Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Jeg skrev her om onsdagen. Jeg hadde spist ca 600 kcal og var kjempefornøyd med meg selv. For deg, kanskje en vanlig middagsporsjon, men både lunch og frokost for meg. Kjøper kaffe pluss muffin på 7-11. Den muffinen, jeg tok to biter og ble kvalm, men tenkte, dette skal jeg klare. To til, og jeg var helt vekk. Det var rett og slett umulig. Den gikk ikke ned.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg er faktisk litt deprimert. Været i Trondheim er rett og slett sinnsykt for tiden. Har regnet i ett den siste måneden. Skikkelig trist. :(

Kall det atmosfære. Perfekt filmvær. Dessuten trodde jeg du var tr00?

Lenke til kommentar
Han klarer vel og ofre en dag for deg håper jeg. ;)

Ring han, og si at du VIL være sammen med han idag. Hvis det ikke går så "har du mensen" neste gang dere skal humpelumpe.

haha :p nice one, men tror nok ikke det... blir for dumt å drive og manipulere han på den måten. Vil bare at han skal skjønne kor kjipt det e for meg...at han skal bry seg og ikke bare si at han savner meg, men han skal bort til vennene sine istedet.. :hrm:

Lenke til kommentar
Kall det atmosfære. Perfekt filmvær. Dessuten trodde jeg du var tr00?

Joda, men jeg begynner å gå tom for uåpnede filmer. :-\

Kan ikke regjeringa heve tollgrensen til 1000,- litt raskt slik at jeg får bestilt MST3K Volume 1-7!

Var det ikke Høyre som ville dette? Kjenner jeg vår regjering rett vil det ikke skje en dritt på et par år.

Har forøvrig 20-30 uåpnede godfilmer, men det er strålende vær her på østlandet :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...