PT Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Bor i ei bygd, helsesøster/rådgiver osv finnes det ikke her.... Trodde man hadde krav på slike tjenester... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Bor i ei bygd, helsesøster/rådgiver osv finnes det ikke her.... Trodde man hadde krav på slike tjenester... Man har vel det, men kvaliteten kan varriere, kanskje helsesøster bare er på skolen en gang i måneden? Jeg aner ikke, siden jeg alltid har bodd i by, eller, faktisk ikke, Eiksmarka i Bærum er vel strengt tatt bygd, men i "sentrale, tettbygde strøk". Skjønner godt at om helsesøster er der en gang i måneden, eller rådgiver er norsklæreren hans, at det ikke er noen av dem man ønkser å lette seg overfor. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Æsj, det er en som er større enn meg som driver å pirker på meg hele tiden. Jeg går i 10'ende, men er en av de minste og svakeste.Han slår meg i skulderen og spenner bein på meg, kaster penalet mitt unna og sånne ting. Det er ikke godt. Vi var jo venner før. Aner ikke hva det er.... Si ifra til skolestyret. Hvis det ikke hjelper, så kan du stikke han i øyet. Eventuelt få hjelp fra noen venner. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Æsj, det er en som er større enn meg som driver å pirker på meg hele tiden. Jeg går i 10'ende, men er en av de minste og svakeste.Han slår meg i skulderen og spenner bein på meg, kaster penalet mitt unna og sånne ting. Det er ikke godt. Vi var jo venner før. Aner ikke hva det er.... Si ifra til skolestyret. Hvis det ikke hjelper, så kan du stikke han i øyet. Eventuelt få hjelp fra noen venner. Gi det et par år så jevner det seg ut ... han er bare det man kaller barnslig. Eventuelt ta tak i han en dag og måk trynet hans ned i pulten så det spruter tenner. Det funker også ... sånne mennesker er som regel bare lite selvsikte tapere. Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Bah! det vanlige som alle klager over... kjærlighets sorg. dama slo opp Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Bah!det vanlige som alle klager over... kjærlighets sorg. dama slo opp Standarden: Det er masse fisk i sjøen Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 jay, and i went cheering out of the room.... (not really) Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 VGS er mye bedre uskolen er full av drittunger. Det er forsovidt vgs og men ikke så ille enig,og det som er ålreit med VGS er at du møter masse nye mennesker,og det er så mange forskjellige folk,siden det finnes forskjellige linjer. Jeg har mer kontakt med folk jeg ble kjent med på VGS enn folk jeg har kjent siden jeg var sneip. Lenke til kommentar
howzer Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Off, har aldri følt meg mer nede enn i dag, omtrent. Tenkte "nå skal jeg bevise", og kjøpte muffin og kaffe utenom måltidet. Kaffen glir alltid ned, men muffin fikk jeg fire små biter av før jeg fikk helt tvangstanker å måtte få den vekk. Har aldri følt det så ille før... Hjelp... Så så, det er en ny sjanse igjen om fire år. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Off, har aldri følt meg mer nede enn i dag, omtrent. Tenkte "nå skal jeg bevise", og kjøpte muffin og kaffe utenom måltidet. Kaffen glir alltid ned, men muffin fikk jeg fire små biter av før jeg fikk helt tvangstanker å måtte få den vekk. Har aldri følt det så ille før... Hjelp... Bevise hva? Jaja, jeg skulket skolen i dag. Var kvalm da jeg våknet (det er egentlig en ganske vanlig reaksjon på enten sult eller det at jeg er altfor trøtt), og hørte regnet plaske ned utenfor. Den egentlige grunnen til at jeg ikke gadd å gå var pga timeplanen. Skulle hatt matte og fysikk hele dagen i dag. (08:30-15:00). Bussen til og fra skolen bruker to timer hver vei. Jeg har vært syk i to uker, og ligger to kapitler etter i både matte og fysikk. Jeg forstår ikke en dritt av fagene. Derfor burde jeg egentlig vært på skolen i dag, mer enn noen andre.. men får helt vondt i magen bare jeg tenker på det. Jeg skjønner bare ikke en dritt, og har ingen til å hjelpe meg Kommer til å stryke for første gang noen gang. Tidlligere har jeg bare hatt femmere, men jeg har aldri hatt fysikk eller sånn matte før, og nå har jeg plutselig 3FY og 3MX. Jeg hater den lange bussturen, jeg hater matte og fysikk.. Har mest lyst til å bare bli hjemme i sengen for alltid. Oh.. ja, så har jeg kyssesyken. Dritdigg å bære sekk med evig tunge bøker, og gå til og fra buss.. I tillegg så kommer jeg 30 min for sent til skolen hver dag pga jeg nekter å stå opp kl 05:30 i stedet for 06:00, og alle i klassen ser dumt på meg hver dag når jeg går inn i klasserommet. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Off, har aldri følt meg mer nede enn i dag, omtrent. Tenkte "nå skal jeg bevise", og kjøpte muffin og kaffe utenom måltidet. Kaffen glir alltid ned, men muffin fikk jeg fire små biter av før jeg fikk helt tvangstanker å måtte få den vekk. Har aldri følt det så ille før... Hjelp... Bevise hva? Jaja, jeg skulket skolen i dag. Var kvalm da jeg våknet (det er egentlig en ganske vanlig reaksjon på enten sult eller det at jeg er altfor trøtt), og hørte regnet plaske ned utenfor. Den egentlige grunnen til at jeg ikke gadd å gå var pga timeplanen. Skulle hatt matte og fysikk hele dagen i dag. (08:30-15:00). Bussen til og fra skolen bruker to timer hver vei. Jeg har vært syk i to uker, og ligger to kapitler etter i både matte og fysikk. Jeg forstår ikke en dritt av fagene. Derfor burde jeg egentlig vært på skolen i dag, mer enn noen andre.. men får helt vondt i magen bare jeg tenker på det. Jeg skjønner bare ikke en dritt, og har ingen til å hjelpe meg Kommer til å stryke for første gang noen gang. Tidlligere har jeg bare hatt femmere, men jeg har aldri hatt fysikk eller sånn matte før, og nå har jeg plutselig 3FY og 3MX. Jeg hater den lange bussturen, jeg hater matte og fysikk.. Har mest lyst til å bare bli hjemme i sengen for alltid. Oh.. ja, så har jeg kyssesyken. Dritdigg å bære sekk med evig tunge bøker, og gå til og fra buss.. I tillegg så kommer jeg 30 min for sent til skolen hver dag pga jeg nekter å stå opp kl 05:30 i stedet for 06:00, og alle i klassen ser dumt på meg hver dag når jeg går inn i klasserommet. kjenner meg igjen i den situasjonen... at folka ser rart på deg er jo bare å gi beng i... hvem bryr seg lissom? pleide alltid å komme noen timer forseint mitt første år på VGS,blei vel kjent som han som alltid kommer for seint ... men det brydde jeg meg fint lite om... sove lenge om mårran for teh win! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 TJa. De har klaget på folk som kommer for sent til timen også.. Men det er ikke obligatorisk oppmøte i de fleste timene, og i norsk (hvor det er obligatorisk oppmøte) har jeg fått Go for å komme litt sent. Det bare irriterer meg noe grenseløst at de klager på at jeg kommer for sent. De står sikkert opp ti minutter før skolen begynner elns. Graaaaaawl. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 bare si det da? at du har en drit lang busstur,og at det er stress å stå opp så tidlig? jeg gikk selv på skole i oslo når jeg bodde utenfor,og lærer'n min var alltid kul sånn sett...han sa ingenting om at jeg kom litt seint....siden han visste jeg hadde lang reise... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Alle vet om det, men de ser rart på meg likevel Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 drit i dem,de kan vel tro hva dem vil? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Joda, men det løser ikke de andre problemene. Vanskelig å puste Vondt i magen. Har lyst til å enten skade meg selv eller bare krype sammen til en ball under dynen. Ender stadig opp med at jeg ligger under dynen. Men kan jo ikke ligge her resten av livet. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 hvis du har kyssesyken så burde du vel egentlig ha holdt sengen uansett? eller? Livet går i bølger,noen ganger er man nede,andre ganger er man oppe... man må bare ta det som det kommer og vente til at det topper litt igjen...sånn gjør jeg i værtfall,og det funker...trur jeg...litt da...kanskje ikke? joa,litt så ... Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Thats it. It`s official. Jeg hater jenter. Jeg orker ikke lenger å gjøre noe med at jeg er singel. Hver gang jeg innstiller meg til å gjøre noe med det, så kjennes det ut at jeg våkner, går på skolen, og entrer en "warzone". Thats it. Alle jenter som venter på en prins på en hvit hest som kommer en dag på døra og vil ta dem med storm kan bare brenne evig. E O D Ojive- OUT *radio noise* Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Off, har aldri følt meg mer nede enn i dag, omtrent. Tenkte "nå skal jeg bevise", og kjøpte muffin og kaffe utenom måltidet. Kaffen glir alltid ned, men muffin fikk jeg fire små biter av før jeg fikk helt tvangstanker å måtte få den vekk. Har aldri følt det så ille før... Hjelp... Så så, det er en ny sjanse igjen om fire år. Gud ass - var ikke det jeg siktet til nå. Var liksom anoreksien... Lege klokken 1410... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Oj, det visste jeg ikke :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg