Migr Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Hater og lese sånne tråder ! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 Hater og lese sånne tråder ! Også leser du de alikevel? Du må være en skikkelig intelligent fyr. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) Dette er tortur. Hvorfor skal jeg være bekymret over en operasjon som ligger 2 år inn i fremtiden? Akkurat nå surrer alle mulige ekstremt ytterst sjeldene problemer og risikoer igjennom hodet. Hvoooooooorfoooooooooooor? *ut og trekke inn litt frisk luft* Edit: Er jo faen meg nesten rene panikkanfall jeg får jo Endret 29. august 2005 av Ernie Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) Ernie: Kjipe greier... Huff... Kjærlighetsgreier igjen... Jeg er så forvirret, så deprimert over situasjonen, jeg ser ikke noen løsning på det hele, bortsett fra å si det til henne. Men den store frykten min er at hun skal trekke seg unna meg og ignorere meg helt, noe jeg ikke vet om jeg er villig til å ta sjansen på. Jeg elsker å snakke med henne og alt mulig, men jeg vil ikke la alt glippe på grunn av meg. Huff, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre... *Gå og legge seg* Endret 29. august 2005 av SupremeX Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Nei, det her bare funker ikke lengre. Noe må endres. Hvis jeg ikke klarer å få de tankene litt vekk så kommer jeg til å slite med å sovne i natt. Skulle hatt noen i nærheten akkurat nå, men det har jeg jo ikke Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Livet mitt burde være helt fint nå...men, jeg er død innvendig.... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Dioggbart. Kyssesyken kan vare i måneder. Ett halvt år til og med! Jepp. Jeg fikk vel konstantert kyssesyken i juni en gang.. Etter en måned eller to følte jeg meg egentlig helt fin. Så tok jeg meg en liten fest.. Gjett hvem som føler seg elendig igjen? Leverprøvene mine var forresten fine fra starten av, så jeg kunne visst drikke.. i følge den gamle fastlegen min i hvert fall. *Smitte alle sammen* Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 okok...nå har jeg endelig fått litt god kontakt med hun jeg liker, og jeg vet at hun liker meg, men nå blir plutselig alt så skummelt. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg liker henne, men det er liksom....som sagt skummelt.. vet ikke hvordan jeg sier det... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Skummelt er jo gøy Spenning og nyforelskelse. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Nettopp slått opp med typen, så.......Deppa her Lenke til kommentar
howzer Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Hvis du gjorde det slutt så er det vel han som skal være deppa, ikke deg? Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Det er aldri lett å slå opp med noen da. Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Dioggbart. Kyssesyken kan vare i måneder. Ett halvt år til og med! Å levra er ikke helt 100% før om ca 2 år! Så ingen alkohol på deg unge dame... om 2 år e eg no 18...holder meg lovlig då i det minste Lenke til kommentar
haarod Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Nei, det her bare funker ikke lengre. Noe må endres. Hvis jeg ikke klarer å få de tankene litt vekk så kommer jeg til å slite med å sovne i natt. Skulle hatt noen i nærheten akkurat nå, men det har jeg jo ikke Kan jeg spørre hva slags operasjon det handler om? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 At man ikke kan drikke på 2 år tror jeg er å overdrive. Man bør kanskje ikke vurdere å bli alkoholiker med det første, men et glass pils i ny og ne skader nok ikke Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Nei, det her bare funker ikke lengre. Noe må endres. Hvis jeg ikke klarer å få de tankene litt vekk så kommer jeg til å slite med å sovne i natt. Skulle hatt noen i nærheten akkurat nå, men det har jeg jo ikke Kan jeg spørre hva slags operasjon det handler om? Han har snakket om det tidligere i tråden. Den som leter finner. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 hvorfor går alltid jentene etter no-brainerne? forstår det bare ikke... *deppa* Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 hvorfor går alltid jentene etter no-brainerne? forstår det bare ikke... *deppa* Sånn er det bare. Men det er no-brainer jenter som går etter no-brainer gutter, selv om de er søte osv. Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Alle jenter går ikke etter no-brainer gutter heller da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg