Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
derfor leser jeg ikke nyheter nu for tiden.. nyhetene grøsser meg, men uansett dumme amerikaner har faktisk skylda.. for de stemte på Bush, ikke Kerry..

ok skal bare svare på den, så tilbake til deppinga....

Åssen i hekkefjellsbudeiene har bush noe med en orkan å gjøre? Les nyhetene, så kan vi diskutere det.

Lenke til kommentar
Så hvis en person blir mobbet i skolen så betyr det at alle på skolen er enten mobbere eller mobbeofre?

Eller folk som ikke bryr seg.

Så det du sier er at folk mobbes over alt, uten unntak?

stort sett de fleste steder i livet finnes mobbing, faktisk også på eldrehjem.

Du svarer ikke på spørsmålet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Etter å ha lest de siste innleggene, så vil jeg si at deppetråden er for alle slags folk med alle slags problemer.

og poenget ditt er.....?

At alle får lov til å syte, vel.

Synes denne tråden beveger seg mer og mer i retning av grunnløs syting

I så fall så er du feil person til å si ifra.

Jeg synes ting som "Å stakkars meg jeg mistet mp3-spilleren min... osv" er tåpelig, men må være greit for folk å syte litt om følelsemessige dritt spør du meg...

Joda, nå sier jeg til en hvis grad hva som er verdt å syte for å ikke, men hallo.. hve er værst? Å ødelegge hovedkortet sitt eller å miste moren sin til kreft?

Lenke til kommentar
deppe og syte er 2 vidt forskjellige ting!

Der sa du noe...

takker.

Så kan vi ikke ha en syte tråd for de som mister mobilen, eller mp3 spillern eller whatever, og deppetråd for de (oss) med litt dypere "syting".

Og til dere som ikke skjønner er depping noe som ikke går over over nattao g er glemt...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg sa nettopp til eks-en "Jeg er ulykkelig med deg, og ulykkelig uten deg." Det har vært fakta den siste tiden og slik jeg ser det er løsningen langt fremme i tid. Depper litt over det.

Lenke til kommentar

Ååååååååh! :mad: no har tvillingen min bestemt seg for å bli den kjipe ***** hun av og til pleier å være igjen! Lånte en gym bag av hun som eg vet hun har brukt etter at eg har lånt an..og no e det plutselig min feil at den e vekke. SÅ eg tenker; greit eg kan være grei og så kan hun få låne min som e ca helt lik bare blå istedet. Men neeeeida dette holder ikke. Hun klikker totalt, drar ut klær av skapet mitt og roter rundt i tingene mine på badet. Stjeler ene skoen min sånn at eg ikke har sko å gå med i morgen+ en god del av klærne mine.

No sitter hun trygt inne på rommet sitt..dusten har en egen spesial lås fordi hun og storesøsteren min ikke greier å holde fingrene fra hverandreas ting. Dødsirriterende og frustrerende når de blander meg inn i dramaet deres. Eg e nesten sikker på at det e storesøsteren min som har den stygge gymbagen også.

Søren heller. Ka skal eg gjøre no då?? ingen sko, og foreldre som ikke kunne gitt mer F***. Og joh..vet at tvillingen min sikkert kommer til å slenge masse dritt om meg på skolen no..det gjør hun alltid. Skjeller meg ut foran alle...ingenting som funker på den jenten. Orker ikke å slåss mot hun mer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...