Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

mushi: Du har en del symptomer på diabetes 2, men det kan også være helt andre ting. Jeg har hatt akkurat de samme tingene selv, men jeg hadde det ikke. Det du kan trøste deg med er at du sannsynligvis ikke har diabetes 1 og at diabetes 2 er det neste utelukkende overvektige som får, og det er ikke du.

Lenke til kommentar
Det kan også ha noe med skrudd døgnrytme å gjøre, Jeg hadde det slik tidligere i sommer. Spiste ingenting, satt foran en skjerm 90% av tiden, og la meg i fem-seks tiden om morgenen, var mye sur, gråt litt innimellom, også. Det jeg gjorde: La meg tidligere, spilte mindre på datamaskinen, spiste jevnligere, og så ble det bra!

akkuratt slik hadde jeg det oxo nå i sommerferien...

alt ble mye bedre da jeg begynte på skolen, da jeg fikk en normal døgnrytme og fikk noe å gjøre..

mesteparten av ferien min besto av å ikke gjøre en dritt å bare sitte foran PCen

hadde ingen døgnrytme eller noe

ble veldig deppa og rar av det

Lenke til kommentar
Sikker på det? militæret er en gutteklubb av dimensjoner, alt for mye fysisk og psykisk trakasering, noe som ikke er bra.

For du har selvsagt vært i militæret selv?

Svaret er nei, :)

Men broren min var der for noen år siden, han beskrev det som en gutteklubb.

Kanskje greit for kukhuet som mobber, men ikke den som er offeret.

Lenke til kommentar

åårh.. Jeg skjønner ingenting av meg selv... har tidligere sytet over å ikke få damen min, så nå begynner det å gå rette veien, men så vil jeg ikke være sammen med hun. Jeg liker henne, men har ikke lyst å gå inn i et forhold. Så nå har jeg flørtet og stått på med innstilling at jeg har lyst å være sammen med henne og det tror hun nå at jeg er veldig keen på det så hun begynner å flørte. Det er en litt vanskelig situasjon.

Dessuten er jeg syk, har feber, har masse lekser......Masser av krysspress fra ulike ting...

blærgh

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...