Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Thats it. It`s official. Jeg hater jenter. Jeg orker ikke lenger å gjøre noe med at jeg er singel. Hver gang jeg innstiller meg til å gjøre noe med det, så kjennes det ut at jeg våkner, går på skolen, og entrer en "warzone". Thats it. Alle jenter som venter på en prins på en hvit hest som kommer en dag på døra og vil ta dem med storm kan bare brenne evig. E O D

Ojive- OUT

*radio noise*

Det mener du ikke. Jenter kan være veldig kompliserte. Bare slapp av, da skjer det ting. Husk, jenter er som bøker, hver gang du opner en ny er det en annen historie.

Lenke til kommentar
Er faktisk litt deppa jeg også, forholdet til en venn av meg henger kanskje i en tynn tråd, det gjør at et forhold jeg siktet etter kan gå i vasken.

Hvis saken er at du er redd han skal gå etter en jente du liker så snakker du med han om det og han (om han er kamerat) lar være.

Lenke til kommentar
Er faktisk litt deppa jeg også, forholdet til en venn av meg henger kanskje i en tynn tråd, det gjør at et forhold jeg siktet etter kan gå i vasken.

Hvis saken er at du er redd han skal gå etter en jente du liker så snakker du med han om det og han (om han er kamerat) lar være.

Nei er ikke det som er problemet, jenten jeg kunne tenke meg å bli bedre kjent med er gjennom kjærsten til en venn av meg. Så om forholdet deres går i vasken mister jeg den forbindelsen.

Lenke til kommentar

Nei er ikke det som er problemet, jenten jeg kunne tenke meg å bli bedre kjent med er gjennom kjærsten til en venn av meg. Så om forholdet deres går i vasken mister jeg den forbindelsen.

Kan jo ikke bare gi opp så lett... Liker du denne jenten så må jo du i det minste gjør et forsøk! ( jenter digger det) :thumbup:

Lenke til kommentar
Dama mi var utro i går etter nesten 2 år sammen.. Tok henne på fersken i dusjen med en kamerat av henne! :cry:

Å fy faen så sykt mye det der må svi!

Jeg HATER utroskap... opplevd mye av det selv og vært det mye selv i fortiden.. er det verste man kan gjøre i et forhold :(

Føler med deg.

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Dama mi var utro i går etter nesten 2 år sammen.. Tok henne på fersken i dusjen med en kamerat av henne! :cry:

Det hadde ihvertfall jeg bare ikke taklet, jeg hadde klikket så javli etter det hadde jeg nok bare sittet helt rolig og sett ut i luften mens tårene hadde kommet. Da hadde jeg følt at den ene halvdelen av kroppen min hadde råttnet. For en helt forferdelig følelse det møtte vært.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...