SkummelType Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 blææ også blir jeg så depp at jeg blir lett sur på andre.. Lenke til kommentar
chris Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Uff, som jeg hater søndager. det må være den teiteste dagen i uka.. eneste du kan gjøre er og grue deg til mandagen når en må på skolen og møte alle rasshølene og dritten. Gjør din ting da vel, ting forandrer seg med tiden. Vær litt positiv så blir alt mye bedre. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Ble kallt player av ei jeg skulle møte idag....bare fordi jeg mente at jeg ikke følte noe for a og ikke ville møte a.... Sårer egentlig for jeg vet at jeg ikke er det! Av og til får jeg høre det samme. Men de som kjenner meg vet at jeg er akkurat det motsatte... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Kofor e det så vanskelig å holde alt stabilt? føles hele tiden ut som om alt går i store bølgedaler..det e slitsomt Fordi du er tenåring, og hormonene er i hundreogti. Kanskje. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Nå skal jeg ned å sette på reguleringer på tennene..... Jeg er 16 år, og går GK Idrett! Hvordan skal dette gå......?? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Nå skal jeg ned å sette på reguleringer på tennene..... Jeg er 16 år, og går GK Idrett! Hvordan skal dette gå......?? Det kommer til å gå kjempebra. Hvis du takler smerte godt, kan du be tannlegen stramme så mye som mulig hver gang du er inne til stramming, så går det fortere. Tenk så fint det blir etterpå! Lenke til kommentar
neb Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Hadde reggis i to år. Tok den av rett før jeg begynte på VGS. Grua meg som *f før jeg fikk satt det på, og det er ganske vondt etter du har stramma. Jeg ville egentlig ikke ha regulering. Syns det var meningsløst, men i ettertid angrer jeg ikke et sekund! Hos meg var det ikke bare en skjønnhetsfeil da. jeg hadde faktisk 9mm overbitt, men nå har jeg filmstjerne-gliset! Litt må man ofre for skjønnheten! Det som var litt artig var at folk la ikke merke til at jeg tok den av, fordi de la ikke merke til at jeg hadde den! Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Jeg føler med deg. Har hun unskyldt seg? Takk. Ja, hun har unnskyldt seg. Hun vil bli sammen igjen, men det tror jeg ikke jeg klarer. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Hadde reggis i to år. Tok den av rett før jeg begynte på VGS. Grua meg som *f før jeg fikk satt det på, og det er ganske vondt etter du har stramma. Jeg ville egentlig ikke ha regulering. Syns det var meningsløst, men i ettertid angrer jeg ikke et sekund!Hos meg var det ikke bare en skjønnhetsfeil da. jeg hadde faktisk 9mm overbitt, men nå har jeg filmstjerne-gliset! Litt må man ofre for skjønnheten! Det som var litt artig var at folk la ikke merke til at jeg tok den av, fordi de la ikke merke til at jeg hadde den! Joda! Sikkert bra å ta den av! Gleder meg allerede Det er bare at jeg tar på reguleringen to år for sent.... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Nå skal jeg ned å sette på reguleringer på tennene..... Jeg er 16 år, og går GK Idrett! Hvordan skal dette gå......?? Fikk reggis for kanskje en uke siden. Nå gjør det ikke vondt. Bare fått posetive responser jeg Ser litt rar ut men Endret 19. september 2005 av Bundy Lenke til kommentar
diversity Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 bah,, nå suger alt.. har ikke penger til en dritt... Og masse skal betales Lenke til kommentar
howzer Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Jeg føler med deg. Har hun unskyldt seg? Takk. Ja, hun har unnskyldt seg. Hun vil bli sammen igjen, men det tror jeg ikke jeg klarer. Hun fortjener deg ikke, rett og slett. Hvis du tok dem på fersken, nakne i dusjen, i full gang, så tror jeg det er et bilde som ville svidd seg inn på netthinna mi i allefall Nei, dette kommer du over, og så finner du noen bedre. Jeg kan ikke tenke meg hvordan du har det nå, men har jo selv hatt "vanlig" kjærlighetssorg, og det går over! Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Ble kallt player av ei jeg skulle møte idag....bare fordi jeg mente at jeg ikke følte noe for a og ikke ville møte a.... Sårer egentlig for jeg vet at jeg ikke er det! http://www.nattguiden.no/reportasjer/1649 seriøst. den linken er blitt mitt svar på alt :| Nesten så det er blitt min bibel. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Hater meg selv... Vet ikke helt hvordan jeg skal si det, men - takket nei til noe jeg ikke burde takket nei til. Eller, sa aldri nei, men jeg kom ikke med et ja tidsnok Fuck mondays Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Da var regulerningen installert, og jeg kjenner den begynner å stramme.... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Ble kallt player av ei jeg skulle møte idag....bare fordi jeg mente at jeg ikke følte noe for a og ikke ville møte a.... Sårer egentlig for jeg vet at jeg ikke er det! http://www.nattguiden.no/reportasjer/1649 seriøst. den linken er blitt mitt svar på alt :| Nesten så det er blitt min bibel. Den var genial, ja. Anbefaler alle å lese den. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Ble kallt player av ei jeg skulle møte idag....bare fordi jeg mente at jeg ikke følte noe for a og ikke ville møte a.... Sårer egentlig for jeg vet at jeg ikke er det! http://www.nattguiden.no/reportasjer/1649 seriøst. den linken er blitt mitt svar på alt :| Nesten så det er blitt min bibel. Seriøst? Synes den sugde vilt jeg. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) for deg som er jente ja -_- edit: den gjennspeiler det meste om ikke alt som gutter lider av for tiden. Endret 19. september 2005 av MrLeftfield Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 http://www.nattguiden.no/reportasjer/1649 seriøst. den linken er blitt mitt svar på alt :| Nesten så det er blitt min bibel. Hvorfor ikke ha den linken i signatur, så slipper du å poste den så mange ganger. Men ellers, ja mye jeg synes stemte der. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Faen altså, nå har jeg mest lyst til og gå og dø på meg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg