Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
#Denne tråden er for å slippe løs sine depresive følelser og gi råd.

#Ikke kommenter kommentarer på en negativ måte.

#Ikke være nedlatene mot folk som poster sine tanker, følelser osv.

Lat no vi som vil deppe få halde på med det, og så kan dykk som ikkje vil halde dykk unna tråden. Deal? :)

Men å ta skittentøysvaksen sin offentlig har da ingenting med dette å gjøre?

kommer uansett ikke noe utav å pirke i gammel grøt.

Lenke til kommentar
Her sitter jeg uten ei jente, uten venner.

Neimen jøsses, det er jo akkurat det jeg har gjort i sånn ca. ett år nå. :ohmy:

Vel, selv om jeg er sosial, er jeg deprimert for det. Selvfølgelig, det å feste osv får meg til å glemme alt rotet i hodet mitt i noen timer, men jeg kommer jo ikke unna dem.

Lenke til kommentar

Jeg har en ting som gjør meg ganske så deppa, er det noe i hele verden jeg gleder meg til, så er det til jeg skal bli pappa :)

Såklart er det enda noen år fremover i tid, men problemet med det hele er... Sukk. Jeg er antageligvis bærer av en kromosonfeil, å fordi jeg aldri ville ha ført den videre, syns jeg det er best om jeg ikke er den biologiske faren. Blir jeg det, og barnet er friskt er jo det toppers.

Men jeg vet ikke om jeg vil ta sjangsen :(

Syns ikke det er noe godt å ha dette hengende over meg, at jeg kan være "skyldig" i at mitt barn er psykisk utviklingshemmet.

Jeg skal få skjekket om jeg er bærer, og er jeg ikke, O' lykke!!!

er jeg det, da tror jeg aldri jeg kan ta sjangsen på å bli far.

Dette er noe som har plaget meg mye de siste månedene, ja, jeg er bare 20. Men er det noe jeg kunne hoppe over i livet mitt, er det tenåringsårene og opptil ett eventuelt samboskap\barnefødsel.

Håper jeg ikke er bærer. :cry:

Endret av ZkedaR
Lenke til kommentar

Alt blir bedre!!!

Det finnes ikke noe sånt som et evig liv i dritt.

Livet går opp og ned, noen ganger er du på bunnen, andre ganger er du på toppen.

Men en ting som er viktig å huske, er at når du er på bunnen kan det kun gå oppover, med mindre du begynner å grave.

Selv har jeg vært litt i manko på penger en periode nå, men for ikke lenge siden løste alt seg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...