PlatinumFlyer Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Jeg skrev her om onsdagen. Jeg hadde spist ca 600 kcal og var kjempefornøyd med meg selv. For deg, kanskje en vanlig middagsporsjon, men både lunch og frokost for meg. Kjøper kaffe pluss muffin på 7-11. Den muffinen, jeg tok to biter og ble kvalm, men tenkte, dette skal jeg klare. To til, og jeg var helt vekk. Det var rett og slett umulig. Den gikk ikke ned. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Jeg er faktisk litt deprimert. Været i Trondheim er rett og slett sinnsykt for tiden. Har regnet i ett den siste måneden. Skikkelig trist. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Spisevegring, anoreksia, bulimi.. Alt det der er ein skuldig i sjølv. Nei. (Ikke nødvendigvis i hvertfall.) Du skrev jo selv at det er pga. samfunnet rundt folk. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Jeg er faktisk litt deprimert. Været i Trondheim er rett og slett sinnsykt for tiden. Har regnet i ett den siste måneden. Skikkelig trist. Trondheim, Norges Bergen nr2 Flytt til østlandet. Her er det stort sett sol. Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Kjeder meg noe så utrolig...sitter og depper no. Har vært en elendig uke og eg gledet meg dødsmye til å se kjæresten min igjen i dag...men han ville heller være med vennene sine..som han ser hver eneste dag. Eg derimot har ikke sett han på evigheter faen kor kjipt alt e Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 For en kjip type. Hadde det vært min kjæreste hadde det blitt bråk Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 For en kjip type. Hadde det vært min kjæreste hadde det blitt bråk Noen forslag? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Han klarer vel og ofre en dag for deg håper jeg. Ring han, og si at du VIL være sammen med han idag. Hvis det ikke går så "har du mensen" neste gang dere skal humpelumpe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Jeg er faktisk litt deprimert. Været i Trondheim er rett og slett sinnsykt for tiden. Har regnet i ett den siste måneden. Skikkelig trist. Kall det atmosfære. Perfekt filmvær. Dessuten trodde jeg du var tr00? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 For en kjip type. Hadde det vært min kjæreste hadde det blitt bråk Noen forslag? Tja.. Det må du nesten finne ut av selv. Si noe som stikker litt Eventuelt ty til fysisk utagering. Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Han klarer vel og ofre en dag for deg håper jeg. Ring han, og si at du VIL være sammen med han idag. Hvis det ikke går så "har du mensen" neste gang dere skal humpelumpe. haha nice one, men tror nok ikke det... blir for dumt å drive og manipulere han på den måten. Vil bare at han skal skjønne kor kjipt det e for meg...at han skal bry seg og ikke bare si at han savner meg, men han skal bort til vennene sine istedet.. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Altså, ring han og si at du vil være sammen med han idag. Si at du har hatt en jævlig uke, og at du trenger å ha han der. Skjønner egentlig hvorfor han ikke vil det men.. Hadde dama mi sagt noe sånt hadde jeg vært der med en gang. Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Vil ha han her, men ikke om han ikke vil det sjøl...og ka om han sier nei? uff..føler meg teit nok som det e fra før av. Stikker heller ut til mitt fine sted som ingen andre vet kor e...chille der et par timer og så e vel alt ok igjen Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Hvis du forklarer hvordan du føler det, og han ikke har forståelse for det, så er han etter min mening ikke verdt det. Meeen, det beste hadde vel vært om du stakk ut og hadde det gøy med venner du også? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Kall det atmosfære. Perfekt filmvær. Dessuten trodde jeg du var tr00? Joda, men jeg begynner å gå tom for uåpnede filmer. :-\ Kan ikke regjeringa heve tollgrensen til 1000,- litt raskt slik at jeg får bestilt MST3K Volume 1-7! Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Kall det atmosfære. Perfekt filmvær. Dessuten trodde jeg du var tr00? Joda, men jeg begynner å gå tom for uåpnede filmer. :-\ Kan ikke regjeringa heve tollgrensen til 1000,- litt raskt slik at jeg får bestilt MST3K Volume 1-7! Var det ikke Høyre som ville dette? Kjenner jeg vår regjering rett vil det ikke skje en dritt på et par år. Har forøvrig 20-30 uåpnede godfilmer, men det er strålende vær her på østlandet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Var det ikke Høyre som ville dette? http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=466771 Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Var det ikke Høyre som ville dette? http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=466771 Typisk meg å drite i research. Takk for korreksjonen wh1te. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Jeg har ingenting å gjøre i helgen......... Jo, vent...... LEKSER!! =/ Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Hehe. Jeg skal i familiebesøk til den demente bestemoren til typen min i morgen.. og så ligger jeg 3kapitler etter i fysikk, og 1 i matte. Jippi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg