Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er tortur. Hvorfor skal jeg være bekymret over en operasjon som ligger 2 år inn i fremtiden? Akkurat nå surrer alle mulige ekstremt ytterst sjeldene problemer og risikoer igjennom hodet. Hvoooooooorfoooooooooooor? :(

*ut og trekke inn litt frisk luft*

Edit: Er jo faen meg nesten rene panikkanfall jeg får jo :hmm:

Endret av Ernie
Lenke til kommentar

Ernie: Kjipe greier... :(

Huff... Kjærlighetsgreier igjen... Jeg er så forvirret, så deprimert over situasjonen, jeg ser ikke noen løsning på det hele, bortsett fra å si det til henne. Men den store frykten min er at hun skal trekke seg unna meg og ignorere meg helt, noe jeg ikke vet om jeg er villig til å ta sjansen på. Jeg elsker å snakke med henne og alt mulig, men jeg vil ikke la alt glippe på grunn av meg. Huff, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre... :(

*Gå og legge seg*

Endret av SupremeX
Lenke til kommentar
Dioggbart. Kyssesyken kan vare i måneder.

Ett halvt år til og med!

Jepp. Jeg fikk vel konstantert kyssesyken i juni en gang.. Etter en måned eller to følte jeg meg egentlig helt fin. Så tok jeg meg en liten fest.. Gjett hvem som føler seg elendig igjen?

Leverprøvene mine var forresten fine fra starten av, så jeg kunne visst drikke.. i følge den gamle fastlegen min i hvert fall.

*Smitte alle sammen*

Lenke til kommentar
Nei, det her bare funker ikke lengre. Noe må endres. Hvis jeg ikke klarer å få de tankene litt vekk så kommer jeg til å slite med å sovne i natt. Skulle hatt noen i nærheten akkurat nå, men det har jeg jo ikke :(

Kan jeg spørre hva slags operasjon det handler om?

Lenke til kommentar
Nei, det her bare funker ikke lengre. Noe må endres. Hvis jeg ikke klarer å få de tankene litt vekk så kommer jeg til å slite med å sovne i natt. Skulle hatt noen i nærheten akkurat nå, men det har jeg jo ikke :(

Kan jeg spørre hva slags operasjon det handler om?

Han har snakket om det tidligere i tråden. Den som leter finner.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...