Ksungam Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Alle som er triste og deprimerte, kikk på dette bilde Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Aww... Lille "Tjukken" Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Hm. Jaja, da fikk v akkurat høre at jenta vi trudde vi var litt på gang med, i mangel av bedre uttrykk bare vukke være venn. Great. The perfect end of sucky day. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Mouser - Noen ord til deg. Da jeg gikk på ungdomsskolen, opplevde jeg 8 og 9 klasse som gode år. 10 klasse var noe dritt, mildt sagt. Eller ikke hele, men en god del. Etter mye om og men, så ble de jeg ellers var mye sammen med før usosiale. Så fikk jeg "nye" venner. Folk jeg hadde kjent siden førsteklasse. Det var meg og 2 andre, og vi hadde det gøy en stund, til en tredje kom, som ingen av oss ville ha med. Så begynte vi å spille poker. 10 kroner som innsats, det var egentlig ganske gøy. Så begynte nr.3 å bli ekstremt opptatt av poker, og gjorde nesten ikke annet enn å studere poker på nettet, og tv. Etter mye om og men, og en god del senere enn 10-kroners innsatsen, var det 50,- per person for å være med, og nå var det masse kjipe folk med å spille. Men hva skulle jeg gjøre? Ikke så mye annet enn å bli med. Og Mouser, det jeg ville frem til er: etter at jeg begynte på videregående, kanskje 2-3 uker etter fikk jeg en telefon. Hallo, det er *****, blir du med på poker i kveld? Da føltes det sykt bra å si "Om hvor mye da? 50 kroner? Det gidder jeg da faen meg ikke! Tror du jeg driter penger?" Han ble stum, det hadde han ikke venta. Mitt poeng er bare at på VGS ble alt bedre, så det er absolutt noe å se fram til, ikke grue seg til. Og til Ketchez: Du virker da som en oppegående og hyggelig fyr? Goodlooking og sjarmerende er du da også, etter det jeg har sett i Recent Pic. Hvis du har et problem, som plager deg så mye som jeg ser det gjør, er det lurt å snakke med rådgiver på skolen. Eller lignende tjeneste, det er ganske mange som deg, og de har ofte en løsning. Det ordner seg, skal du se Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Hvis du har et problem, som plager deg så mye som jeg ser det gjør, er det lurt å snakke med rådgiver på skolen. Eller lignende tjeneste, det er ganske mange som deg, og de har ofte en løsning. Det ordner seg, skal du se PPT @ school virker litt fristende nå. Slippe ut damp osv. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Noen av vennene mine har begynt å oppføre seg helt jævlig:( kjipt. Håper vgs blir bedre... "bare" et halvt år igjen.... Kommer mye ann på miljø, men i de aller aller fleste tilfeller så blir folk generelt sett mye greiere på VGS Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Noen av vennene mine har begynt å oppføre seg helt jævlig:( kjipt. Håper vgs blir bedre... "bare" et halvt år igjen.... Kommer mye ann på miljø, men i de aller aller fleste tilfeller så blir folk generelt sett mye greiere på VGS damene blir lovlige Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Utrolig å høre historiene til mange av dere....er så utrolig enig i masse av det som blir skrevet... Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 VGS er mye bedre uskolen er full av drittunger. Det er forsovidt vgs og men ikke så ille Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) Never mind ... Endret 14. september 2005 av Coke lovin chick Lenke til kommentar
snoopg Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Jeg er hodestups forelsket i ei forlova dame Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Og til Ketchez: Du virker da som en oppegående og hyggelig fyr? Goodlooking og sjarmerende er du da også, etter det jeg har sett i Recent Pic. Hvis du har et problem, som plager deg så mye som jeg ser det gjør, er det lurt å snakke med rådgiver på skolen. Eller lignende tjeneste, det er ganske mange som deg, og de har ofte en løsning. Det ordner seg, skal du se Hadde det bare vært så enkelt.. Bor i ei bygd, helsesøster/rådgiver osv finnes det ikke her.... Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Og til Ketchez: Du virker da som en oppegående og hyggelig fyr? Goodlooking og sjarmerende er du da også, etter det jeg har sett i Recent Pic. Hvis du har et problem, som plager deg så mye som jeg ser det gjør, er det lurt å snakke med rådgiver på skolen. Eller lignende tjeneste, det er ganske mange som deg, og de har ofte en løsning. Det ordner seg, skal du se Hadde det bare vært så enkelt.. Bor i ei bygd, helsesøster/rådgiver osv finnes det ikke her.... Hva slags problem er det som plager deg, da? Depresjon? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Egentlig ikke nå, men..har vært. Redd for og falle ned "dit" igjen... Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Æsj, det er en som er større enn meg som driver å pirker på meg hele tiden. Jeg går i 10'ende, men er en av de minste og svakeste. Han slår meg i skulderen og spenner bein på meg, kaster penalet mitt unna og sånne ting. Det er ikke godt. Vi var jo venner før. Aner ikke hva det er.... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Off, har aldri følt meg mer nede enn i dag, omtrent. Tenkte "nå skal jeg bevise", og kjøpte muffin og kaffe utenom måltidet. Kaffen glir alltid ned, men muffin fikk jeg fire små biter av før jeg fikk helt tvangstanker å måtte få den vekk. Har aldri følt det så ille før... Hjelp... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Æsj, det er en som er større enn meg som driver å pirker på meg hele tiden. Jeg går i 10'ende, men er en av de minste og svakeste.Han slår meg i skulderen og spenner bein på meg, kaster penalet mitt unna og sånne ting. Det er ikke godt. Vi var jo venner før. Aner ikke hva det er.... Kanskje han er forelsket i deg? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Æsj, det er en som er større enn meg som driver å pirker på meg hele tiden. Jeg går i 10'ende, men er en av de minste og svakeste.Han slår meg i skulderen og spenner bein på meg, kaster penalet mitt unna og sånne ting. Det er ikke godt. Vi var jo venner før. Aner ikke hva det er.... Prøv og ta en prat med han du, NorthGarden. Lenke til kommentar
snoopg Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 er ikke alltid like greit det da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg