Coke lovin chick Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Så skaff deg sykemelding Jeg har også kyssesyken. Får an ikke før om en uke! Føler med deg ..kyssesyken sucks! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Hvorfor ikke? Sykemeldinger skrives jo ut på dagen. Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Hvorfor ikke? Sykemeldinger skrives jo ut på dagen. Fikk nettopp vite at eg får sykemelding på mandag. Legen min e slem og har vært på ferie..derfor eg får an så seint. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Er extremt lite stress her. Jeg og kjæresten har det bare kos. Holder på å kjede meg ihjel, men ellers greit.. Huntington kanskje? Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 jeg kjeder meg bare så utrooolig Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Er extremt lite stress her. Jeg og kjæresten har det bare kos. Holder på å kjede meg ihjel, men ellers greit.. Huntington kanskje? Det slår ikke inn før man er godt inne i 40-årene så det er heldigvis lite trolig. Dessuten må far eller mor ha hatt det og da er det vel ganske sannsynlig at man kjenner til problemet, eller hva? Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Æsj blitt sjuk i dag Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 1 jeg vil ha som ikke vil ha meg. 1 som vil ha meg som jeg ikke vil ha (Xen til kompisen min). 1 som jeg vil bli kjent med,som virker som om hun vil bli kejnt med meg(har type).... Bah! Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Ka gjør du når alt plutselig virker trist og grått igjen? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Ka gjør du når alt plutselig virker trist og grått igjen? blir max sinna, og løper gjennom det. If you are in hell, keep on walking. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 jeg kjeder meg bare så utrooolig jævlig farlig det der, fant jeg ut. Det er da de tunge tankene slår inn... Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Ka gjør du når alt plutselig virker trist og grått igjen? Hører på megahøy musikk. Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Ka gjør du når alt plutselig virker trist og grått igjen? Hører på megahøy musikk. Kan du anbefale nokke? Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Hmmm... Nå har ikke jeg verdens beste musikksmak. Noen mener sikkert jeg ikke har musikksmak i det hele tatt men. Her er noe jeg hører på når jeg er deppa: Goo Goo Dolls - Iris Placebo - Where is my mind Johnny Cash - Hurt Audioslave - Be yourself Foo Fighters - Best of you, Everlong og Learn to fly BigBang - Reflection, Wild bird Det finns mange flere men disse er de jeg kom på i farta. Håper alt blir litt bedre da vettu Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Hvis jeg depper, setter jeg på kjempebra musikk, musikk jeg digger, musikk som rocker! Da blir jeg fort i godt humør! Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Johnny Cash - Hurt Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Ka gjør du når alt plutselig virker trist og grått igjen? Tar en halvtime-times pause i senga. Bare ligge der og ikke gjøre en jævla drit er virkelig deilig ... synes jeg iallfall Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Ka gjør du når alt plutselig virker trist og grått igjen? Hører på megahøy musikk. Kan du anbefale nokke? Jeg hører på musikk som passer til humøet mitt, vet ikke om det faktisk gjør meg gladere, men føler at jeg får ut følelser på den måten: Hvis jeg er trist: Opeth (Det meste er skrikemetal, men Damnation er helt rolig) Björk (Musikken er i moll så bare det, og ganske dyster, men likevle veldig håpefull) Tool Hvis jeg er sint: Slayer (Sint sint sint sint musikk!) Slipknot (Sint og frustrert og litt trist musikk) Endret 3. september 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Opeth ruler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg