Goebbels Skrevet 9. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2004 Herregud da.Ta dette på telefon, i senga, på fylla eller hvorsomhelst bortsett fra her... second that Lenke til kommentar
rlz Skrevet 9. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2004 Herregud da.Ta dette på telefon, i senga, på fylla eller hvorsomhelst bortsett fra her... second that Third that. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 9. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2004 #Denne tråden er for å slippe løs sine depresive følelser og gi råd.#Ikke kommenter kommentarer på en negativ måte. #Ikke være nedlatene mot folk som poster sine tanker, følelser osv. Lat no vi som vil deppe få halde på med det, og så kan dykk som ikkje vil halde dykk unna tråden. Deal? Lenke til kommentar
rlz Skrevet 9. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2004 Dat iz affirmative! Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 9. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2004 #Denne tråden er for å slippe løs sine depresive følelser og gi råd.#Ikke kommenter kommentarer på en negativ måte. #Ikke være nedlatene mot folk som poster sine tanker, følelser osv. Lat no vi som vil deppe få halde på med det, og så kan dykk som ikkje vil halde dykk unna tråden. Deal? Men å ta skittentøysvaksen sin offentlig har da ingenting med dette å gjøre? kommer uansett ikke noe utav å pirke i gammel grøt. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 9. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2004 Å snakke om noko hjelp. EOD. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 9. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2004 Her sitter jeg uten ei jente, uten venner. Neimen jøsses, det er jo akkurat det jeg har gjort i sånn ca. ett år nå. Vel, selv om jeg er sosial, er jeg deprimert for det. Selvfølgelig, det å feste osv får meg til å glemme alt rotet i hodet mitt i noen timer, men jeg kommer jo ikke unna dem. Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 10. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2004 Nå er jeg litt, sur/sint fordi en sann berykta gjeng med bosniere og russera kom og fuck opp festen jeg var på, men men, den va jævli bra så lenge d varte Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 15. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) Jeg har en ting som gjør meg ganske så deppa, er det noe i hele verden jeg gleder meg til, så er det til jeg skal bli pappa Såklart er det enda noen år fremover i tid, men problemet med det hele er... Sukk. Jeg er antageligvis bærer av en kromosonfeil, å fordi jeg aldri ville ha ført den videre, syns jeg det er best om jeg ikke er den biologiske faren. Blir jeg det, og barnet er friskt er jo det toppers. Men jeg vet ikke om jeg vil ta sjangsen Syns ikke det er noe godt å ha dette hengende over meg, at jeg kan være "skyldig" i at mitt barn er psykisk utviklingshemmet. Jeg skal få skjekket om jeg er bærer, og er jeg ikke, O' lykke!!! er jeg det, da tror jeg aldri jeg kan ta sjangsen på å bli far. Dette er noe som har plaget meg mye de siste månedene, ja, jeg er bare 20. Men er det noe jeg kunne hoppe over i livet mitt, er det tenåringsårene og opptil ett eventuelt samboskap\barnefødsel. Håper jeg ikke er bærer. Endret 15. oktober 2004 av ZkedaR Lenke til kommentar
cerion Skrevet 15. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2004 Jeg har en ting som gjør meg ganske så deppa, er det noe i hele verden jeg gleder meg til, så er det til jeg skal bli pappa Mann, når jeg sa vi var like visste jeg ikke hvor mye Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 15. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2004 Wow, fantastisk (Ikke ironisk ment) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2004 Hvis du er bærer syns jeg du skal tenke på å adoptere et barn fra et annet land, syns det er så utrolig fint når folk gjør sånt.. Gleder meg også til å bli far, men hvis jeg finner ut at jeg har noe lignende vil jeg nok vurdere alle andre muligheter først. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 15. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2004 Men er det noe jeg kunne hoppe over i livet mitt, er det tenåringsårene og opptil ett eventuelt samboskap\barnefødsel. Jøss.. Er jo nå man har sin prime-time da, imo ihvertfall.. btw; lykke til med skjekken, håper du slipper unna. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 16. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2004 Takker Steffyboy: er nok det, eller får se hva min fremtidlige partner (kvinnelig) mener. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 16. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2004 Men er det noe jeg kunne hoppe over i livet mitt, er det tenåringsårene og opptil ett eventuelt samboskap\barnefødsel. Jøss.. Er jo nå man har sin prime-time da, imo ihvertfall.. btw; lykke til med skjekken, håper du slipper unna. wtf, det er jo den eneste tida du ikke har en kvinnelige familiemedlemmer som konstant plager deg. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 16. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2004 Joa, men jeg liker ikke denne perioden i livet mitt. bare problemer og faenskap. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 16. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2004 Tenk nøye gjennom det hvis du skal hoppe da, og husk at ting forandrer seg. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 16. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2004 Hoppe, neineinei, der har jeg vært. Og løste glatt det problemet selv. Og (nesten) alt går oppover nå := Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 16. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2004 Alt blir bedre!!! Det finnes ikke noe sånt som et evig liv i dritt. Livet går opp og ned, noen ganger er du på bunnen, andre ganger er du på toppen. Men en ting som er viktig å huske, er at når du er på bunnen kan det kun gå oppover, med mindre du begynner å grave. Selv har jeg vært litt i manko på penger en periode nå, men for ikke lenge siden løste alt seg. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 16. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2004 Penger er ikke alt, men er ikke helt enig i at alt løser seg teorien. For å si det enkelt. <-- Kronisk deprisiv. Men går på tabletter som gjør at jeg ikke plages av det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg