Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mamma fikk blåmerker på ryggen siden hun ble slått ned i asfalten..

hun har hoved leppe. Også en kul i huet også..

Konemishandlere er noe dritt. Det er nesten så jeg får lys til forhandle fram en liten avtale med russland og atomforskerene deres, selv om det er lite trolig at det går.

 

OMG! RASERI! :realmad::wallbash:

konemishandler, var engangstilfelle. Men uansett..

Lenke til kommentar

Nå har jeg nettopp fått vite om at den eneste jenta jeg noen sinne har brydd meg om har det forferdelig.

For ca 3 uker siden dumpa kjæresten henne og det virket som om hun tok det helt greit helt fram til nå når kjæresten har fått seg ny dame.

Har så lyst å oppmuntre henn på noe som helst måte.

Har også prøvd å si at jeg liker henne mer enn bare "som venn" men da bare ler hun. Virker som om hun unnviker spørsmålet....

 

Edit: Nå spørr dama om kem jeg liker. Føer at det blir for dumt å abre si det til hun. men igjen for dumt å ikke si det.

Nå har hun ikke sett på meg som noe mer enn venn i 3 år så hvorfor skulle det endres nå....

Endret av Rxj0n
Lenke til kommentar
Innså nettopp at eg har ingen drømmer  :ermm:

 

håp, ønsker, tanker om fremtiden  :dontgetit:   I'm lost

Sånn har jeg det også. Slutta på skolen for og jobbe, og har ikke jobb nå. Føler meg som en taper.

Eg har nettopp begynt på vgs- allmenn. Har ingen anelse om ka eg skal bli. Skulle ønske eg kunne gjort som deg og jobbet istedet. Tatt et såkalt friår. Du har i det minste tid til å tenke litt på fremtiden. Eg har så mye med skole, trening og andre forpliktelser at det hele tiden blir skjøvet til side. Då blir det å følge strømmen...noe eg alltid har sett på som det absolutte mareritt. Vet eg kommer til å se tilbake og angre. Men kordan snur du??

 

Volcov..du e ikke en taper. Uansett kordan du føler deg.

Endret av Coke lovin chick
Lenke til kommentar

Blir så jævlig lei iblant... Det er alltid jeg som drar med folk på ting og "Arangerer ting" hvor alle har de gøy og koser seg på min regning, greit det så lenge folk er happy, men de gir aldri noe tilbake ikke så mye som et "takk" en gang.... og hvis de mot alle ods skulle gidde å stelle i stand noe selv, så "glemmer" de å invitere meg... det har igjen ført til at jeg er blitt små paranoid og klarer ikke å stole på en dritt :(

Lenke til kommentar
Mamma fikk blåmerker på ryggen siden hun ble slått ned i asfalten..

hun har hoved leppe. Også en kul i huet også..

Konemishandlere er noe dritt. Det er nesten så jeg får lys til forhandle fram en liten avtale med russland og atomforskerene deres, selv om det er lite trolig at det går.

 

OMG! RASERI! :realmad::wallbash:

konemishandler, var engangstilfelle. Men uansett..

Bare husk å få tak i bevis for misshandling, hvis det blir en senere anmeldelse. Dra til lege som kan vitne eller ta bilder.

Lenke til kommentar
"han er fra Tyrkia"

 

"Der får hun for å være såpass naiv" ville jeg sagt hvis jeg var veldig kynisk...

Han ER fra tyrkia. Har je gsagt at alle tyrkere slår uten noen som helst grunn?

Hun var faktisk veldig glad i ham.

PLuss mamma klikka i sommerferien når han slo til ene datra på 7.

Man slår ikke en datter på 7.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Blir så jævlig lei iblant... Det er alltid jeg som drar med folk på ting og "Arangerer ting" hvor alle har de gøy og koser seg på min regning, greit det så lenge folk er happy, men de gir aldri noe tilbake ikke så mye som et "takk" en gang.... og hvis de mot alle ods skulle gidde å stelle i stand noe selv, så "glemmer" de å invitere meg... det har igjen ført til at jeg er blitt små paranoid og klarer ikke å stole på en dritt :(

Dette var omtrent som å beskrive situasjonen min... I feel your pain..

Lenke til kommentar
Han ER fra tyrkia. Har je gsagt at alle tyrkere slår uten noen som helst grunn?

Selvsagt ikke. Det jeg sier er at hun burde vært mer forsiktig når hun inngår et forhold til en mann som er fra et land der det er forventet at mannen straffer sin kone, og der mannens "ære" står over alt annet.

 

Dette æreløse krypet har sin bakgrunn i en machokultur, og jeg ser stadig eksempler på naive norske kvinner som inngår forhold til disse voldsapene uten tanke på hvordan de fungerer, og hva slags bakgrunn de har.

 

Går du inn i et slikt forhold uten å vite hva du begir deg inn i så ber du om bråk.

 

Og det fikk hun, dessverre.

Endret av howzer
Lenke til kommentar
Innså nettopp at eg har ingen drømmer  :ermm:

 

håp, ønsker, tanker om fremtiden  :dontgetit:   I'm lost

Sånn har jeg det også. Slutta på skolen for og jobbe, og har ikke jobb nå. Føler meg som en taper.

Eg har nettopp begynt på vgs- allmenn. Har ingen anelse om ka eg skal bli. Skulle ønske eg kunne gjort som deg og jobbet istedet. Tatt et såkalt friår. Du har i det minste tid til å tenke litt på fremtiden. Eg har så mye med skole, trening og andre forpliktelser at det hele tiden blir skjøvet til side. Då blir det å følge strømmen...noe eg alltid har sett på som det absolutte mareritt. Vet eg kommer til å se tilbake og angre. Men kordan snur du??

 

Volcov..du e ikke en taper. Uansett kordan du føler deg.

Ta bare alt som det kommer seg... Ta et friår etter vgs da. Har ikke noen planer for framtiden. Når folk spør hva jeg vil bli, sier jeg "vet ikke". Man slipper jo visse forpliktelser ved å unngå å ha forhåpninger til seg selv. *vurdere å bruke backspace-knappen, og gi F i tråden*

Lenke til kommentar
Han ER fra tyrkia. Har je gsagt at alle tyrkere slår uten noen som helst grunn?

Selvsagt ikke. Det jeg sier er at hun burde vært mer forsiktig når hun inngår et forhold til en mann som er fra et land der det er forventet at mannen straffer sin kone, og der mannens "ære" står over alt annet.

 

Dette æreløse krypet har sin bakgrunn i en machokultur, og jeg ser stadig eksempler på naive norske kvinner som inngår forhold til disse voldsapene uten tanke på hvordan de fungerer, og hva slags bakgrunn de har.

 

Går du inn i et slikt forhold uten å vite hva du begir deg inn i så ber du om bråk.

 

Og det fikk hun, dessverre.

Man kan ikke anta at alle som ikke er fra Norge slår kona vel

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...