krizkriz Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Dama mi var utro i går etter nesten 2 år sammen.. Tok henne på fersken i dusjen med en kamerat av henne! Endret 17. september 2005 av Alderon Lenke til kommentar
hylo Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Dama mi var utro i går etter nesten 2 år sammen.. Tok henne på fersken i dusjen med en kamerat av henne! Au. Den er vond. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Dama mi var utro i går etter nesten 2 år sammen.. Tok henne på fersken i dusjen med en kamerat av henne! damn,den er kjip ass... Kan ikke være en god venn han kompisen din.... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 han sa: "en kamerat av henne" Men den er nok kjip ja Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 ooooppss..sorry,my bad Lenke til kommentar
EVH Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Dama mi var utro i går etter nesten 2 år sammen.. Tok henne på fersken i dusjen med en kamerat av henne! fy faen så kjipt. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Dama mi var utro i går etter nesten 2 år sammen.. Tok henne på fersken i dusjen med en kamerat av henne! HVa gjorde du da? Hva skjedde videre? Fy faen det må være det værste som er mulig å oppleve Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Dama mi var utro i går etter nesten 2 år sammen.. Tok henne på fersken i dusjen med en kamerat av henne! Ouch Selv jeg som aldri har vært i noe forhold skjønner det er utrolig kjipt ... Endret 17. september 2005 av Ernie Lenke til kommentar
Heisenberg88 Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Dama mi var utro i går etter nesten 2 år sammen.. Tok henne på fersken i dusjen med en kamerat av henne! Føler med deg! Endret 17. september 2005 av Sippini Lenke til kommentar
howzer Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Dama mi var utro i går etter nesten 2 år sammen.. Tok henne på fersken i dusjen med en kamerat av henne! Wow... Det hadde jeg søren ikke takla! Hva skjedde?! Hvor gamle er de? Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Så bra Får satse på at søsteren din har lest i deppetråden og funnet ut at hun skal oppføre seg litt OK mot deg hun også da Vel..kan jo håpe Lenke til kommentar
chris Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Thats it. It`s official. Jeg hater jenter. Jeg orker ikke lenger å gjøre noe med at jeg er singel. Hver gang jeg innstiller meg til å gjøre noe med det, så kjennes det ut at jeg våkner, går på skolen, og entrer en "warzone". Thats it. Alle jenter som venter på en prins på en hvit hest som kommer en dag på døra og vil ta dem med storm kan bare brenne evig. E O D Ojive- OUT *radio noise* Det mener du ikke. Jenter kan være veldig kompliserte. Bare slapp av, da skjer det ting. Husk, jenter er som bøker, hver gang du opner en ny er det en annen historie. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Så bra Får satse på at søsteren din har lest i deppetråden og funnet ut at hun skal oppføre seg litt OK mot deg hun også da Vel..kan jo håpe Hehe..... Lenke til kommentar
chris Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Er faktisk litt deppa jeg også, forholdet til en venn av meg henger kanskje i en tynn tråd, det gjør at et forhold jeg siktet etter kan gå i vasken. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Er faktisk litt deppa jeg også, forholdet til en venn av meg henger kanskje i en tynn tråd, det gjør at et forhold jeg siktet etter kan gå i vasken. Hvis saken er at du er redd han skal gå etter en jente du liker så snakker du med han om det og han (om han er kamerat) lar være. Lenke til kommentar
chris Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Er faktisk litt deppa jeg også, forholdet til en venn av meg henger kanskje i en tynn tråd, det gjør at et forhold jeg siktet etter kan gå i vasken. Hvis saken er at du er redd han skal gå etter en jente du liker så snakker du med han om det og han (om han er kamerat) lar være. Nei er ikke det som er problemet, jenten jeg kunne tenke meg å bli bedre kjent med er gjennom kjærsten til en venn av meg. Så om forholdet deres går i vasken mister jeg den forbindelsen. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Er faktisk litt deppa jeg også, forholdet til en venn av meg henger kanskje i en tynn tråd, det gjør at et forhold jeg siktet etter kan gå i vasken. Hvis saken er at du er redd han skal gå etter en jente du liker så snakker du med han om det og han (om han er kamerat) lar være. Nei er ikke det som er problemet, jenten jeg kunne tenke meg å bli bedre kjent med er gjennom kjærsten til en venn av meg. Så om forholdet deres går i vasken mister jeg den forbindelsen. Kan jo ikke bare gi opp så lett... Liker du denne jenten så må jo du i det minste gjør et forsøk! ( jenter digger det) Lenke til kommentar
chris Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Er ikke jenten det er noe problem med. Men tror bare ikke hun synes det er så akktuelt å innlede noe med meg om det blir slutt mellom venninen og en venn av meg. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Dama mi var utro i går etter nesten 2 år sammen.. Tok henne på fersken i dusjen med en kamerat av henne! Å fy faen så sykt mye det der må svi! Jeg HATER utroskap... opplevd mye av det selv og vært det mye selv i fortiden.. er det verste man kan gjøre i et forhold Føler med deg. Endret 17. september 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
chris Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Dama mi var utro i går etter nesten 2 år sammen.. Tok henne på fersken i dusjen med en kamerat av henne! Det hadde ihvertfall jeg bare ikke taklet, jeg hadde klikket så javli etter det hadde jeg nok bare sittet helt rolig og sett ut i luften mens tårene hadde kommet. Da hadde jeg følt at den ene halvdelen av kroppen min hadde råttnet. For en helt forferdelig følelse det møtte vært. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg