Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Helvette, hvordan skal man vise en jente at man liker hu? Jeg kjenner henne ikke sån veldigt godt:( Var på fest med hun i går klarte å bli full:( men hu bare satt der. Livet er kjipt:(

Du heller en desiliter kloroform utover en gammel tskjorte, holder den foran munn og nese til hun sovner og haster avsted til din hemmelige seriemorderkjeller.

Neida, alle liker når man er sosial, som smeboe sier.

Så må du si: "Lukter dette som kloroform?"

Ikke så lurt, tilfelle hun vet hva det er :p

Spør: "Hvordan lukter den nye parfymen min?"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
necrefil? Nei denne dama vill jeg ha levende:) men dessvere er jeg ikke den beste til å sjekke opp damer. blir bare venner med de og der står jeg. :omg:

Dem dauer ikke av eter, bare svimer av så du kan taue dem hjem og binde dem til senga i det hemmelige rommet.

På tide å gå over til litt kvalitetsdepresjon istedet for å la Den Røde Tsar være i ekstase over sine egne (skitne) fantasier?

Jeg blir deppa av høsten. Det blir så mørkt. Jeg liker ikke mørke. Jeg liker lys. Liker mørke litt da... men ikke så mye.. og ikke hele tiden. føler at jeg snakker veldig mye om mørke nå... tror jeg slutter med det.

Lenke til kommentar
Jeg digger vinteren :)

Sommer'n er så varm og deprimerenes.

OfT: Samme her Bundy. :) Digg og komme inn i varmen, istedenfor at det er for jævlig varmt uansett hvor man går osv.

OnT: Dro fra dama idag. Kjipt å se hu stå igjen alene på togstasjonen. :(

Samme her? jeg hater varme. Sommern er vinduet alltid opent. Sitter I vinduet på skolen nå siden de fyrer ovnene så jævlig mye nå..

Lenke til kommentar
Jeg digger vinteren :)

Sommer'n er så varm og deprimerenes.

OfT: Samme her Bundy. :) Digg og komme inn i varmen, istedenfor at det er for jævlig varmt uansett hvor man går osv.

OnT: Dro fra dama idag. Kjipt å se hu stå igjen alene på togstasjonen. :(

Samme her? jeg hater varme. Sommern er vinduet alltid opent. Sitter I vinduet på skolen nå siden de fyrer ovnene så jævlig mye nå..

Det jeg mente var at om vinteren er det ofte kaldt ute, og man kan komme inn i varmen, mens om sommeren er det varmt ute/inne.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...