Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mouser - Noen ord til deg.

Da jeg gikk på ungdomsskolen, opplevde jeg 8 og 9 klasse som gode år. 10 klasse var noe dritt, mildt sagt. Eller ikke hele, men en god del. Etter mye om og men, så ble de jeg ellers var mye sammen med før usosiale. Så fikk jeg "nye" venner. Folk jeg hadde kjent siden førsteklasse. Det var meg og 2 andre, og vi hadde det gøy en stund, til en tredje kom, som ingen av oss ville ha med. Så begynte vi å spille poker. 10 kroner som innsats, det var egentlig ganske gøy. Så begynte nr.3 å bli ekstremt opptatt av poker, og gjorde nesten ikke annet enn å studere poker på nettet, og tv. Etter mye om og men, og en god del senere enn 10-kroners innsatsen, var det 50,- per person for å være med, og nå var det masse kjipe folk med å spille. Men hva skulle jeg gjøre? Ikke så mye annet enn å bli med. Og Mouser, det jeg ville frem til er: etter at jeg begynte på videregående, kanskje 2-3 uker etter fikk jeg en telefon. Hallo, det er *****, blir du med på poker i kveld?

Da føltes det sykt bra å si "Om hvor mye da? 50 kroner? Det gidder jeg da faen meg ikke! Tror du jeg driter penger?"

Han ble stum, det hadde han ikke venta.

Mitt poeng er bare at på VGS ble alt bedre, så det er absolutt noe å se fram til, ikke grue seg til.

Og til Ketchez:

Du virker da som en oppegående og hyggelig fyr? Goodlooking og sjarmerende er du da også, etter det jeg har sett i Recent Pic. Hvis du har et problem, som plager deg så mye som jeg ser det gjør, er det lurt å snakke med rådgiver på skolen. Eller lignende tjeneste, det er ganske mange som deg, og de har ofte en løsning. Det ordner seg, skal du se :)

Lenke til kommentar

Og til Ketchez:

Du virker da som en oppegående og hyggelig fyr? Goodlooking og sjarmerende er du da også, etter det jeg har sett i Recent Pic. Hvis du har et problem, som plager deg så mye som jeg ser det gjør, er det lurt å snakke med rådgiver på skolen. Eller lignende tjeneste, det er ganske mange som deg, og de har ofte en løsning. Det ordner seg, skal du se :)

Hadde det bare vært så enkelt..

Bor i ei bygd, helsesøster/rådgiver osv finnes det ikke her....

Lenke til kommentar

Og til Ketchez:

Hadde det bare vært så enkelt..

Bor i ei bygd, helsesøster/rådgiver osv finnes det ikke her....

Hva slags problem er det som plager deg, da? Depresjon?

Lenke til kommentar

Æsj, det er en som er større enn meg som driver å pirker på meg hele tiden. Jeg går i 10'ende, men er en av de minste og svakeste.

Han slår meg i skulderen og spenner bein på meg, kaster penalet mitt unna og sånne ting. Det er ikke godt. Vi var jo venner før.

Aner ikke hva det er....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Æsj, det er en som er større enn meg som driver å pirker på meg hele tiden. Jeg går i 10'ende, men er en av de minste og svakeste.

Han slår meg i skulderen og spenner bein på meg, kaster penalet mitt unna og sånne ting. Det er ikke godt. Vi var jo venner før.

Aner ikke hva det er....

Kanskje han er forelsket i deg? :hmm:

Lenke til kommentar

Aner ikke hva det er....

:hmm:

Prøv og ta en prat med han du, NorthGarden. :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...