Firesky Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 ca en gang til to ganger i måneden blir jeg fryteklig deppa å har ikke aning hvorfor det er som om jeg skulle sagt det selv... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Manisk depressiv kanskje? Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 har hatt den samme følelsen selv faktisk, bare min teori er litt påvirka av "the truman show". (se filmen) men føler at alt rundt meg er fikset opp, og kanskje de står i buskene og filmer meg, hva om alle vennene mine er skuespilllere? hva om det er en grunn til at den bilen krasja der og der? o.s.v. Kanskje litt trøst at noen tenker noenlunde det samme? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Har ofte tenkt det samme. Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Eg og ...spookey Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Manisk depressiv kanskje? jeg tror jeg får den diagnosen om jeg drar til en psykolog, desverre, ja. Lenke til kommentar
Never Can Tell Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 ICD-10 Criteria for Bipolar Disorder Jeg tror vel egentlig neppe at du "kvalifiserer" til den diagnosen. Hvis du er på alder med de fleste andre her (tenåring) kan det heller virke som om det er pga hormoner. (Som forsåvidt kan være like kjipt når det står på..) Jeg tror også det er ganske mange som opplever det samme. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Fant ut at hovedkortet på den nye pc'n min sannsynlighvis defekt, samt ødela mine creative megaworks eller lydkortet ved uhell og pumpa tl den nye pcn også døde (så langt. Heller har jeg ikke råd til noe nytt før om lenge.. Lenke til kommentar
tøs Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Fikk nettopp vite at den kommel komis av meg, døde i en motorsykkel ulykke.. Jeg viste ikke at det var ham, slik at jeg fikk ikke stilt opp i begravelsen....... Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Fikk nettopp vite at den kommel komis av meg, døde i en motorsykkel ulykke..Jeg viste ikke at det var ham, slik at jeg fikk ikke stilt opp i begravelsen....... Åh så trist må være fælt å få vite det i ettertid..og ikke få muligheten til å gå i begravelsen hans Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Huff ... Kom ut at hu ene som bor her har hatt leverbetennelse. I praksis betyr det for henne at hu ikke bør drikke i det heltatt og at hvis hu skulle falle sammen og det renner blod ut av munnen på henne skal vi ringe etter ambulanse. Det samme gjelder hvis hu ikke våkner opp dagen derpå. Dette kom ut i natt ... mens hu drakk ... mye ... veldig mye ..., og jeg liker IKKE Aner overhode ikke hva jeg skal gjøre. Endret 11. september 2005 av Ernie Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Huff ... Kom ut at hu ene som bor her har hatt leverbetennelse. I praksis betyr det for henne at hu ikke bør drikke i det heltatt og at hvis hu skulle falle sammen og det renner blod ut av munnen på henne skal vi ringe etter ambulanse. Det samme gjelder hvis hu ikke våkner opp dagen derpå. Dette kom ut i natt ... mens hu drakk ... mye ... veldig mye ..., og jeg liker IKKE Aner overhode ikke hva jeg skal gjøre. Håper for all del at du har ringt etter ambulanse? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Huff ... Kom ut at hu ene som bor her har hatt leverbetennelse. I praksis betyr det for henne at hu ikke bør drikke i det heltatt og at hvis hu skulle falle sammen og det renner blod ut av munnen på henne skal vi ringe etter ambulanse. Det samme gjelder hvis hu ikke våkner opp dagen derpå. Dette kom ut i natt ... mens hu drakk ... mye ... veldig mye ..., og jeg liker IKKE Aner overhode ikke hva jeg skal gjøre. Håper for all del at du har ringt etter ambulanse? Nei, det har ikke innfalt meg overhode ikke (var langt fra edru selv ...). Burde jeg virkelig ha gjordt det? Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Eg e ensom ... søndager e forferdelige å tilbringe aleine Endret 11. september 2005 av Coke lovin chick Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Eg e ensom ... søndager e forferdelige å tilbringe aleine se på søndager som positive. du får tid alene til å slappe av. gjør hva du vil, spis hva du vil! ta et langt bad, tren litt, nerd litt. KOS DEG, for i morgen er det mandag og skole. hva med å tenke positivt, ingen grunn til å depep over søndager! søndager er digg! Lenke til kommentar
riktig Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Når drømmedama (som bor laaaaangt unna) for en gangs skyld er i nærheten blir det selvfølgelig ikke tid til å treffe henne. Jaja, får bare vente noen måneder til da. Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 hva med å tenke positivt, ingen grunn til å depep over søndager! søndager er digg! Søndager e digg jah, når eg har kjæresten min her... Det regner og får ikke lov til å trene. Har allerede nerdet ganske lenge no...vet ikke helt eg. Vet jo at du har rett Hanne, så skal prøve å tenke positivt Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Jeg har også tenkt sånn maange at alle rundt meg overvåker meg og at de tar prøver av meg osv. Har alltid tenkt at når jeg snur ryggen til noen så forvandler de seg til romvesener eller noe, og finner ut og deler masse data om meg. Men det har aldri deprimert meg, fordi det er jo sannsyligvis ikke sant. Jeg blir deppa av at jeg ikke klarer å være meg, gode gamle MEG Hva er egentlig vitsen meg livet - vi kommer, lever i omtrent 75 år, dør, så kommer en ny generasjon - om igjen og om igjen - og mesteparten av oss oppnår ikke noe. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Ja hva er meningen med livet ?... Det er et spørsmål med mangen mulige svar og ingen fasit, man må nessten finne på et vettug svar selv.... Min mening er at meningen med livet er å ha det gøy og nyte livet så lenge det varer... Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Denne er litt værre, hva er meningen med Microsoft? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg