Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Helt riktig at penger ikke er alt, men det betyr faktisk ganske mye for humøret, i hvert fall for min del.

Veit jeg at kontoen skranter litt og det ligger regninger i hylla, så går jeg ofte og bekymrer meg for det. Og da tappes jeg litt for det gode humøret. Når kontoen er fin og feit så har jeg alltid mye bedre humør enn til vanlig.

Men det er kanskje bare meg?

På lærerskolen gikk jeg i klassen med ei som var depressiv. Hun fant drømmejobben i militæret faktisk. Det trengte hun ikke å tenke så mye selv, måtte enkelt og greit følge ordre. Det gjorde at hun sjeldnere kom inn på sine depresive tanker. Og at hun i det hele tatt orka og stå opp om morgenen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
På lærerskolen gikk jeg i klassen med ei som var depressiv. Hun fant drømmejobben i militæret faktisk. Det trengte hun ikke å tenke så mye selv, måtte enkelt og greit følge ordre. Det gjorde at hun sjeldnere kom inn på sine depresive tanker. Og at hun i det hele tatt orka og stå opp om morgenen.

Ikke at man har så forbanna mye valg når det gjelder å stå opp kl 0600 :roll:

Lenke til kommentar

Blir irritert når dama sier vi 2 skal være sammen, så spørr henne dagen etter om jeg vil komme til henne mens masse venner av henne er der. Henne kom hjem fra danmark på mandag, og vi hadde avtalt at henne skulle ringe meg da henne kom hjem, så skulle VI 2 finne på noe.

Senere på kvelden tikker det inn en sms. det står: Heil vil du komme til Ak, jeg er der....

HVA FAEN.. hu lovte å ringe, hu sendte en melding, hu sa vi 2 skulle være sammen, men hu hadde dratt til ei vennine først! Hadde vært greit ok om det hadde skjedde 1 eller 2 ganger, det er akseptabelt, men henne gjør det jævli ofte! Veit ikke hva jeg skal gjøre ass, er så sinnsykt forelska i henne å......,.

Lenke til kommentar
Masse rart som skjer med alle.

Snakk med henne. Fortell hvordan ting ligger an og prøv å få henne til å skjønne at du trenger alene-tid med henne. Ikke bli sint når dere snakker, for damer vrir og vender på alt :p

Rolige og fornuftige samtaler kommer du langt med, så lenge den andre personen er likeså.

Lenke til kommentar
Blir irritert når dama sier vi 2 skal være sammen, så spørr henne dagen etter om jeg vil komme til henne mens masse venner av henne er der. Henne kom hjem fra danmark på mandag, og vi hadde avtalt at henne skulle ringe meg da henne kom hjem, så skulle VI 2 finne på noe.

Senere på kvelden tikker det inn en sms. det står: Heil vil du komme til Ak, jeg er der....

HVA FAEN.. hu lovte å ringe, hu sendte en melding, hu sa vi 2 skulle være sammen, men hu hadde dratt til ei vennine først! Hadde vært greit ok om det hadde skjedde 1 eller 2 ganger, det er akseptabelt, men henne gjør det jævli ofte! Veit ikke hva jeg skal gjøre ass, er så sinnsykt forelska i henne å......,.

Det er kp alltids "berserk" muligheten.

Lenke til kommentar

Er ikke noe stort problem det da vel, kan jo bare dra henne med hjem til deg etterpå elns. Uansett har du dame har du det bedre enn mange, husk at du er heldig som få ved at du faktisk er forelska i dama du er sammen med. Du har a nok for deg selv av og til og. ;) Heldiggrisen :yes:

Lenke til kommentar

Regner med at dere to stoler på hverandre, jeg foreslår at dere to snakker sammen som et ekte par, og finner en løsning på problemet ditt. Det er viktig å diskutere problemer i forholdet.

Lenke til kommentar

Bleh, damer og forhold og sånt skal jeg holde meg langt borte fra i en stund nå. Lei av å brenne meg...

Men jeg vil heller ikke frike ut og feste som et helvete med tilfeldig sex og alt det der. Hadde nesten et tilbakefall på gamle vaner for litt siden...knark og drikking og sånt. Dro hjem til mamma og ble der en stund, det hjalp :)

Lenke til kommentar

Eksen min som gjorde det slutt med meg for ca halvannen måned siden har fått seg type...great. Skulle ønske jeg våknet opp i morgen og var kommet 100% over henne. Ingenting hadde vært bedre enn det på dette tidspunktet...vil så gjerne bare drite i henne, jeg prøver, men det er ikke så lett når jeg kjenner jeg fremdeles er glad i henne... :(

Lenke til kommentar

Edit:

Btw. Flodhest.

Kjipt at damen din kom seg videre så fort.. Men kanskje du burde prøve å komme deg videre du også. Det er ikke så kult å bruke andre mennesker for at ditte eget velvære skal bli bedre, men.. Ja, ta og gå ut og flørt litt. Kanskje det hjelper med litt "trøst"?

Endret av darkness|
Lenke til kommentar
Føler meg skikkelig utenfor nå.. Dagene virker helt meningsløse i grunn :( Gikk hjem fra jobben i forgårs og fant et fint sted å henge meg. Jaja.

SUKK!

Rolig barn, det ordner seg. *skaffe seg if-forsikring*

Btw. Flodhest.

Kjipt at damen din kom seg videre så fort.. Men kanskje du burde prøve å komme deg videre du også. Det er ikke så kult å bruke andre mennesker for at ditte eget velvære skal bli bedre, men.. Ja, ta og gå ut og flørt litt. Kanskje det hjelper med litt "trøst"?

Ikke heng deg, jeg vil at du skal bli! :)

Er sånn jeg tenker også (med flørting og slikt), skulle ønske det på en måte kom en ny jente inn i livet mitt så jeg fikk plassert tankene over på noe annet. Har noen ville planer i helga så jeg får se...lar meg ikke be to ganger om det inviteres til flørting og kos. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...