ArmenMinAU Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Hva gjorde du når du så dem? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Dama mi var utro i går etter nesten 2 år sammen.. Tok henne på fersken i dusjen med en kamerat av henne! Det hadde ihvertfall jeg bare ikke taklet, jeg hadde klikket så javli etter det hadde jeg nok bare sittet helt rolig og sett ut i luften mens tårene hadde kommet. Da hadde jeg følt at den ene halvdelen av kroppen min hadde råttnet. For en helt forferdelig følelse det møtte vært. Hadde reagert akkuratt som deg...... Uff, håper jeg slipper å oppleve det noen gang.... Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Herlighet, det her er galskap. Hu ene som bor på fellesskapet her har nå nettopp gitt en hund vann med mer enn nok øl i. Ren pur galskap. JA, jeg burde egentlig bare gripe inn og si min mening, men nei, det gjør jeg vist ikke. Er vist pysete av meg, orker ikke blande meg inn i andres saker, og bare trekker meg unna. Gidder ikke være en del av det i det minste. Hu burde strengt tatt ikke drikke, men det gjør hu alikevel. Galskap, ren pur galskap er det ... Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 hihi. er det veldig farlig? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 hihi. er det veldig farlig? Farlig? Det er komplett idiotisk. En hund har først og fremst mindre kroppsvekt enn et menneske. Dessuten så er en hund komplett avhengig av et menneske hvis noe galt skjer. Det er sjokkerende at du i det heltatt stiller spørsmål om det. Håper for all del du ikke eier et dyr for å si det slik ... Lenke til kommentar
EVH Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Visste ikke at det var farlig jeg eller. Men har aldri eid noe dyr da. Jeg syns du skal si ifra jeg. spørre hva faen hu driver med. Men det er hva jeg "syns" da. Hadde sikkert ikke orka å blanda meg jeg eller Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Vel, for å si det slik. Det vil kunne gå under dyremishandling. Når man legger til at hu også lar hunden ligge i bilen mens hu jobber (dette kalles dyreplageri) skal hu strengt tatt ikke ha hunden. Edit: Såvidt jeg vet, dør hunder ganske fort av alkohol ... Endret 17. september 2005 av Ernie Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Vel, for å si det slik. Det vil kunne gå under dyremishandling. Når man legger til at hu også lar hunden ligge i bilen mens hu jobber (dette kalles dyreplageri) skal hu strengt tatt ikke ha hunden. Edit: Såvidt jeg vet, dør hunder ganske fort av alkohol ... Men så gjør noe med det for svingende! Stillhet er samtykkelse! Enten det, eller så gir du et nummer ehr, så skal ejg gjerne ringepoliti eller hva det nå enn er. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Vel, for å si det slik. Det vil kunne gå under dyremishandling. Når man legger til at hu også lar hunden ligge i bilen mens hu jobber (dette kalles dyreplageri) skal hu strengt tatt ikke ha hunden. Edit: Såvidt jeg vet, dør hunder ganske fort av alkohol ... Hunden vår døde av at tanta mi lot hunden være i bilen mens hun jobba i syden i stekende 40 grader Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Oi! Har lest om det i avisen. Det skjer veldig ofte. En skam. Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 hihi. er det veldig farlig? Farlig? Det er komplett idiotisk. En hund har først og fremst mindre kroppsvekt enn et menneske. Dessuten så er en hund komplett avhengig av et menneske hvis noe galt skjer. Det er sjokkerende at du i det heltatt stiller spørsmål om det. Håper for all del du ikke eier et dyr for å si det slik ... vel.. nå er du litt av en dramaqueen. familien min har både hund og katt... jeg visste ikke at øl var livsfarlig for en hund, men det betyr ikke at jeg gir hunden min en shot tequila til kvelds.... Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Dama mi var utro i går etter nesten 2 år sammen.. Tok henne på fersken i dusjen med en kamerat av henne! Det hadde ihvertfall jeg bare ikke taklet, jeg hadde klikket så javli etter det hadde jeg nok bare sittet helt rolig og sett ut i luften mens tårene hadde kommet. Da hadde jeg følt at den ene halvdelen av kroppen min hadde råttnet. For en helt forferdelig følelse det møtte vært. Ja, jeg knakk helt sammen. Klarte ikke å forstå hva som hendte! Og klarer det fortsatt ikke.. Jeg er 20 og hun 18. Hun har missbrukt tilliten min. Lyvet for meg og såra. Hvis jeg tidligere spurte om det var noe mellom dem, ble hun bare sur og avfeide det. Har liksom hatt på følelsen at noe skjedde men å oppleve det var jævelig. Man kan jo aldri tro noe sånt om en person man har opplevd 2 år sammen med. Hun som var den typen som hele tiden var imot utroskap. Heldigvis hjelper det å snakke med venner og de rundt, for dette kommer til å ta tid å fordøye Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Vel, for å si det slik. Det vil kunne gå under dyremishandling. Når man legger til at hu også lar hunden ligge i bilen mens hu jobber (dette kalles dyreplageri) skal hu strengt tatt ikke ha hunden. Edit: Såvidt jeg vet, dør hunder ganske fort av alkohol ... Jeg anser det ikke som dyreplageri å la hunden ligge i bilen når man er på jobb, så lenge hunden har vann, og luftes når den skal, det ikke er for varmt ute, og bilen har et passe stort bagasjerom. Lenke til kommentar
Mouser Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Vel, for å si det slik. Det vil kunne gå under dyremishandling. Når man legger til at hu også lar hunden ligge i bilen mens hu jobber (dette kalles dyreplageri) skal hu strengt tatt ikke ha hunden. Edit: Såvidt jeg vet, dør hunder ganske fort av alkohol ... Jeg anser det ikke som dyreplageri å la hunden ligge i bilen når man er på jobb, så lenge hunden har vann, og luftes når den skal, det ikke er for varmt ute, og bilen har et passe stort bagasjerom. Nei, hunder liker seg trangt bare de er sikre. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Vel, for å si det slik. Det vil kunne gå under dyremishandling. Når man legger til at hu også lar hunden ligge i bilen mens hu jobber (dette kalles dyreplageri) skal hu strengt tatt ikke ha hunden. Edit: Såvidt jeg vet, dør hunder ganske fort av alkohol ... Jeg anser det ikke som dyreplageri å la hunden ligge i bilen når man er på jobb, så lenge hunden har vann, og luftes når den skal, det ikke er for varmt ute, og bilen har et passe stort bagasjerom. For en kort periode er det selvsagt greit å ha hunden i bilen, men å la den ligge gjentatte ganger i bilen mens man selv jobber flere timer blir vanskelig å forsvare. En hund er et flokkdyr og trives normalt best sammen med andre. For å snu det den andre veien. Hadde du likt å blitt etterlatt i en bilen gang etter gang i flere timer uten noen mulighet til å kommunisere med andre eller gjøre noen ting annet enn å vente? Jimstar: Okey, jeg overreagerte, men poenget er uannsett at man som hundeeier er ansvarlig for at hunden ikke skader seg selv eller andre. Alkohol er utvilsomt skadelig for en hund. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Se over. Det utgjør ikke så veldig stor forskjell om hunden er hjemme eller i bilen. Det vil kanskje være å foretrekke om hunden fikk f.eks være i en hundegård etter hvert som den er vant til å klare seg alene, men som valp vil den gjerne trenge litt oftere tilsyn enn det du klarer å gi den dersom du har den hjemme, i stedet for rett uten for jobben hvor du kan stikke innom nå og da. Endret 18. september 2005 av darkness| Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Jeg vil si det er en viss forskjell om hunden er hjemme eller i bilen. Ingen dyr har godt av å sitte i en bil mangfoldige timer alene. Har hatt 27 bikkjer til sammen, og jeg ville ikke etterlatt noen av de alene i en bil mange timer hver dag. De fortjener bedre. Skal du få deg en hundevalp så må du passe på at du har tid til å ha en valp, valpen skal ikke tilpasses jobben. Kjenner flere folk som driver med hundeoppdrett, hundekjøring osv, bla Mr Sørlie, og jeg tror ikke noen av de ville latt valper sitte i bilen over lang tid. Skal man innom butikken er det greit, men å la valpen sitte et par timer alene hver dag mens man er på jobb blir noe helt annet. Endret 18. september 2005 av Volcov Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Jeg vil si det er en viss forskjell om hunden er hjemme eller i bilen. Ingen dyr har godt av å sitte i en bil mangfoldige timer alene. Har hatt 27 bikkjer til sammen, og jeg ville ikke etterlatt noen av de alene i en bil mange timer hver dag. De fortjener bedre. Skal du få deg en hundevalp så må du passe på at du har tid til å ha en valp, valpen skal ikke tilpasses jobben. 27....? Det var jo helt sinnsykt mange! Hva skjedde med dem..? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Neeei, måtte jo ha middag og sånn så da.. Neida, de døde naturlig. De fleste hvertfall. Lenke til kommentar
chris Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Dama mi var utro i går etter nesten 2 år sammen.. Tok henne på fersken i dusjen med en kamerat av henne! Det hadde ihvertfall jeg bare ikke taklet, jeg hadde klikket så javli etter det hadde jeg nok bare sittet helt rolig og sett ut i luften mens tårene hadde kommet. Da hadde jeg følt at den ene halvdelen av kroppen min hadde råttnet. For en helt forferdelig følelse det møtte vært. Ja, jeg knakk helt sammen. Klarte ikke å forstå hva som hendte! Og klarer det fortsatt ikke.. Jeg er 20 og hun 18. Hun har missbrukt tilliten min. Lyvet for meg og såra. Hvis jeg tidligere spurte om det var noe mellom dem, ble hun bare sur og avfeide det. Har liksom hatt på følelsen at noe skjedde men å oppleve det var jævelig. Man kan jo aldri tro noe sånt om en person man har opplevd 2 år sammen med. Hun som var den typen som hele tiden var imot utroskap. Heldigvis hjelper det å snakke med venner og de rundt, for dette kommer til å ta tid å fordøye Hvordan reagerte hun? Har du snakket med henne etterpå?, tror ikke jeg hadde klart å snakke med henne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg