Deadringer Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) siden du bare er 13 bundy, er det ingen god ide og prøve å angripe han hvis han går på moren din. ring politiet, eller en slektning. ikke smart å gå på en voksen og voldselskende tyrker, hvis du er 13 år gammel. edit: la til et mellomrom Endret 28. august 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 siden du bare er 13 bundy, er det ingen god ide og prøve å angripe han hvis han går på moren din. ring politiet, eller en slektning. ikke smart å gå på en voksen og voldselskende tyrker, hvis du er 13 år gammel. edit: la til et mellomrom Jeg er jo ikke 13 da. Ironi.. 15 og velbygd, er ikke akkurat noe stort problem og slo han Lenke til kommentar
twarr Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) [off topic] Bundy: var inne på hjemmesiden din, og så et bilde av noen fingrer - dette er fake? endret: fjernet url Endret 28. august 2005 av twarr Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) [off topic]Bundy: var inne på hjemmesiden din, og så et bilde av noen - dette er fake ?? Sånt skal man ta på PM, men siden du har allerede gjort den grufulle feilen, det er munnen til fisk, alså en fiske type men husker ikke hvilken. Grufull fisk.. Ikke jeg som har lagd det da. EDIT: TYPO Endret 28. august 2005 av Bundy Lenke til kommentar
twarr Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 ok, beklager til eventuelle moderatorer som måtte reagere. Så ganske crazy ut forresten. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 oh yes biologisk klokke er noe dritt. Nå som jeg ikke har nett hjemme, får jeg ganske mange "stille-stunder". Ganske ofte og regelmessig får jeg slik angst over at jeg er fortsatt singel og ting på den fronten går bare til helvete uansett været. Det går opp og ned egentlig. Kun når jeg alene og har ingenting å gjøre. Jeg tror det skyldes samspillet mellom bilogisk og psykologisk klokke. :| I`ll live. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 sitter på skolen og drømmer om strender og sol Lenke til kommentar
ADT Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Bogan, skjønte ikke noe særlig selv. Ble litt bekymret når jeg leste, på en måte. jepp, skummle assosiasjoner til pille overdose det der... Uansett hvis man ikke vil bli husket har man missforstått Hva mener du med misforstått? Hva er det jeg ikke har fått med meg? Jeg ser bare ikke grunnen til at noen skal huske meg... Hva godt gjør det noen? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Vel, det innlegget minnet mer om et slags "siste innlegg" enn bare noe du slang ut i løse luften. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Hadde jo vært kos med en dame snart. Er 15 år Dame så tidlig er egentlig bare stress..... Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Ingenting galt med kosebamse....jævli vanskelig å få tak i derimot.... Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Bogan, skjønte ikke noe særlig selv. Ble litt bekymret når jeg leste, på en måte. jepp, skummle assosiasjoner til pille overdose det der... Uansett hvis man ikke vil bli husket har man missforstått Hva mener du med misforstått? Hva er det jeg ikke har fått med meg? Jeg ser bare ikke grunnen til at noen skal huske meg... Hva godt gjør det noen? Hva godt det gjør noen å huske noen? Hvordan kan jeg svare på det? Du vet svaret selv Lenke til kommentar
haarod Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Hadde jo vært kos med en dame snart. Er 15 år Dame så tidlig er egentlig bare stress..... Blir jo mer som en "kosebamse" (som du så fint sa det Rxj0n) når man fortsatt går mest etter utseende. Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Herregud eg e så redd! Var hos legen igjen i dag...slemme damen tror eg har kysse-syken Pleeeeease si at prøvene sier nokke annet. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Det er da ikke så farlig, ingen vits i å bli redd av det, er bare en "litt" plagsom sykdom så lenge den varer. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Herregud eg e så redd! Var hos legen igjen i dag...slemme damen tror eg har kysse-syken Pleeeeease si at prøvene sier nokke annet. Er jo ikke farlig. Du må bare ikke drikke og trene. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 jo jeg var jo noen uker med henne før jeg "fridde", men det var ikke nok til å bli skikkelig kjent med henne. Ring henne da! Eller overvinn frykten din og besøk henne. Da kan hun ikke "ikke svare". Hva skal jeg si da? Bare at jeg liker henne? Det blit ltit absurd med tanke på at vi har vært sammen før..... venter fortsatt... Og hvis jeg liksom spør om å være med henne så skjønner hun hva jeg vil og da kan hun ikke bare bli sammen med meg igjen etter å ikke ha vært med hverandre på lenge..... For å nevne noen andre depri-"ting"... jeg kjeder meg hele tiden, livet er meningsløst....Må bare klage litt. Flott med denne tråden forresten. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Herregud eg e så redd! Var hos legen igjen i dag...slemme damen tror eg har kysse-syken Pleeeeease si at prøvene sier nokke annet. Kyssesyken sux.. HAr den nå Lenke til kommentar
ADT Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Bogan, skjønte ikke noe særlig selv. Ble litt bekymret når jeg leste, på en måte. jepp, skummle assosiasjoner til pille overdose det der... Uansett hvis man ikke vil bli husket har man missforstått Hva mener du med misforstått? Hva er det jeg ikke har fått med meg? Jeg ser bare ikke grunnen til at noen skal huske meg... Hva godt gjør det noen? Hva godt det gjør noen å huske noen? Hvordan kan jeg svare på det? Du vet svaret selv Jeg tror helt ærlig at det ikke gjør noen noe godt å huske noen. Greit nok at man har lært noe av denne personen, men man trenger jo ikke huske ham eller henne! Jeg prøvde å fremme denne tanken i en annen tråd, da en person foreslo (Husker ikke hvem det var, ironisk nok) at jeg skulle poste teorien min her. Jeg forstår nå hva denne personen mente, det var tydelig en ganske trist tanke . Takk for meg. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Jeg tror helt ærlig at det ikke gjør noen noe godt å huske noen. Greit nok at man har lært noe av denne personen, men man trenger jo ikke huske ham eller henne! Jeg prøvde å fremme denne tanken i en annen tråd, da en person foreslo (Husker ikke hvem det var, ironisk nok) at jeg skulle poste teorien min her. Jeg forstår nå hva denne personen mente, det var tydelig en ganske trist tanke . Takk for meg. Ikke for og hetse deg eller NOE sånt. men hvis du mister noen du er glad i, så blir du lei deg. Så du mener da at du vill heller glemme denne personen du har hatt mange vidudelige øyeblikk med, noe som har vært med på og skapt deg som du er! det vil du heller glemme? er jeg litt blond nå? eller BØR du tenke gjennom den en gang til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg