Den Røde Tsar Skrevet 20. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2004 Føler meg skikkelig utenfor nå.. Dagene virker helt meningsløse i grunn Gikk hjem fra jobben i forgårs og fant et fint sted å henge meg. Jaja. SUKK! Rolig barn, det ordner seg. *skaffe seg if-forsikring* Btw. Flodhest. Kjipt at damen din kom seg videre så fort.. Men kanskje du burde prøve å komme deg videre du også. Det er ikke så kult å bruke andre mennesker for at ditte eget velvære skal bli bedre, men.. Ja, ta og gå ut og flørt litt. Kanskje det hjelper med litt "trøst"? Henge deg, er ikke det en risikofylt way to go? Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 22. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2004 Henge deg, er ikke det en risikofylt way to go? ja, tror det.. man kan faktisk dø av det. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 22. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2004 BEKLAGER DOBBEL POST: En kamerat av meg tok sitt eget liv, og hadde han fått RETT hjelp, ville dette ikke skjedd. Jeg må herved få komme med min avsky til denne tråden. Her er det greit nok med folk som lider av en liten døgnflue depresjon. Men her er det også folk som truer med å ende sitt liv på en nogså bestialsk måte (selvmord.) Disse menneskene trenger proffesjonell hjelp. De fleste av brukerne av dette forumet er ikke utstyrt med den kunnskap eller utdannelse for den saks skyld som skal til for å hjelpe en med "suicidal" lidelsen. Brukere kan også bli direkte ansvarlig for at en annen bruker ender sitt liv, ved direkte følge av noe som ble tolket feil av enten den ene eller den andre. Jeg oppfordrer derfor til at alle som føler de trenger det, søker proffesjonell hjelp, og at dette emnet stenges. Lignende emner bør også bli stengt for all fremtid. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 22. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2004 Vil anbefale at vi følger Xanitras oppfordring her. De av dere som har en så tung hverdag, at dere seriøst tenker på å ta deres eget liv, bør søke hjelp andre steder enn her. Som Xanitra sier, er de færreste forumbrukerne kvalifisert til å hjelpe en person med slike tanker, og ett svar som mistolkes, kan få alvorlige følger. Velger allikevel å ikke stenge tråden enda, da den kan være til god hjelp for den av dere som har "små" depresjoner som følge av kjærlighetssorg, mistet jobben, sint av en eller annen grunn, eller fordi dere savner ett kjæledyr eller lignende. De med større problemer, bør søke hjelp andre steder. Ikke fordi vi ikke vil hjelpe, men fordi vi vil at det ikke skal skje noe galt med dere. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 22. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2004 Velger allikevel å ikke stenge tråden enda, Den er god. Anbefaler likevel litt strengere overvåkning av akkurat dette emnet. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2004 Hvis en person virkelig har bestemt seg for å ta selvmord, så er det ikke noe andre kan gjøre uansett. Synes det er synd hvis dere stenger tråden pga Xanitras innlegg. Hvordan kan noen vite at en person ikke hadde tatt selvmord om han hadde fått "rett" hjelp? Hvordan kan du vite hvordan han tenkte, og om noen kunne hjelpe i heletatt? Når folk først har bestemt seg for å ta sitt eget liv, så er det trolig noe de har tenkt nøye igjennom over lengre tid før de til slutt tar det drastiske steget. Jeg har ikke helt tro på at det alltid finnes en løsning. Jeg synes forresten dere burde respektere at noen har det så vondt at de faktisk ikke vil leve lenger. Alle har rett til å bestemme over sitt eget liv. Vil dere virkelig at en person dere er glad i skal leve og aldri ha det bra med seg selv, bare fordi dere ikke vil la personen reise til et bedre sted? Noen mener at selvmord er så egostisk, men jeg synes det er mer egostisk å tvinge noen til å leve i ulykkelighet bare fordi de skal ha det litt ekstra krem på toppen av sin egen lykke. Jeg skjønner ikke helt hvorfor det skal være strengere overvåkning av dette emnet. Det er vel ingen som går rundt og tror at denne tråden er opprettet fordi man kan få profesjonell hjelp her. Om dere noen gang sensurerer noe av det jeg skriver fordi dere liksom skal hjelpe, så skuffer dere meg. Jeg går forresten ut i fra at det er meg dere sikter til. Jeg kan opplyse om at jeg ikke går og tar mitt eget liv basert på noe folk skriver i denne tråden uansett hva det måtte være. Trolig kommer jeg til å leve til jeg blir gammel, rynkete og grå, men det er en annen sak. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 22. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2004 er de færreste forumbrukerne kvalifisert til å hjelpe en person med slike tanker Er vell ikke kvalifiserte svar vi er ute etter... Heller efaringer/livsefaringer. Ikke alle personer på forumet er 14 år La oss tenke en person sliter med noe som er deprimerenes. Og en annen person en gang i sin tid sleit med det samme selv, kansje kan komme med råd og efaringer på hvordan han taklet situasjonen bare en tanke Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2004 Da er helgen min offisielt ødelagt. Skulle på russekro i dag, men må jobbe fra 8-10. Skal stenge i morgen fra 4-10 og åpne på søndag fra 1-5. Ikke noe fri på stakkars meg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2004 wh1te: Den er kjip. Er litt deppa selv, yndlingslæreren min er ute resten av året, grunnet hofteoperasjon. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 22. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Da er helgen min offisielt ødelagt. Skulle på russekro i dag, men må jobbe fra 8-10. Skal stenge i morgen fra 4-10 og åpne på søndag fra 1-5. Ikke noe fri på stakkars meg. Men på en annen side er det jo greit å ha en jobb! SMIIIIL Edit: omformulering.. Endret 22. oktober 2004 av Xander^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2004 Da er helgen min offisielt ødelagt. Skulle på russekro i dag, men må jobbe fra 8-10. Skal stenge i morgen fra 4-10 og åpne på søndag fra 1-5. Ikke noe fri på stakkars meg. Men på en annen side er det jo greit å ha en jobb! SMIIIIL Edit: omformulering.. Hva med en bankkonto-benchmark? Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 22. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Da er helgen min offisielt ødelagt. Skulle på russekro i dag, men må jobbe fra 8-10. Skal stenge i morgen fra 4-10 og åpne på søndag fra 1-5. Ikke noe fri på stakkars meg. Men på en annen side er det jo greit å ha en jobb! SMIIIIL Edit: omformulering.. Hva med en bankkonto-benchmark? Knock urself out.. (?) Endret 22. oktober 2004 av Xander^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2004 Det var en spøk ... tydeligvis feil tråd dette her. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 22. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2004 Vel, skal vi benche så tror jeg at jeg slår de fleste med mitt studielån fra statens lånekasse Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 22. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2004 Jente som liker meg, tror ikke hun liker meg. Vet allikevel ikke noe "For Sure" men jeg skal spørre henne hva stillingen er. men håper på det beste! Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 22. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2004 Vel, skal vi benche så tror jeg at jeg slår de fleste med mitt studielån fra statens lånekasse Njaaaaa.. kommer nok til å stille sterkt der jeg også. Skal snart begynne å betale tilbake morroa, ble ferdig med skole i sommer med en årslønn i studielån. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2004 Vel, skal vi benche så tror jeg at jeg slår de fleste med mitt studielån fra statens lånekasse :!: Gullkorn. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. november 2004 Rapporter Del Skrevet 8. november 2004 Please come now I think I’m falling I’m holding on to all I think is safe It seems I found the road to nowhere And I’m trying to escape I yelled back when I heard thunder But I’m down to one last breath And with it let me say Let me say Hold me now I’m six feet from the edge and I’m thinking That maybe six feet Ain’t so far down I’m looking down now that it’s over Reflecting on all of my mistakes I thought I found the road to somewhere Somewhere in His grace I cried out heaven save me But I’m down to one last breath And with it let me say Let me say Hold me now I’m six feet from the edge and I’m thinking That maybe six feet Ain’t so far down Sad eyes follow me But I still believe there’s something left for me So please come stay with me ‘Cause I still believe there’s something left for you and me For you and me For you and me Hold me now I’m six feet from the edge and I’m thinking Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. november 2004 Creed a' gitt... Men takk for at du rippet opp i denne tråden igjen. Hun jeg liker sa igår at hun var betatt av en annen fyr, som jeg i tillegg kjenner altfor godt. Men, jaja, de får vel ha det fint... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. november 2004 Rapporter Del Skrevet 8. november 2004 Fiiine sangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg