Ernie Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 det akuratt slik jeg oxo har det!har de siste ukene vurdert psykolog, problemet er bare at jeg vet ikke hva andre kommer til å si.. og foreldrene mine kommer sansynligvis til å spør meg om at lass med spørsål som jeg ikke takler Trenger de å vite at du går til psykolog da? Du har faktisk lov til å holde det hemmelig Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 her er jeg igjen... Føles som om de i klassen min snakker forbi meg, altså på et plan jeg ikke forstår. Med tanke på at jeg og et fåtall andre ikke er på div. fester (og har aldri vært). Og så har vi den nydeligste jenta i klassen med flotte former, men det er ei festjente, så long gone der. De som ikke er på fester er jo heller ikke såååååå attraktive.... hufff... Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 zed`a @ #hw.no Efnet: Jeg vet du leser det. Du er for lengst ignorert på min irc klient. Dvs, jeg ser ikke en damn sjit av hva du skriver. Du kan bytte nick så mye som du ønsker, du får like ignore hver gang. Jeg har aldri sett mest råtne, meningløse, lav-intellektuelle, barnslige person i hele mitt liv. Du ernærer deg på andres irritasjon og vansker. Enda værre, du skaper irritasjon og vansker for å ernære dine syke behov for slike ting. Du tydelighvis elsker å irritere folk. Gratulerer, du fikk det til. Du kan få din daglig dose. Og bare så du vet det, jeg vet ærlig talt ikke hva jeg kunne ha gjort med deg om du f.eks gikk på samme skole... -> Der fikk jeg ut mine tanker angående denne saken <- *går og leser til norsk prøve imorgen* Lenke til kommentar
reds Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Jeg har vondt i foten.... Da kan jeg like gjerne si: Jeg klør på ryggen. :!: Lenke til kommentar
Luv Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Prøv å holde en litt seriøs tone her hvertfall. Her skal man ha kvalitets-whine, ikke noe om at vorta på øyelokket klør. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 det akuratt slik jeg oxo har det!har de siste ukene vurdert psykolog, problemet er bare at jeg vet ikke hva andre kommer til å si.. og foreldrene mine kommer sansynligvis til å spør meg om at lass med spørsål som jeg ikke takler Trenger de å vite at du går til psykolog da? Du har faktisk lov til å holde det hemmelig dem får sikkert rede på det uansett.... men jeg skal se, hvis det blir verre må jeg gjøre noe med det... Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 det akuratt slik jeg oxo har det!har de siste ukene vurdert psykolog, problemet er bare at jeg vet ikke hva andre kommer til å si.. og foreldrene mine kommer sansynligvis til å spør meg om at lass med spørsål som jeg ikke takler Trenger de å vite at du går til psykolog da? Du har faktisk lov til å holde det hemmelig dem får sikkert rede på det uansett.... men jeg skal se, hvis det blir verre må jeg gjøre noe med det... Nei, så lenge du ikke sier noe så kommer de ikke til å få vite noe siden de ikke har rett til å vite noe. Du er over 16 år og da kan leger osv ikke si noe til foreldre etc siden de rett og slett ikke har lov. Uannsett, føler du at du trenger en psykolog så synes jeg ikke tanken på at foreldrene får vite noe skal stoppe deg. Trenger du hjelp, så trenger du hjelp. Det er mye man ikke tør å snakke med familie og til dels også venner om. Av og til er det greit å ha en nøytral person å snakke med. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 det akuratt slik jeg oxo har det!har de siste ukene vurdert psykolog, problemet er bare at jeg vet ikke hva andre kommer til å si.. og foreldrene mine kommer sansynligvis til å spør meg om at lass med spørsål som jeg ikke takler Trenger de å vite at du går til psykolog da? Du har faktisk lov til å holde det hemmelig dem får sikkert rede på det uansett.... men jeg skal se, hvis det blir verre må jeg gjøre noe med det... Nei, så lenge du ikke sier noe så kommer de ikke til å få vite noe siden de ikke har rett til å vite noe. Du er over 16 år og da kan leger osv ikke si noe til foreldre etc siden de rett og slett ikke har lov. Uannsett, føler du at du trenger en psykolog så synes jeg ikke tanken på at foreldrene får vite noe skal stoppe deg. Trenger du hjelp, så trenger du hjelp. Det er mye man ikke tør å snakke med familie og til dels også venner om. Av og til er det greit å ha en nøytral person å snakke med. sant nok... men koster ikke psykolog masse penger? