Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tror helt ærlig at det ikke gjør noen noe godt å huske noen. Greit nok at man har lært noe av denne personen, men man trenger jo ikke huske ham eller henne! Jeg prøvde å fremme denne tanken i en annen tråd, da en person foreslo (Husker ikke hvem det var, ironisk nok) at jeg skulle poste teorien min her. Jeg forstår nå hva denne personen mente, det var tydelig en ganske trist tanke :hmm:. Takk for meg.

Ikke for og hetse deg eller NOE sånt.

men hvis du mister noen du er glad i, så blir du lei deg. Så du mener da at du vill heller glemme denne personen du har hatt mange vidudelige øyeblikk med, noe som har vært med på og skapt deg som du er!

det vil du heller glemme? er jeg litt blond nå? eller BØR du tenke gjennom den en gang til?

Nei, jeg sier at det det ikke vil gjøre meg noe godt å huske denne personen jeg var så glad i. Jeg ønsker at dersom noen er glad i meg, og jeg plutselig skulle forsvinne fra livet deres, ville de glemme meg. På den måten kan de bruke tiden deres til noe annet, finne en ny å være gled i for eksempel. Selvfølgelig er det vanskelig å la være å tenke på en man mister, men det gjør en iallefall ikke noen noe godt! Bortgang er en del av livet, og når noen er borte, er de borte.

edit: for all del, hets i vei! Er ikke dette et forum kanskje? :p

Endret av ADT
Lenke til kommentar

har egentlig alltid lurt på hvordan det er å være hos psykolog.

Er det som i filmer?

Hva snakker man om liksom? livet generelt osv? Tror jeg hadde sliti med å snakke ærlig om problemer osv. til en jeg ikke kjenner, uansett om han er psykolog eller ikke

Lenke til kommentar

Hrrr, de 2-3 siste dagene har gått greit faktisk. Har vært sosial og møtt mange folk(her på internatet)... men i dag. *sigh* Føler meg bare helt dritt. Vil ikke leve, (men vil ikke dø heller).. Har for meste isolert meg på rommet mitt... :hm:

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Hrrr, de 2-3 siste dagene har gått greit faktisk. Har vært sosial og møtt mange folk(her på internatet)... men i dag. *sigh* Føler meg bare helt dritt. Vil ikke leve, (men vil ikke dø heller).. Har for meste isolert meg på rommet mitt... :shrug:

hva er gærnt?

Bare i kjipt humør idag?

Lenke til kommentar
har egentlig alltid lurt på hvordan det er å være hos psykolog.

Er det som i filmer?

Hva snakker man om liksom? livet generelt osv? Tror jeg hadde sliti med å snakke ærlig om problemer osv. til en jeg ikke kjenner, uansett om han er psykolog eller ikke

Nja. Det jeg la veldig merke til er at rommet er veldig lydisolert. Dobble dører ++. I tillegg var iallfall rommet jeg var i veldig gjemt og anonymt. En stor plante sperret for utsikten ut og da også inn.

Det man snakker om er absolutt alt som er relevant for problemet, og da hvorfor og hvordan det oppsto. Tror jeg da iallfall :p

hadde time hos psykologi idag. Skremmende, fikk ikke noe ut av det egentlig. Gjorde vel ting kanskje verre :(

Tollmodighet ;) Ting skjer ikke over natta ;)

pfft, neste time er om 14 dager jo :( .

Har ikke tolmodighet...

Vel, nå er det slik at det er du som må stå for endringene da. Ikke psykologen. Det er du som må finne ut av tingene. Psykologen hjelper deg bare på vegen.

Lenke til kommentar
Hrrr, de 2-3 siste dagene har gått greit faktisk. Har vært sosial og møtt mange folk(her på internatet)... men i dag. *sigh* Føler meg bare helt dritt. Vil ikke leve, (men vil ikke dø heller).. Har for meste isolert meg på rommet mitt... :shrug:

hva er gærnt?

Bare i kjipt humør idag?

Jepp, akkurat som ganske mange dager.

Takler ikke folk så voldsomt i dag heller, blir bare sliten og deppa av de...

Uansett, ser faktisk lyst på dette året, har hatt usedvanlig mange gode(dvs. ikke dårlige) dager....

Lenke til kommentar
Herregud eg e så redd! Var hos legen igjen i dag...slemme damen tror eg har kysse-syken :cry::cry:

Pleeeeease si at prøvene sier nokke annet.

Tenk på det positive. Det kunne vært verre ;) Det der kan man lett komme seg fra. Andre sykdommer er vesentlig verre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...