Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men jeg har en følelse at dette ikke er riktige valget :(

 

Jobb altså

Men ville det ikke vært best og holdt ut en uke eller to, for så å faktisk finne ut om det er rette valget istedenfor å bare hoppe av med en gang, og kanskje angre senere?

 

Men det er helt og holdent ditt valg ;)

Lenke til kommentar

Men ville det ikke vært best og holdt ut en uke eller to, for så å faktisk finne ut om det er rette valget istedenfor å bare hoppe av med en gang, og kanskje angre senere?

 

Men det er helt og holdent ditt valg ;)

Jeg har snakket med et par rådgivere mamma kjenner, som sier akkurat det samme som du :)

Så noen må jo ha et poeng.

Jaja, jeg får prøve litt

Lenke til kommentar

Men ville det ikke vært best og holdt ut en uke eller to, for så å faktisk finne ut om det er rette valget istedenfor å bare hoppe av med en gang, og kanskje angre senere?

 

Men det er helt og holdent ditt valg  ;)

Jeg har snakket med et par rådgivere mamma kjenner, som sier akkurat det samme som du :)

Så noen må jo ha et poeng.

Jaja, jeg får prøve litt

fortvil ikke. Er frustrerende å se fremover og tenke hva skal jeg bli hvordan skal det gå med meg hvordan er jeg om 10 år osv osv. Det gjør ikke annet en å gjøre dagen din vanskelig.. Hvor gammel er du og hva har du gått av skole? Det du forklarer er jo ganske normalt på universiteter er det sinnsykt mange som er i 25åra når de begynner. En jeg kjenner har gått yrkesfag på vgs og gått 3 forskjellige høgskoler han har gitt opp. Vet ikke hvor mye du har jobbet før, men du merker sikkert at det å jobbe faktisk er dritt kjedelig sammenlignet med skole hvis man ser bort fra pengene. Men jobben kan bli spennende men da må man faktisk gå skole og den harde veien mot det man liker.

 

som de sa på the office: "it's better beeing at the bottom at lather you want to climb, than he top off one you won't"

Lenke til kommentar

Uff, sitter nå og har fulle flashback fra den gangen jeg ble på kjørt.

Når man sitter her og vet at man var 1 sek. fra å dø, så er ikke det så veldig koselig å tenke på.

Det er heller ikke så veldig moro å få vite at foreldrene mine var sikre på at jeg kom til å dø.

Jeg er glad at jeg lever, men det kan være ett helvetes psykisk press i etterkant :cry:

Lenke til kommentar

Tja, noen vet at jeg plutselig var hos tante i går.

Det som hadde skjedd var at mamma hadde vært på byen. Hakan også. Så skulle de møtes. Så slo ham til hun. Rett etter taxien hadde dratt. Purken kom jo (heldigvis) og holdt ham igjen. Så hun fikk forsprang. Sverger, skjer det igjen så banker jeg ham opp :realmad:

Nå er det 95% sjanse for at det er slutt. Så vi slipper ungene osv. Må indrømme jeg smilte litt inni meg for at Hakan flytter ut. Men drit forbanna sammtidig.

Men skjønte det, her banka hun og skrek utenfor kjeller døra. Ba meg pakke tingene mine. Også tok vi taxi til tante.

Lenke til kommentar

Men ville det ikke vært best og holdt ut en uke eller to, for så å faktisk finne ut om det er rette valget istedenfor å bare hoppe av med en gang, og kanskje angre senere?

 

Men det er helt og holdent ditt valg  ;)

Jeg har snakket med et par rådgivere mamma kjenner, som sier akkurat det samme som du :)

Så noen må jo ha et poeng.

Jaja, jeg får prøve litt

Vær (rasjonell) egoist og tenk virkelig over valgene dine. Du må for all del ikke la andre påvirke dine egne valg - ei heller må du falle i altruismefellen og/eller gjøre hva alle de andre vil du skal gjøre.

 

Dette er et valg der du må sette deg selv som benefisient.

Lenke til kommentar

Japp, han var ute av huset nå. Han hadde slått til henne i tinningen med knyttneve! Alså i natt. Han hadde kommer ned på gjesterommet og tatt ene zippoen som jeg liksom fikk av ham. Forbannende. Og han er fra Tyrkia. Nesten sånn at man begynner og frykte folk fra fremmede land..

EDIT: Faen, de snakker, får håpe at hun forlater den drittsekken..

EDIT2: Kanskje de snakker om pengene han skylder henne.. :hmm:

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Japp, han var ute av huset nå. Han hadde slått til henne i tinningen med knyttneve! Alså i natt. Han hadde kommer ned på gjesterommet og tatt ene zippoen som jeg liksom fikk av ham. Forbannende. Og han er fra Tyrkia. Nesten sånn at man begynner og frykte folk fra fremmede land..

EDIT: Faen, de snakker, får håpe at hun forlater den drittsekken..

EDIT2: Kanskje de snakker om pengene han skylder henne.. :hmm:

Synd og høre om sånt :(

 

Får håpe han stikker, han kan ikke behandle moren din på en slik måte. :mad:

 

GL Bundy, håper det ordner seg. :)

 

 

Nok en lørdag aleine...bare meg og tv'n..og joh lekser! yey :thumbdown:

 

deppehelg :(

 

Kom deg ut til noen venner da vel! :) Finn på noe med noen andre, isteden for og sitte hjemme.

 

 

Edit: Enig med headcleaver. :yes:

Endret av Volcov
Lenke til kommentar
@bundy: hadde det skjedd moren min ville jeg gått drastisk til verk. jeg hadde dengt fyren helseløs, ringt purken og forklart hele saken. sjansen er da stor for at du ikke får annet enn litt kjeft, og et klapp på skulderen. ingen like konemisshandlere.

Det som ble diskutert, han tigga om at hun ikke skulle anmelde ham. Han er nå sparka ut av huset.

Skal overtale mamma til og anmelde drittsekken.

Men jeg har sagt, rører han hun engang til blir det bank :yes:

EDIT: I natt så ble han ikke med hit da, tok døgnet til og roe meg ned, skjønner?

EDIT2: Han skylder oss over 10k. btw... Mamma fikk blåmerker på ryggen siden hun ble slått ned i asfalten..

EDIT3; hun har hoved leppe. Også en kul i huet også..

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Depper veldig selv her for tiden... bor på en veldig liten plass, der det bor så mye som hele 1 -en- person som er like gammel som meg, i tillegg er han litt merkelig. For å komme til venner, så må jeg over en mil, og her er ingen transporttilbud (ikke busser, båter eller noe) :( Derfor blir det ekstremt skjelden sosialisering utenom skolen :(

 

I tillegg har det gått kjempedårlig på jentefronten, de siste 3 jentene jeg har vært intressert i, har enten hatt type fra før eller ikke intressert...

 

Er klar over at dette ikke er like store problem som mange av dere har, men men..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...