Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tnn, jeg er helt enig med deg, det er utrolig viktig å vise at man bryr seg. Jeg prøver å være slik selv.

Jeg har nettop snakka med jenta igjen, og gjett hva, enda en meningsløs samtale, jeg spør og hun svarer. Hun skynte seg å bytte ut hjertet med en ":D" da hun logget på, men det kan jeg så og si skjønne. Venninna hennes sa at det kunne være en idè å be henne på kino, på Madagaskar, men nå vet jeg ikke lenger...

Lenke til kommentar

Slå av maskinen, vask håret (DEN delen er viktig), ta på nødvendig parfyme/hårvoks/whatever, dra til huset, ring på dørklokken....

og så løper du!

Eller hvis du er enda modigere så løper du ikke, men står der og holder på å skjelve ihjel.

Jeg, for lengesiden var så desperat at jeg pakket inn en sjokolade og skrev "til: "navnet" " og tok den på dørmatta. :)

Lenke til kommentar
Jeg har gitt opp å bli sint på sånne ting. Hare her også fordi det er så mange som ikke ser seriøst på det.Jeg har sluttet å skrive her også så jeg sitter inne med så fockings mye "depp på boks".

Nesten som jeg skulle sagt det selv. Nytter lite når det man får tilbake, hvis man får noe tilbake, ikke er det man er ute etter eller gjør vondt verre. Klarer til og med ikke å velte ut hos psykologen. Ender med at jeg må skrive lapper til han for at det skal skje noe, ellers blir det meget stille i rommet. Gjett om noen føler seg barnslig :ermm:

Lenke til kommentar
nå er jeg imot kino dates,men gjør det da... hvis hun sier nei,så er jo det egentlig ett fett? jeg veit det er vanskelig å tenke sånn når du er hypp på hu,men det er fakta...jeg trur hu er keen...vedder 10 spenn på det... :D

Jeg tror ikke dere skjønner, hvis hun sier nei vil det være ultimat nederlag, så det er faktisk noe å tape på å spørre. Jeg ville blitt helt knust, og det vet jeg ikke hvordan jeg skal takle...

Lenke til kommentar
nå er jeg imot kino dates,men gjør det da... hvis hun sier nei,så er jo det egentlig ett fett? jeg veit det er vanskelig å tenke sånn når du er hypp på hu,men det er fakta...jeg trur hu er keen...vedder 10 spenn på det... :D

Jeg tror ikke dere skjønner, hvis hun sier nei vil det være ultimat nederlag, så det er faktisk noe å tape på å spørre. Jeg ville blitt helt knust, og det vet jeg ikke hvordan jeg skal takle...

poenget mitt var,at i enn sånn situasjon så føler du at det er mye å tape på det,men det du har jo egentlig ikke det.

Altså,hva er værst,gå rundt hele tiden å lure,og aldri finnet det ut,eller å spørre og kanskje få ett ja,som jeg trur du får,eller ett nei....da veit du i værtfall...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...