Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Nei, det her bare funker ikke lengre. Noe må endres. Hvis jeg ikke klarer å få de tankene litt vekk så kommer jeg til å slite med å sovne i natt. Skulle hatt noen i nærheten akkurat nå, men det har jeg jo ikke :(

Kan jeg spørre hva slags operasjon det handler om?

Han har snakket om det tidligere i tråden. Den som leter finner.

Skjønte såpass og jeg lette bak til side 132, men fant ingenting.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei, det her bare funker ikke lengre. Noe må endres. Hvis jeg ikke klarer å få de tankene litt vekk så kommer jeg til å slite med å sovne i natt. Skulle hatt noen i nærheten akkurat nå, men det har jeg jo ikke :(

Kan jeg spørre hva slags operasjon det handler om?

Kort sagt så er det en omfattende mageoperasjon (egentlig to, men det er en annen sak).

Lenke til kommentar
De som sutrer over at "jenter går bare etter drittsekker" bør tenke på om det kanskje ikke bare er de selv som er litt kjedelige, og derfor gidder ikke jentene å holde på...

Joda, men hva hvis de ungår en fordi en er for sær? (Og sær er definetivt ikke synonymt med kjedelig :p)

Forøvrig synes jeg sånne drittsekktyper er kjedelige, de er alle like. Ikke unkike på en flekk... :shrug:

Jaja, synes det drittsekk-fenomenet er en ung-ting, som er på toppen i 14-årsalderenn. Etterhvert får de fleste jentene mer vett i skollen og ser etter folk med litt dypere personlighet, og de som ikke gjør det .... vel de kan ikke være mye å samle på spør du meg. :p

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Chokke.. Opplever det samme selv. Men antageligvis vil det bedre seg. Bare la det gå litt tid... Tenk litt på skolen i starten, og litt andre ting, også kommer det helt uventet en dag. Mange er skikkelig gira etter å få venner og tøffe seg i starten, men litt etter litt vil det roe seg. (Er min teori, så jeg ikke skal bli helt lei etter ca to uker)

Lenke til kommentar
hvorfor føler jeg at jeg ikke får kontakt med de andre på vgs like godt? De andre som akkurat har møttes har begynt å bli med hverandre hjem osv, mens jeg har kommet litt lenger enn hei stadiet....

men ta iniativet, vis at du har lyst på venner. snakk med folk! bak snakk læreren er vel noe som pleier og være et greit tema ;)

for hvis du sitter i en krok og bare svarer ja/nei/kanskje når noen spør deg, ja så kommer du ikke lengre enn "hei/hallo"

Lenke til kommentar
De som sutrer over at "jenter går bare etter drittsekker" bør tenke på om det kanskje ikke bare er de selv som er litt kjedelige, og derfor gidder ikke jentene å holde på...

Joda, men hva hvis de ungår en fordi en er for sær? (Og sær er definetivt ikke synonymt med kjedelig :p)

Forøvrig synes jeg sånne drittsekktyper er kjedelige, de er alle like. Ikke unkike på en flekk... :shrug:

Jaja, synes det drittsekk-fenomenet er en ung-ting, som er på toppen i 14-årsalderenn. Etterhvert får de fleste jentene mer vett i skollen og ser etter folk med litt dypere personlighet, og de som ikke gjør det .... vel de kan ikke være mye å samle på spør du meg. :p

bra sagt:thumbup:

Lenke til kommentar

Sitter her og tenker på hva som skal skje framover. Skal i militæret om noen dager, og har egentlig veldig lite lyst til å dra. Noen av vennene mine skal også i militæret, men ikke samme sted, mens resten blir igjen her hjemme. Kjenner ingen som skal samme sted som meg. Har så veldig lite lyst til å dra akkurat nå..

Lenke til kommentar
Sitter her og tenker på hva som skal skje framover. Skal i militæret om noen dager, og har egentlig veldig lite lyst til å dra. Noen av vennene mine skal også i militæret, men ikke samme sted, mens resten blir igjen her hjemme. Kjenner ingen som skal samme sted som meg. Har så veldig lite lyst til å dra akkurat nå..

Kjennte ingen dit jeg skulle heller, og det gjør nok ikke de fleste andre heller! Du blir utrolig fort kjennt akkurat det er ikke noe å tenke på!

Lenke til kommentar

Kjennte ingen dit jeg skulle heller, og det gjør nok ikke de fleste andre heller! Du blir utrolig fort kjennt akkurat det er ikke noe å tenke på!

Får prøve så godt jeg kan. Er vel ikke noe annet jeg kan gjøre heller. Prøve å få det beste ut av det på en eller annen måte.

Lenke til kommentar

Militæret blir moro!

Man får gnagesår i militæret.

Man spiser dårlig mat i militæret.

Man må gå lange turer i militæret.

Man må sette opp telt i mørket i militæret.

Man må re opp sengen så hardt at man kan sprette en mynt på lakenet i militæret.

Jeg har egentlig ikke så veldig lyst til å dra dit :no:

Lenke til kommentar
Militæret blir moro!

Man får gnagesår i militæret.

Man spiser dårlig mat i militæret.

Man må gå lange turer i militæret.

Man må sette opp telt i mørket i militæret.

Man må re opp sengen så hardt at man kan sprette en mynt på lakenet i militæret.

Jeg har egentlig ikke så veldig lyst til å dra dit :no:

Militæret er det mest verdifulle året jeg har hatt.

Og ikke hør på mytene

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...