Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eller kanskje ikke?

Mange som bruker teknolohien som en sisteskanse. Har faktisk reddet mange det!

Vi har vel rett begge to...men e faktisk overbevist om at vi mennesker hadde hatt det bedre med mindre teknologi. Sier ikke at vi skal ta et skritt tilbake, bare at vi kan få tilbake mennesker som svarer i tlf og ikke automatiske tlf-svarere..kassadamer og ikke de rare greiene som snart overtar obs'n.. :roll:

Lenke til kommentar

hmmm, sitter her og irriterer meg grenseløst.

Det var en dame som jeg likte kjempemye. Såpass mye, at jeg trodde at hu var "The One". Uheldighvis (ble vant til det egentlig), var det 0 interesse fra hennes side. Jeg prøvde meg, både for å heve min selvtillitt og, det viktigste av alt, få det bekreftet. Jeg hater å la sjangse gå forbi meg. 2 år har gått og jeg har ikke tatt en eneste en. Så jeg tenkte "what the heck, jeg har vel ingenting å tape" og fortalte henne på sms hva jeg følte, etc.

Guess what. Hu er ofte på MSN, men sier ikke ett eneste ord. Fra sikre kilder har jeg fått høre at hu ble irritert på meg at jeg sa det jeg sa selv om jeg visste situasjonen på den andre enden. Men faen, hadde noen sagt noe slikt til meg, og jeg ikke hadde interesse for den personen, så hadde jeg faen meg ikke blitt irritert, jeg hadde fått den sterkeste selvtillit boosten noen sinne. Hvorfor? Jo, fordi det er faktisk noen som liker meg.

All det snakket om hvordan hu drømte om at "det skulle komme en prinse på en hvit hest og skulle ta henne med storm" etc etc, blir jeg ærlig talt kvalm av nå.

Latterlig. Beklager for mitt lille utbrudd. Det måtte bare ut en dag.

Lenke til kommentar
Eller kanskje ikke?

Mange som bruker teknolohien som en sisteskanse. Har faktisk reddet mange det!

Vi har vel rett begge to...men e faktisk overbevist om at vi mennesker hadde hatt det bedre med mindre teknologi.

Sant, sant. All teknologien gjør verden mindre sosial.

njaei...

Mange blir mer sosial med tanke på at de tør å si mer enn før igjennom data og de mestrer mer enn før.

Lenke til kommentar
Jeg er langt nede, og redd for å havne der jeg var i vår.

Fokuserer hele tiden på alt det positive i livet, fått meg dame osv...men, klarer ikke å finne noen "ro" med slik det er nå..!

Craaap!

Sett deg ned helt alene på et stille sted med behagelig musikk på øret, tenk og prøv å finne ut av hva det egentlig er som plager deg.

Lenke til kommentar
Jeg er langt nede, og redd for å havne der jeg var i vår.

Fokuserer hele tiden på alt det positive i livet, fått meg dame osv...men, klarer ikke å finne noen "ro" med slik det er nå..!

Craaap!

Dette klarer du ketchez. Du vet at du ikke hadde det noe bra i høst - at det må unngås for alt i verden. Du har jo fått Anette, du har fått bil ( :p ) og mekker på et anlegg? Pørv for all del å fokusere enda mer(jeg ser du skriver du fokuserer på det) enn i dag. Egentlig har vi det ganske godt? :)

Lenke til kommentar
Noen av vennene mine har begynt å oppføre seg helt jævlig:( kjipt. Håper vgs blir bedre... "bare" et halvt år igjen....

ikke for å drepe gleden, men VGS er enda værre.... Blir værre for hvor eldre man blir... Det er iaff etter det jeg har merka :/

Det er jo veldig inviduelt da. Når man begynner på ungdomsskolen vil veldig mange forandre seg. Noen går for å være tøffe, noen går for å være tøffeL osv.

Det samme skjer på vgs. Bare vær den du er, Mouser, og drit i de andre. Har mange venner som har begynt å oppføre seg idiotisk nå, og jeg er "ferdig" med vgs.

Lykke til. :)

Edit: Si ifra til den/dem det gjelder, eller drit i dem. Man kan faktisk velge hvem man vil være venn med.

Endret av Volcov
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...