Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uff, som jeg hater søndager. det må være den teiteste dagen i uka.. eneste du kan gjøre er og grue deg til mandagen når en må på skolen og møte alle rasshølene og dritten.

Gjør din ting da vel, ting forandrer seg med tiden. Vær litt positiv så blir alt mye bedre.

Lenke til kommentar
Nå skal jeg ned å sette på reguleringer på tennene.....

Jeg er 16 år, og går GK Idrett! Hvordan skal dette gå......?? :no:

Det kommer til å gå kjempebra. Hvis du takler smerte godt, kan du be tannlegen stramme så mye som mulig hver gang du er inne til stramming, så går det fortere. Tenk så fint det blir etterpå! :)

Lenke til kommentar

Hadde reggis i to år. Tok den av rett før jeg begynte på VGS. Grua meg som *f før jeg fikk satt det på, og det er ganske vondt etter du har stramma. Jeg ville egentlig ikke ha regulering. Syns det var meningsløst, men i ettertid angrer jeg ikke et sekund!

Hos meg var det ikke bare en skjønnhetsfeil da. jeg hadde faktisk 9mm overbitt, men nå har jeg filmstjerne-gliset!

Litt må man ofre for skjønnheten! :p

Det som var litt artig var at folk la ikke merke til at jeg tok den av, fordi de la ikke merke til at jeg hadde den! :D

Lenke til kommentar
Hadde reggis i to år. Tok den av rett før jeg begynte på VGS. Grua meg som *f før jeg fikk satt det på, og det er ganske vondt etter du har stramma. Jeg ville egentlig ikke ha regulering. Syns det var meningsløst, men i ettertid angrer jeg ikke et sekund!

Hos meg var det ikke bare en skjønnhetsfeil da. jeg hadde faktisk 9mm overbitt, men nå har jeg filmstjerne-gliset!

Litt må man ofre for skjønnheten! :p

Det som var litt artig var at folk la ikke merke til at jeg tok den av, fordi de la ikke merke til at jeg hadde den! :D

Joda! Sikkert bra å ta den av! Gleder meg allerede :p

Det er bare at jeg tar på reguleringen to år for sent.... :ermm:

Lenke til kommentar
Jeg føler med deg. Har hun unskyldt seg?

Takk. Ja, hun har unnskyldt seg. Hun vil bli sammen igjen, men det tror jeg ikke jeg klarer.

Hun fortjener deg ikke, rett og slett.

Hvis du tok dem på fersken, nakne i dusjen, i full gang, så tror jeg det er et bilde som ville svidd seg inn på netthinna mi i allefall :(

Nei, dette kommer du over, og så finner du noen bedre. Jeg kan ikke tenke meg hvordan du har det nå, men har jo selv hatt "vanlig" kjærlighetssorg, og det går over!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...