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) sant nok... men koster ikke psykolog masse penger? Såfremt du får en henvisning fra lege og at psykologen har avtale med trygdekontoret (eller hva det nå var), altså teller på frikortet. Med andre ord må du ut med maks 1600kr i året som er frikort grensen. Her teller legebesøk osv også inn. Edit: I år er det eksakt 1585kr. Edit2: Gratis for de under 18 sier chokke. Burde vel egentlig skjønt at det var noe slikt ... Endret 22. september 2005 av Ernie Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 det akuratt slik jeg oxo har det!har de siste ukene vurdert psykolog, problemet er bare at jeg vet ikke hva andre kommer til å si.. og foreldrene mine kommer sansynligvis til å spør meg om at lass med spørsål som jeg ikke takler Trenger de å vite at du går til psykolog da? Du har faktisk lov til å holde det hemmelig dem får sikkert rede på det uansett.... men jeg skal se, hvis det blir verre må jeg gjøre noe med det... Nei, så lenge du ikke sier noe så kommer de ikke til å få vite noe siden de ikke har rett til å vite noe. Du er over 16 år og da kan leger osv ikke si noe til foreldre etc siden de rett og slett ikke har lov. Uannsett, føler du at du trenger en psykolog så synes jeg ikke tanken på at foreldrene får vite noe skal stoppe deg. Trenger du hjelp, så trenger du hjelp. Det er mye man ikke tør å snakke med familie og til dels også venner om. Av og til er det greit å ha en nøytral person å snakke med. sant nok... men koster ikke psykolog masse penger? gratis under 18 år. Æsj, mamma vet jeg har problemer så jeg får ca 1000000 spm om hvorfor jeg ikke blir med folk hjem osv, sier jeg fordi jeg ikke føler meg klar kommer spm om hvorfor ikke, utestenger de deg? vil de ikke ha deg med? er de slemme? svarer jeg nei, kommer bare "hvorfor spør du ikke da"... blir så jævlig (unnskyld språket) lei. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Æsj, mamma vet jeg har problemer så jeg får ca 1000000 spm om hvorfor jeg ikke blir med folk hjem osv, sier jeg fordi jeg ikke føler meg klar kommer spm om hvorfor ikke, utestenger de deg? vil de ikke ha deg med? er de slemme? svarer jeg nei, kommer bare "hvorfor spør du ikke da"... blir så jævlig (unnskyld språket) lei. Hun bryr seg om deg i det minste da Skjønner selvsagt hvordan det der er. Mamma lurte veldig på hvorfor jeg plutselig fikk brev fra trygdekontoret. Hun viste jo at jeg var veldig nær frikortet, la jo 2 og 2 sammen, og kom til 3,9 ... takk og pris. 3,9 i dette tilfellet vil si legebesøk. Sant nok, men legebesøket kostet 150kr, ikke 210kr som hun viste sto igjen før jeg fikk frikortet ... Avfeide det med at det ikke var noe bigdeal. Bare et uskyldig legebesøk. Uannsett, det er litt merkelig at man som tenåringsgutt ikke klarer å ha et åpent forhold til mamma, men heller vil at hun skal tro at man har det generellt helt topp. Er vel en del av det å være tenåring antar jeg. Endret 22. september 2005 av Ernie Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 FAEN I H.... nå blir jeg dobbelt deprimert. Ikke bare er jeg deprimert fordi jeg tviler på om jeg får jenta jeg vil ha, nå fikk jeg en melding fra en annen jente: "Jeg elsker deg hilsen ***" Jeg elsker henne ikke, hun er heller ikke blant mine aller beste venner, og jeg blir bare deprimert når jeg vet at hun vil bli lei seg. Men hvem f... sender kjærlighetserklæringer pr SMS? Jeg fikk forresten meldingen for en time siden, og har enda ikke svart. Hva f**n skal jeg gjøre? Skal jeg anta at hun er full/leker en eller annen syk jentelek, eller må jeg snakke ut med henne ordentlig og alt det det medfører? Hvis noen kaller dette luksusproblem, vrir jeg om halsen hans! Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Uannsett, det er litt merkelig at man som tenåringsgutt ikke klarer å ha et åpent forhold til mamma, men heller vil at hun skal tro at man har det generellt helt topp. Er vel en del av det å være tenåring antar jeg. dette er et av mine problemer iallefall Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Uannsett, det er litt merkelig at man som tenåringsgutt ikke klarer å ha et åpent forhold til mamma, men heller vil at hun skal tro at man har det generellt helt topp. Er vel en del av det å være tenåring antar jeg. dette er et av mine problemer iallefall Vel, jeg må vel ærlig innrømme at jeg fortsatt forsøker å holde best og mest mulig feilfritt image hos henne Har faket mye rart det siste året for å si det slik. Blant annet at noe er på gang, hvilket det strengt tatt ikke er. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Uannsett, det er litt merkelig at man som tenåringsgutt ikke klarer å ha et åpent forhold til mamma, men heller vil at hun skal tro at man har det generellt helt topp. Er vel en del av det å være tenåring antar jeg. dette er et av mine problemer iallefall Vel, jeg må vel ærlig innrømme at jeg fortsatt forsøker å holde best og mest mulig feilfritt image hos henne Har faket mye rart det siste året for å si det slik. Blant annet at noe er på gang, hvilket det strengt tatt ikke er. Å fake et nesten feilfritt liv foran foreldre er ganske vanlig blant tenåringer. Jeg gjør i allefall det. Vil ikke at de skal bekymre seg over meg. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Uannsett, det er litt merkelig at man som tenåringsgutt ikke klarer å ha et åpent forhold til mamma, men heller vil at hun skal tro at man har det generellt helt topp. Er vel en del av det å være tenåring antar jeg. dette er et av mine problemer iallefall Vel, jeg må vel ærlig innrømme at jeg fortsatt forsøker å holde best og mest mulig feilfritt image hos henne Har faket mye rart det siste året for å si det slik. Blant annet at noe er på gang, hvilket det strengt tatt ikke er. Å fake et nesten feilfritt liv foran foreldre er ganske vanlig blant tenåringer. Jeg gjør i allefall det. Vil ikke at de skal bekymre seg over meg. blir bare så forbanna mange spørsmål fra foreldrene om de vet at noe er galt.... fks slike spørsmål man ikke har lyst til å svare på og som foreldre ikke egentlig har noe med Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Også hvis du sier noe da, så blir det enda mere spørsmål Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Også hvis du sier noe da, så blir det enda mere spørsmål jepp det dem ikke vet har dem ikke vondt av Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 FAEN I H.... nå blir jeg dobbelt deprimert. Ikke bare er jeg deprimert fordi jeg tviler på om jeg får jenta jeg vil ha, nå fikk jeg en melding fra en annen jente: "Jeg elsker deg hilsen ***" Jeg elsker henne ikke, hun er heller ikke blant mine aller beste venner, og jeg blir bare deprimert når jeg vet at hun vil bli lei seg. Men hvem f... sender kjærlighetserklæringer pr SMS? Jeg fikk forresten meldingen for en time siden, og har enda ikke svart. Hva f**n skal jeg gjøre? Skal jeg anta at hun er full/leker en eller annen syk jentelek, eller må jeg snakke ut med henne ordentlig og alt det det medfører? Hvis noen kaller dette luksusproblem, vrir jeg om halsen hans! Halsen min er her, og du vil gjøre meg en tjeneste. tro meg. Men ontopic. Jeg var faktisk i samme situasjon. Endte med at den jenta jeg ville ha ikke var keen på meg, og den jenta som var forelsket med meg måtte jeg si "nei takk" til. Moral: du mister begge. -_- Bare slenger inn min erfaring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg