Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Takk! Har jobbet på Coop i Trondheim, har referanse derifra. Vil gjerne jobbe videre på Coop. Det er jo topp å være med de andre, men det blir ikke så mye. I helgene er jeg med på vorspiel her, men ikke ut på byen... Det er nesten bare 20årgrenser... De jeg bor med er 20. Jeg er 18. Legger meg tidlig i helgene med andre ord.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men uansett, om du leste alt... Takk!

... Ja, jeg leste alt :|

Hørtes ikke ut som om at du har fått deg noe særlig med venner der nede, bor du alene på hybelen eller?

Huseieren var jo bare dum da. Vet ikke hva jeg skal si. (sorry)

Og for all del, er du glad i damen din - ikke krangl med henne over telefon :no:

(leste ikke ferdig resten av innleggene før jeg 'svarte' deg) ...

Nå skal jeg bruke resten av kvelden på lekser, skole, skole og skole. Er noe drit

Skal ha franskprøve i morra, lærte meg 100 forskjellige måter å banne på (på fransk) :p - nå har jeg bare prøvestoffet igjen. Time etter time, gøy.

Endret av Andreaz_
Lenke til kommentar
Høydepunktet om dagene er faktisk skolen. Der trives jeg!

var mest sånn hos meg og (og spesielt nå).

Men tilbake til meg. Dere husker sikkert det jeg skrev før sommerferien en gang? Uansett, situasjonen er ganske lik unntatt at jeg slapper mye mere av på skolen og jeg tenkte på å invitere noen av dme hjem til helga, en 4-5-6 stykker + 1 fra ungdomsskolen, men vet ikke hvordan jeg skal gå frem, hva vi skal gjøre, osv osv osv.

Konklusjon: Jeg sitter inne på rommet 24/7-skole.... Men prøver å gjøre noe med det.

Lenke til kommentar

Men tilbake til meg. Dere husker sikkert det jeg skrev før sommerferien en gang? Uansett, situasjonen er ganske lik unntatt at jeg slapper mye mere av på skolen og jeg tenkte på å invitere noen av dme hjem til helga, en 4-5-6 stykker + 1 fra ungdomsskolen, men vet ikke hvordan jeg skal gå frem, hva vi skal gjøre, osv osv osv.

Konklusjon: Jeg sitter inne på rommet 24/7-skole.... Men prøver å gjøre noe med det.

er det ikke bare å spørre rett ut om dem har lyst til å bli med hjem å chille med en film elns?

om du vil gjøre noe med det at du sitter 24/7 foran PCen så er det ikke annet enn å bare å hoppe i det å spørre dem ;)

prøve så godt man kan å ikke være sjenert

Lenke til kommentar

er det ikke bare å spørre rett ut om dem har lyst til å bli med hjem å chille med en film elns?

om du vil gjøre noe med det at du sitter 24/7 foran PCen så er det ikke annet enn å bare å hoppe i det å spørre dem ;)

ååååå, lettere sagt enn gjort :p .

Har vel hinta fram på at søstra mi skal ha vorspiel og vi kan være med. Og så virker det som at de ikke klarer å være "seriøse", prøver å spøke det bort med "bollero g brus" og så sier jeg at jeg driter i vha de drikker og så kommenterer de med "åååå så tøff".....

Huff og huff.

Lenke til kommentar

Har vel hinta fram på at søstra mi skal ha vorspiel og vi kan være med. Og så virker det som at de ikke klarer å være "seriøse", prøver å spøke det bort med "bollero g brus" og så sier jeg at jeg driter i vha de drikker og så kommenterer de med "åååå så tøff".....

Huff og huff.

høres ut som et lass med drittunger :(

Lenke til kommentar

Huff og huff.

høres ut som et lass med drittunger :(

neinei, de er jo hyggelige, men selv om jeg sier at de kan stoppe så stopper de ikke, men de sier det jo med fleipete tone, men det er jo hele tia...

Lenke til kommentar
Takk. Ja, hun har unnskyldt seg. Hun vil bli sammen igjen, men det tror jeg ikke jeg klarer.

Jeg syns du bør pine henne. Si du trenger betenkningstid eller noe, si at du vil vite hvor mange flere hun skal være utro med. Spørre henne om hun elsker deg. Hvis (eller når) hun sier ja, si at du ikke tror henne osv. Vær kjip mot henne en kort stund.

Hun burde svette litt for det hun har gjort...

Lenke til kommentar

Alt er kjipt. Alle hater meg, skolen er merkelig kjedelig for tiden, alle er så kjipe, trenger nye skikkelige venner, Blir liksom sett på som "taper" (aner ikke hvorfor) av de fleste, har begynt å grue meg til hver fotballtrening på grunn av alt er så useriøst, er prestesønn (forklarer vel en del) og har som regel mye uflaks.

Deppa nå. :(

Endret av Edmund Blackadder
Lenke til kommentar

har vært der du er, bortsett fra det med å være prestesønn,

hvis du står på, og er "overbærende" med de kommentarene osv. du får.

og prøver å ikke tenke på det, samtidig som du prøver å finne nye "bedre" venner

så order det seg, selv om det kan ta litt tid. det er ofte ikke mer enn en skikkelig venn som ikke oppfører seg som en idiot(se:grei) som trengs for å løfte hele tilværelsen.

mitt største prob. nå for tiden er at jeg bare er 19, mens alle kompisene mine er 20+++

(ikke alle kompisene seff, men de som bor her). blir ikke så mye ut på byen for å si det sånn :no:

blir utestengt uten at noen stenger meg ute lissom.

Lenke til kommentar
Takk. Ja, hun har unnskyldt seg. Hun vil bli sammen igjen, men det tror jeg ikke jeg klarer.

Jeg syns du bør pine henne. Si du trenger betenkningstid eller noe, si at du vil vite hvor mange flere hun skal være utro med. Spørre henne om hun elsker deg. Hvis (eller når) hun sier ja, si at du ikke tror henne osv. Vær kjip mot henne en kort stund.

Hun burde svette litt for det hun har gjort...

Akkurat. Hehe...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...