Camron Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Helvette, hvordan skal man vise en jente at man liker hu? Jeg kjenner henne ikke sån veldigt godt:( Var på fest med hun i går klarte å bli full:( men hu bare satt der. Livet er kjipt:( Du heller en desiliter kloroform utover en gammel tskjorte, holder den foran munn og nese til hun sovner og haster avsted til din hemmelige seriemorderkjeller. Neida, alle liker når man er sosial, som smeboe sier. Så må du si: "Lukter dette som kloroform?" Ikke så lurt, tilfelle hun vet hva det er Spør: "Hvordan lukter den nye parfymen min?" Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Du heller en desiliter kloroform utover en gammel tskjorte, holder den foran munn og nese til hun sovner og haster avsted til din hemmelige seriemorderkjeller. :!: Da får du iallefall med deg dama hjem! Enkelt og greit! Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Du er garantert suksess, men med høy risiko for negative sideeffekter. Date 2 er antakelig ute av bildet. Lenke til kommentar
Mouser Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 necrefil? Nei denne dama vill jeg ha levende:) men dessvere er jeg ikke den beste til å sjekke opp damer. blir bare venner med de og der står jeg. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 necrefil? Nei denne dama vill jeg ha levende:) men dessvere er jeg ikke den beste til å sjekke opp damer. blir bare venner med de og der står jeg. samme her. Jeg går i vennefella HVER gang -_- Sucks to be me Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 necrefil? Nei denne dama vill jeg ha levende:) men dessvere er jeg ikke den beste til å sjekke opp damer. blir bare venner med de og der står jeg. Dem dauer ikke av eter, bare svimer av så du kan taue dem hjem og binde dem til senga i det hemmelige rommet. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 necrefil? Nei denne dama vill jeg ha levende:) men dessvere er jeg ikke den beste til å sjekke opp damer. blir bare venner med de og der står jeg. Dem dauer ikke av eter, bare svimer av så du kan taue dem hjem og binde dem til senga i det hemmelige rommet. På tide å gå over til litt kvalitetsdepresjon istedet for å la Den Røde Tsar være i ekstase over sine egne (skitne) fantasier? Jeg blir deppa av høsten. Det blir så mørkt. Jeg liker ikke mørke. Jeg liker lys. Liker mørke litt da... men ikke så mye.. og ikke hele tiden. føler at jeg snakker veldig mye om mørke nå... tror jeg slutter med det. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Jeg digger vinteren Sommer'n er så varm og deprimerenes. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Jeg digger vinteren Sommer'n er så varm og deprimerenes. OfT: Samme her Bundy. Digg og komme inn i varmen, istedenfor at det er for jævlig varmt uansett hvor man går osv. OnT: Dro fra dama idag. Kjipt å se hu stå igjen alene på togstasjonen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Jeg digger vinteren Sommer'n er så varm og deprimerenes. OfT: Samme her Bundy. Digg og komme inn i varmen, istedenfor at det er for jævlig varmt uansett hvor man går osv. OnT: Dro fra dama idag. Kjipt å se hu stå igjen alene på togstasjonen. Samme her? jeg hater varme. Sommern er vinduet alltid opent. Sitter I vinduet på skolen nå siden de fyrer ovnene så jævlig mye nå.. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Jeg digger vinteren Sommer'n er så varm og deprimerenes. OfT: Samme her Bundy. Digg og komme inn i varmen, istedenfor at det er for jævlig varmt uansett hvor man går osv. OnT: Dro fra dama idag. Kjipt å se hu stå igjen alene på togstasjonen. Samme her? jeg hater varme. Sommern er vinduet alltid opent. Sitter I vinduet på skolen nå siden de fyrer ovnene så jævlig mye nå.. Det jeg mente var at om vinteren er det ofte kaldt ute, og man kan komme inn i varmen, mens om sommeren er det varmt ute/inne. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Noen som blir sentimentale av denne musikken? Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Bare litt... Last ned "Frank Sinatra - Moon River" og sett deg ned for litt seriøs depping! Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Var musikken gjenkjennelig? Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Var musikken gjenkjennelig? Ingen bjeller hos meg. Hvor er den fra? Lenke til kommentar
howzer Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Shagma Eller "shag-me", som det også har blitt kalt. Man må vel være godt over 20 for å få noe ut av Shagma-sangen? Men hvorfor knitrer MP3en så fælt? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Deprimert i dag. EOS. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Deprimert pga jeg sitter på skolen :\ eller.. bare litt furten heter det kanskje. /me wanna go home. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Leeeeenge til sommerferien. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Leeeeenge til sommerferien. men ikke så leeenge til vinterferien Mandag suger som vanlig... trøtt som et horehus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg