Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fy faen for en jævla dritt dag!!

:realmad:

Er det mulig å være så møkk lei!!

det skulle ikke vært lov!! :realmad:

1. hovedkortet mitt begynner å ryke

2. skal være i er i dommerbåt på vannet i 3 timer,

sinnsvakt vondt i hue.

3. sykler hjem og kjedet ryker

4. drar til venner isteden for hjem til middag og får kjeft

Svarte faen det skulle ikke vært lov. :realmad:

*slå i veggen*

sykkelen er ødelagt og pc'en er ødelagt....foeldrene mine stoler ikke på meg...

Endret av Liquid Crystal
Lenke til kommentar
er deppa at jeg har ikke nok penger til månedsavgift til WoW :p eller ha råd til PSP!  :cry:

vet ikke om det hjelper. men når jeg var vi var små sykla vi rundt i bygda og leita etter flasker ;) (forettnigs ide)

haha dagens!! men uansett tror du at jeg får 2000kr ca for den lille jobb :ermm:

Lenke til kommentar
er deppa at jeg har ikke nok penger til månedsavgift til WoW :p eller ha råd til PSP!  :cry:

vet ikke om det hjelper. men når jeg var vi var små sykla vi rundt i bygda og leita etter flasker ;) (forettnigs ide)

haha dagens!! men uansett tror du at jeg får 2000kr ca for den lille jobb :ermm:

innsats+fest = penger

trenger jeg si noe annet ;)

Lenke til kommentar
Synes denne tråden beveger seg mer og mer i retning av grunnløs syting

I så fall så er du feil person til å si ifra.

Jeg synes ting som "Å stakkars meg jeg mistet mp3-spilleren min... osv" er tåpelig, men må være greit for folk å syte litt om følelsemessige dritt spør du meg...

Joda, nå sier jeg til en hvis grad hva som er verdt å syte for å ikke, men hallo.. hve er værst? Å ødelegge hovedkortet sitt eller å miste moren sin til kreft?

Lenke til kommentar

helt enig tlz. bla noen 10tallssider tilbake og se hvor bra kvalitet det var på deppingen. om dere skal syte om hovedkort og wow anbefaler jeg sterkt og tenke hvor jævlig alle i new orleans har det, så kan dere få litt dårlig samvittighet

Endret av Jimstar
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...