Coke lovin chick Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 ...Og nok en dag der alt gikk galt. Gledet meg til alt som skulle skje i dag, til og med skolen. Men mistet bussen med ca 5 min margin, altså rakk jeg ikke en gang å treffe kjæresten min som egentlig skulle bli med meg hjem..sulten og lei kom eg hjem til tomt kjøleskap. Ingen som gadd å bry seg med å spare noe til meg, selv etter at eg har vært på skolen og trafikalt grunnkurs helt til 8.. Vær så snill og ikke la det samme skje i morgen også..eller på torsdag når eg skal ta cooper-testen... slipper ikke unna den selv om eg nettopp har blitt frisk igjen og ikke har trent på evigheter... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Jenta, du er da svært trolig ikke frisk nok til å ta coopertesten. Ring til legen i morgen tidlig, si at du ikke føler deg i form og få en sykemelding. Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Har levert sykemelding, det hjelper ikke. Sadist treneren min vil legge meg for hat resten av året om eg ikke tar testen. Hun syns allerede eg e den pysen fordi eg har droppet 1 gymtime (då sto eg 2 timer ute i regnet og så på at de hadde gym) et av mitt livs mest ydmykende og nedverdigende øyeblikk tror eg. Sto der til spott og spe Endret 20. september 2005 av Coke lovin chick Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Det skal funke, og du skal ikke ha gym hvis du ikke er i form til det. Snakk med rektor eller en lærer. Noen lærere er født slemme. Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 I dag brant et hus til en nær kamerat helt ned til grunnen. Så selv utviklingen helt fra starten av, og det tok ikke mere enn ca. 20min. før huset var helt totalt ødelagt... Veldig, veldig trist for den stakkars familien. Nå har de mistet alt de eide! http://www.rb.no/lokale_nyheter/article1750052.ece Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) I dag brant et hus til en nær kamerat helt ned til grunnen. Så selv utviklingen helt fra starten av, og det tok ikke mere enn ca. 20min. før huset var helt totalt ødelagt... Veldig, veldig trist for den stakkars familien. Nå har de mistet alt de eide! http://www.rb.no/lokale_nyheter/article1750052.ece Ingen skadet? Alle reddet seg ut i tide da en enebolig i Bjørkelia i Garderåsen brant ned til grunnen ved 14-tida tirsdag ettermiddag. Ja Endret 21. september 2005 av skate4life Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Det skal funke, og du skal ikke ha gym hvis du ikke er i form til det. Snakk med rektor eller en lærer. Noen lærere er født slemme. Tror heller eg løper til eg stuper/spyr/kollapser..kanskje hun tar hintet då Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Eller milten eller leveren din sprekker og du dør? Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Då har kjerringen mitt liv på samvittigheten Hun må slutte eller slutter selv og eg har forhåpentligvis reddet livet til mange andre som kommer etter meg. Har ikke spess livslyst anyways... Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Å få henne til å få dårlig samvittighet kan være vanskelig, og hjelper nok ikke deg så mye heller. Prøv å snakke kjerringa rolig til fornuft. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Då har kjerringen mitt liv på samvittigheten Hun må slutte eller slutter selv og eg har forhåpentligvis reddet livet til mange andre som kommer etter meg. Har ikke spess livslyst anyways... Det går nok bra. Kan ikke i gjøre noe annet enn å prøve! Du vil uansett gjøre det bedre enn meg...hihi Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Nei, det tror eg ikke Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Dido - Honestly OK øhh crap. Sosialle sammenkomster gjør enda mer vondt. wtf? jeg er blitt helt lost, i mine ønsker (veit ikke hva jeg vil lenger), mine forestillinger, mine "jeg jeg jeg" og i det hele tatt personligheten. Tror jeg mista begrepet "meg" liksom. Ta en test: -sett deg ned -tøm hodet for tankene -still deg så spørsmålene "Hvem er du? Hva er du?" - se om du finner svar Jeg finner hvertfall ikke det. Dette blir for rart/drøyt. Lenke til kommentar
Luv Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Jeg lider av å ikke ha egne meninger. Får alltid problemer når det kommer til å skrive norsk-stil ol., der oppgaven er å "drøfte" eller argumente for\imot en sak. Stemte også blankt på skolevalget! Skal jeg liste ned 10 ting som er positivt med meg, klarer jeg max 3, kanskje 4. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Jeg lider av å ikke ha egne meninger. Får alltid problemer når det kommer til å skrive norsk-stil ol., der oppgaven er å "drøfte" eller argumente for\imot en sak. Stemte også blankt på skolevalget! Skal jeg liste ned 10 ting som er positivt med meg, klarer jeg max 3, kanskje 4. En positiv ting med deg må jo da være at du ser objektivt på ting! Du er ikke sta! Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Ta en test: -sett deg ned -tøm hodet for tankene -still deg så spørsmålene "Hvem er du? Hva er du?" - se om du finner svar Jeg finner hvertfall ikke det. Dette blir for rart/drøyt. nei NEI! jeg kom inn på den tanken på mandag å det endte med at jeg gikk hele dagen å vare ekstremt deppa jeg fant liksom ingen svar og ble mer og mer fustrert og bekymret Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Jeg har blitt singel.. Lenke til kommentar
neb Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) Klokka 2 på natta? Føler med deg, det er aldri noe gøy.. Endret 22. september 2005 av bigben247 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Jeg har blitt singel.. Au. Du eller ham/henne som fikset det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg