un0kai Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Arg glem det.. noen hadde svart mushi for lenge siden.. driter meg av og til ut med tabbet browsing.. Lenge siden jeg åpna vinduet.. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Arg glem det.. noen hadde svart mushi for lenge siden.. driter meg av og til ut med tabbet browsing.. Lenge siden jeg åpna vinduet.. Gjør vel ikke noe? skriv dun mening! God natt, jeg er død i noen timer. i'll be back! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 mushi: Du har en del symptomer på diabetes 2, men det kan også være helt andre ting. Jeg har hatt akkurat de samme tingene selv, men jeg hadde det ikke. Det du kan trøste deg med er at du sannsynligvis ikke har diabetes 1 og at diabetes 2 er det neste utelukkende overvektige som får, og det er ikke du. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Det kan også ha noe med skrudd døgnrytme å gjøre, Jeg hadde det slik tidligere i sommer. Spiste ingenting, satt foran en skjerm 90% av tiden, og la meg i fem-seks tiden om morgenen, var mye sur, gråt litt innimellom, også. Det jeg gjorde: La meg tidligere, spilte mindre på datamaskinen, spiste jevnligere, og så ble det bra! akkuratt slik hadde jeg det oxo nå i sommerferien... alt ble mye bedre da jeg begynte på skolen, da jeg fikk en normal døgnrytme og fikk noe å gjøre.. mesteparten av ferien min besto av å ikke gjøre en dritt å bare sitte foran PCen hadde ingen døgnrytme eller noe ble veldig deppa og rar av det Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Min far har diabetes og han tar sprøyte hver dag... Ganske kjipt egentlig for han. Synes synd på han... Lenke til kommentar
howzer Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Sikker på det? militæret er en gutteklubb av dimensjoner, alt for mye fysisk og psykisk trakasering, noe som ikke er bra. For du har selvsagt vært i militæret selv? Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Sikker på det? militæret er en gutteklubb av dimensjoner, alt for mye fysisk og psykisk trakasering, noe som ikke er bra. For du har selvsagt vært i militæret selv? Svaret er nei, Men broren min var der for noen år siden, han beskrev det som en gutteklubb. Kanskje greit for kukhuet som mobber, men ikke den som er offeret. Lenke til kommentar
howzer Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Så hvis en person blir mobbet i skolen så betyr det at alle på skolen er enten mobbere eller mobbeofre? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Så hvis en person blir mobbet i skolen så betyr det at alle på skolen er enten mobbere eller mobbeofre? Eller folk som ikke bryr seg. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 ARF. Nå er jeg drittlei av å være syk. Jeg kommer til å stryke i matte og fysikk. Folk i klassen tror jeg har sluttet fordi jeg har vært borte hele denne uken Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Så hvis en person blir mobbet i skolen så betyr det at alle på skolen er enten mobbere eller mobbeofre? Eller folk som ikke bryr seg. Mine ord. omg. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 åårh.. Jeg skjønner ingenting av meg selv... har tidligere sytet over å ikke få damen min, så nå begynner det å gå rette veien, men så vil jeg ikke være sammen med hun. Jeg liker henne, men har ikke lyst å gå inn i et forhold. Så nå har jeg flørtet og stått på med innstilling at jeg har lyst å være sammen med henne og det tror hun nå at jeg er veldig keen på det så hun begynner å flørte. Det er en litt vanskelig situasjon. Dessuten er jeg syk, har feber, har masse lekser......Masser av krysspress fra ulike ting... blærgh Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) nå har jeg endelig greid og få en seriøs samtale med hu jeg liker! ikke bare førting selv om dette var om hvor utrolig teit læreren var pga han ga oss fåre drag Endret 1. september 2005 av mR_cRaZy Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Foredrag kanskje? Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Foredrag kanskje? sorry, ja det var det jeg mente. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Alt for mange lekser og innleveringer på Allmenn! Lenke til kommentar
howzer Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Så hvis en person blir mobbet i skolen så betyr det at alle på skolen er enten mobbere eller mobbeofre? Eller folk som ikke bryr seg. Så det du sier er at folk mobbes over alt, uten unntak? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Livet er jævli øi gutta? livet er max jævlig, derfor kjører jeg militær moral her. Det som dreper deg ikke, gjør deg sterkere ^^ jeg sliter med biologisk klokke, finner ingen jenter med litt vett i huet som IKKE er opptatte. finner ikke. War goes on, mates Lets do this Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Åh! eg vil bli frisk igjen. Har så lite energi at det e så vidt eg orker å gå opp trappen uten pause..dau vondt i halsen. Har ikke spist et skikkelig måltid på 3-4 uker no. Kun drukket vann og juice. Selv om eg har kyssesyken så vil gymlæreren tvinge meg til å ha gym. Sadist-dame!! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Så skaff deg sykemelding Jeg har også kyssesyken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg