Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Ja, jeg knakk helt sammen. Klarte ikke å forstå hva som hendte! Og klarer det fortsatt ikke.. Jeg er 20 og hun 18. Hun har missbrukt tilliten min. Lyvet for meg og såra. Hvis jeg tidligere spurte om det var noe mellom dem, ble hun bare sur og avfeide det. Har liksom hatt på følelsen at noe skjedde men å oppleve det var jævelig. Man kan jo aldri tro noe sånt om en person man har opplevd 2 år sammen med. Hun som var den typen som hele tiden var imot utroskap. Heldigvis hjelper det å snakke med venner og de rundt, for dette kommer til å ta tid å fordøye :cry:

Fy faen, jeg føler så utrolig med deg. Alle kjenner følelsen av misbrukt kjærlighet og kjærlighetssorg, og dette her er antakelig det verste hun kunne gjort. Du har min totale medfølelse...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Ja, jeg knakk helt sammen. Klarte ikke å forstå hva som hendte! Og klarer det fortsatt ikke.. Jeg er 20 og hun 18. Hun har missbrukt tilliten min. Lyvet for meg og såra. Hvis jeg tidligere spurte om det var noe mellom dem, ble hun bare sur og avfeide det. Har liksom hatt på følelsen at noe skjedde men å oppleve det var jævelig. Man kan jo aldri tro noe sånt om en person man har opplevd 2 år sammen med. Hun som var den typen som hele tiden var imot utroskap. Heldigvis hjelper det å snakke med venner og de rundt, for dette kommer til å ta tid å fordøye :cry:

Jeg føler med deg. Har hun unskyldt seg?

Lenke til kommentar
Jeg vil si det er en viss forskjell om hunden er hjemme eller i bilen. Ingen dyr har godt av å sitte i en bil mangfoldige timer alene.

Har hatt 27 bikkjer til sammen, og jeg ville ikke etterlatt noen av de alene i en bil mange timer hver dag. De fortjener bedre. Skal du få deg en hundevalp så må du passe på at du har tid til å ha en valp, valpen skal ikke tilpasses jobben.

Kjenner flere folk som driver med hundeoppdrett, hundekjøring osv, bla Mr Sørlie, og jeg tror ikke noen av de ville latt valper sitte i bilen over lang tid.

Skal man innom butikken er det greit, men å la valpen sitte et par timer alene hver dag mens man er på jobb blir noe helt annet.

Så når du får deg valp tar du deg fri fra jobben i flere måneder? :ermm: (jeg snakker ikke om bittebittesmå valper)

Endret av darkness|
Lenke til kommentar

Nei, men du kan sørge for at valpen har selskap.

Gjelder det litt større valper så kan den være i en hundegård. Jeg ville uansett ikke hatt den i bilen over lang tid. Men på en annen side, så blir hunden påvirket av å stå i hundegården over lang tid også. Men der kan den løpe mer eller mindre fritt.

Lenke til kommentar
Jippi.

Da har jeg ikke spist siden i går, kveld.

Prøvde idag, men..spydde det opp igjen etter 5 minutter ut i fotballkampen jeg spilte.

Gidder ikke prøve og spise noe mer, engang..

Herregud slutt å tull... Du har ikke anoreksi eller spiseforstyrrelser så liten vits å "ville" ha det da

Lenke til kommentar
Jippi.

Da har jeg ikke spist siden i går, kveld.

Prøvde idag, men..spydde det opp igjen etter 5 minutter ut i fotballkampen jeg spilte.

Gidder ikke prøve og spise noe mer, engang..

I motsetning til de brukerne som faktisk -har- plager, så er du utelukkende på utkikk etter oppmerksomhet. Hvis du virkelig er så jævla misfornøyd med deg selv, så se deg selv i speilet, og rop til deg selv at du skal gi faen i å tro du har det så jævla fælt. Du har et godt utseende, du er frisk, du bor i et av verdens beste land å bo i og om du har det så jævla fælt har vi et godt støtteapparat som kan ta vare på deg. Det du gjør nå er å drepe deg selv sakte men sikkert, inside out.

Lenke til kommentar

Uff, som jeg hater søndager. det må være den teiteste dagen i uka.. eneste du kan gjøre er og grue deg til mandagen når en må på skolen og møte alle rasshølene og dritten. søndag er ikke godt for noe. alle sier at en skal slappe av og sånn... det går jo ikke og slappe av. alt er bare kjedelig.. :(

hater søndag. søndag er en faens drit av en deppedag..

Lenke til kommentar
Uff, som jeg hater søndager. det må være den teiteste dagen i uka.. eneste du kan gjøre er og grue deg til mandagen når en må på skolen og møte alle rasshølene og dritten. søndag er ikke godt for noe. alle sier at en skal slappe av og sånn... det går jo ikke og slappe av. alt er bare kjedelig.. :(

hater søndag. søndag er en faens drit av en deppedag..

jeg er så jævlig enig! :no:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...