Poor Leno Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Tror ikke jenta jeg digger liker meg noe spesielt..... Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Tror ikke jenta jeg digger liker meg noe spesielt..... Velkommen i klubben Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 howzer: Vil si en bør være skeptisk uansett, det er desverre rester av urgammel norsk kultur i norge som en del norske menn følger også... Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Jeg hadde vært forelsket i en dame i over ett år, så ble vi endelig sammen, så etter en måned så gjorde jeg den big-time tabben og slo opp. Aner ikke hvorfor.. Var kanskje redd eller noe sånt. Husker ikke, og nå så liker jeg hun igjen, og prøver å få kontakt, men hun svarer ikke på SMS og epost. Hun er jo mye penere nå enn hun var også. Livet suger Endret 28. august 2005 av Edmund Blackadder Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Jeg hadde vært forelsket i en dame i over ett år, så ble vi endelig sammen, så etter en måned så gjorde jeg den big-time tabben og slo opp. Aner ikke hvorfor..Var kanskje redd eller noe sånt. Husker ikke, og nå så liker jeg hun igjen, og prøver å få kontakt, men hun svarer ikke på SMS og epost. Hun er jo mye penere nå enn hun var også. Livet suger Hvorfor i helvete slo du opp da!? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Hvorfor er et temmelig stort spørsmål ja... Du vet ikke?! Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Virker som om en eller annen slem kraft har satt alt inn for å hindre meg i å se kjæresten min ass.. Endelig var det søndag igjen og vi kunne ha hele dagen sammen..men neida. Eg e syk og han må fixe pc hele dagen..altså e eg stuck hjemme i kveld også. Blir vel å gjøre matte. YeY Eg vil ha ferien tilbake!! Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Eg vil ha ferien tilbake!! AMEN! Jeg får se dama mi 1-2 ganger i uka og da blir det alltid så jævla mye stress.. frustrerende Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Jeg hadde vært forelsket i en dame i over ett år, så ble vi endelig sammen, så etter en måned så gjorde jeg den big-time tabben og slo opp. Aner ikke hvorfor..Var kanskje redd eller noe sånt. Husker ikke, og nå så liker jeg hun igjen, og prøver å få kontakt, men hun svarer ikke på SMS og epost. Hun er jo mye penere nå enn hun var også. Livet suger sms og epost ja.. Hvis du har vært forelsket i henne såpass lenge så burde du kjenne henne nok til å dra til henne eller ringe henne... det der med sms er jo bare tåpelig Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Jeg har ikke kjent henne lenge, jeg var bare forelsket på avstand. Jeg ble ikke skikkelig kjent med henne. Og jeg hadde det ganske travelt når vi var sammen, og jeg tør selfølgelig ikke å besøke henne. Men som sagt, det er en god stund siden jeg slo opp så jeg husker ikke helt.. Vet det høres merkelig ut, men jeg vet ikke hva jeg skal svare.. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Jeg har ikke kjent henne lenge, jeg var bare forelsket på avstand. Jeg ble ikke skikkelig kjent med henne. Og jeg hadde det ganske travelt når vi var sammen, og jeg tør selfølgelig ikke å besøke henne. Men som sagt, det er en god stund siden jeg slo opp så jeg husker ikke helt.. Vet det høres merkelig ut, men jeg vet ikke hva jeg skal svare.. Høres ut som ett fjortissforhold. Jeg mener man ikke burde avtale og bli sammen, men bli det etter å ha vært mye sammen og like hverandre. Er ingen avtale man underskriver og tar i hånden på, er følelser Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 jo jeg var jo noen uker med henne før jeg "fridde", men det var ikke nok til å bli skikkelig kjent med henne. Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Man skal ikke "rushe" sånne ting. Lenke til kommentar
EVH Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Har ikke hatt dame på flere år nå. begynner å miste motet... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Har ikke hatt dame på flere år nå. begynner å miste motet... Hvor gammel er du? Lenke til kommentar
EVH Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Har ikke hatt dame på flere år nå. begynner å miste motet... Hvor gammel er du? 18 Lenke til kommentar
haarod Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 jo jeg var jo noen uker med henne før jeg "fridde", men det var ikke nok til å bli skikkelig kjent med henne. Ring henne da! Eller overvinn frykten din og besøk henne. Da kan hun ikke "ikke svare". Lenke til kommentar
haarod Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Har ikke hatt dame på flere år nå. begynner å miste motet... Hvor gammel er du? 18 Er vel ingen hast da? Lenke til kommentar
EVH Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 er ikke hast nei, men det er jævlig kjipt. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Nå fikk jeg endelig sagt til dama hva jeg synes om a, men hu ville liksom ikke svare. Tidligere i uka var det ei i klassen som plutselig ga et voldsomt inntrykk for å bli bedre kjent med meg, og nå idag prøvde en kompis å spleise meg med ei. Kan liksom ikke drite i den jeg bryr meg om heller. Men kan heller ikke binde meg for mye til en dame som ikke vil ha meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg