Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Halsen min er her, og du vil gjøre meg en tjeneste. tro meg.

Men ontopic. Jeg var faktisk i samme situasjon. Endte med at den jenta jeg ville ha ikke var keen på meg, og den jenta som var forelsket med meg måtte jeg si "nei takk" til.

Moral: du mister begge. -_-

Bare slenger inn min erfaring :)

Om jeg vred om halsen på deg hadde jeg bare blitt enda mer deppa.

Bra du kommer med din erfaring. Personlig synes jeg ikke det er å "miste" hun jeg ikke er interressert i, jeg vil bare fortelle henne det på en mest mulig skånsom måte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har lagt på meg tre kilo. Trodde jeg skulle føle meg friskere... Men får jo bare helt motsatt følelser, jeg må ned. Jeg orker ikke veie så utrolig mye... Jeg skjønner ikke vitsen.. Jeg kunne gått med på å holde vekten på femti kilo, men å skulle gå enda mer opp blir så utenkelig. Hvordan skal ejg skulle veie over 70 kilo? det er så urrealistisk... Jeg kommer til å dø før jeg veier så mye... Så mye for at jeg gikk opp i vekt.. Det gjør meg bare sykere... Jeg vet ikke hva jeg vil... Jeg er stygg nå, men med ølmave i tillegg kommer jeg til å se verre ut... Jesus.

Lenke til kommentar
Har lagt på meg tre kilo. Trodde jeg skulle føle meg friskere... Men får jo bare helt motsatt følelser, jeg må ned. Jeg orker ikke veie så utrolig mye... Jeg skjønner ikke vitsen.. Jeg kunne gått med på å holde vekten på femti kilo, men å skulle gå enda mer opp blir så utenkelig. Hvordan skal ejg skulle veie over 70 kilo? det er så urrealistisk... Jeg kommer til å dø før jeg veier så mye... Så mye for at jeg gikk opp i vekt.. Det gjør meg bare sykere... Jeg vet ikke hva jeg vil... Jeg er stygg nå, men med ølmave i tillegg kommer jeg til å se verre ut... Jesus.

tull, 70kilo er jo inegnting!

du har ingenting å være redd for...

jeg skjønner at det kansje kan være problem å ha denne instilligen med tanke på spiseforstyrelser men 70 kilo er ikke mye...

er vel ganske normalt egentlig...

Lenke til kommentar

Jeg forstår hvordan det er. Vitsen er vel ikke at du MÅ komme opp i den og den vekten, det er vel mer at du skal føle deg vel med den vekten du har.

Jeg har aldri hatt noen av de samme problemene, men jeg har blitt en del "plaget" fordi jeg har veldig spinkel kroppsbygning og veier deretter. En BMI lavt på 19-tallet er ikke mye å skryte av heller med en fettprosent lik null. Jeg kunne gjerne lagt på meg 10-15kg, men jeg klarer det bare ikke.

Jeg vet ikke hvorfor, kanskje jeg faktisk har spiseproblemer siden det sikkert er psykisk, men med en gang jeg stapper i meg masse usunn mat, som garantert vil la meg gå opp i vekt etter en stund, så blir jeg kvalm og orker ikke å spise mer. I stedet går jeg og finner meg noe kjempegrovt brød og kliner på litt brunos e.l.

Poenget jeg egentlig skulle komme med var; ikke overdriv den ene eller den andre veien.

Lykke til videre.

Over til Bergen (her).

Status: regn.

Jeg skal ut og gå med avisen, ja, jeg er avisbud, og været ser ikke ut til å bedre seg. I tillegg så har Bergens Tidene gjort om hele budsystemet sitt og jeg blir deprimert av de lave lønningene jeg nå mottar. En timeslønn på kanskje 60kr med bare 2 timer hver dag kun lørdag og søndag. Midt på natten når alle andre er på fest og har det gøy.

Der går jeg og brodern og jobber til lønninger lavere enn midlertidig arbeidskraft fra de gamle Østblokk-landene, uten noen rett til enten det ene eller det andre.

Selv påstår de at en jobb som jeg bruker en og en halv time på tar 50min, og i tillegg får jeg ingenting for den tiden jeg bruker før og etter jobben. I alt bruker jeg over 2 timer og får luselønn.

Jeg føler meg voldtatt av systemet, sviktet av foreldrene mine, som bare tenker på seg selv og støtter meg ikke med fem øre. Jeg føler at all den insatsen min både sosialt og på skolen er verd "nada" fordi ingen er der for å sette pris på det.

Og til slutt, broren min hater meg og jeg skylder moren min nesten 3000 kroner for skolebøker. Så nå, ja nå skal jeg ut og jobbe i regnet, I morgen ha jeg 120 kroner mindre på samvittigheten.

Det var statusen her i Bergen, jeg skal ikke være så fælt mye mer deprimerende.

Ha en god natt alle sammen, all verdens problemer kommer til å løses før eller siden.

:)

PS: Leif er her et sted, jeg har lese og skrivevansker, nå ble jeg bare enda mer deprimert. Jeg var så nære i å lande i spesialklasse på ungdomsskolen at det er skummelt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg har en BMI på 16,1 eller noe... Uansett, gal måte å regne med. Jeg føler meg vel med den vekten ejg hadde jeg... Men med alt det strevet nå for å gå opp blir jeg bare ekstra deppet...

BMI er latterlig da. Jeg har alltid fått høre at jeg er tynn, så det siste året har jeg prøvd å legge på meg, og lykkes. Regnet nettopp ut min BMI:

If your BMI is between 23 and 25, you are not considered overweight by most people.  But if your BMI is 26 or more, that's not good. But you knew that already.

24.8 var min. Har sikkert 5 kilo vann i kroppen da.

Lenke til kommentar

Bare slenger inn et innlegg her siden jeg har vært sjuk med forkjølelse, feber og astma i over en uke nå. Gått glipp av all skole, trening og sosialt liv. Er ganske nære klikkstadiet. En liten lys side er at jeg har fått sett én og en halv sesong med stargate sg1.

Lenke til kommentar

Min er sånn røfflig 23. BMI er egentlig noe tull. Funker fint på barn i Afrika, men dårlig på oss her i vesten. BMI tar jo ikke muskelmasse inn i beregningen. Man kan da fint være overvektig i følge BMIen, men alikevel ha en passende vekt.

Dog, føler jeg dessverre at jeg burde fått vekk en del av magen, men pokker heller. Skal den bort så får det bli ved hjelp av trening med tilhørende økning i muskelmassen, ikke slanking.

Gohan: Kondolerer ;)

Endret av Ernie
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...