Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Var på legevakten i dag. Har fått halsinfeksjon og øyebetennelse. 10 dager på pencilin altså..og en evighet med øyedråper :thumbdown:

Må på skolen alikavel, kan ikke misse de første skikkelige skoledagene. Blir innmari dårlig førsteinntrykk også. Har heldigvis ikke trening igjen før på onsdag. Så eg har to dager å chille litt.

Satt og deppa i hele går. Helt aleine på en lørdagskveld mens alle andre var på fest nede i gaten ...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har nesten akkurat begynt å gå til psykolog. Har bare venta på time siden oktober i fjor så det var jo på tide. Det er forsåvidt deilig å ha noen der som hører på deg. Men det jeg ikke var forberedt på var det at det finnes ting jeg ikke visste hadde skjedd. Ting jeg hadde fortrengt. Og som jeg egentlig skulle ønske jeg ikke husket....

For å være helt ærlig så vet jeg ikke hva som er verst... Å føle en ting, men ikke vite hvorfor, eller den lammende angsten som griper fatt i deg når minnene strømmer på og du ikke har sjangs til å stoppe dem.

Jeg prøver å trøste meg med at det er jo tross alt tidlig i behandlingen og jeg vet (fra andre) at det alltid blir verre før det blir bedre, men likevel.... Noen ganger skulle jeg ønske jeg ikke visste. Ikke husket.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Føler meg så oppgitt. Sitter bare hjemme hele dagen. Ingenting å gjøre. Ikke noe skole, ingen jobb. Bare sitter foran PC'n dag ut og dag inn. Skal på sosialmøte snart (igjen) og har nesten ikke vært noen jobber jeg engang kan SØKE på de siste 3 mnd. Bare sitter her å depper. Orker ikke gjøre noenting. Kommer meg ikke noe sted heller, for bilen er hogd opp i bittesmåbiter og pressa sammen til en firkanta, trist, liten ball. Det morsomste jeg har gjort denne uka var en winamp-plugin som gjorde at lysene blinka på tastaturet.

Jeg er så trist. Tror alle vennene mine med jobb tror jeg er tilbakestående eller noe siden jeg bare sitter hjemme hele dagen. Er ikke akkurat sånn at jeg kan løpe etter katta inni skogen og leke med den der.. :(

Skal på fest i mårra. blir sikkert første gang på, vel... jeg husker ikke. Sitter bare å bekymrer med for det. Blir sikkert kjedelig som vanlig, og jeg bare får lyst til å dra hjem, og sitter på fest å tenker på hvordan jeg skal komme meg hjem, og om de andre skal på byen (for jeg kommer ikke inn noe sted) eller at ingen egentlig liker meg og bare sitter der og snakker for å være hyggelige. huff. er så fortapt :(

Skjønner deg dritgodt jeg, har det på akkurat samme måten. Vel, ble dumpa av dama gjennom 3 år for ettpar uker siden da. Har vært i en slags zombietilstand siden... Sitter bare å glor rett ut i luften. Shønner faen ikke hva som gikk gale, og kjerringa nekter jo si en drit. Man skal ikke skjønne mye. sånn går no dagene.. det ender vel en dag vil jeg tro... :hmm:

Lenke til kommentar
begynte på skolen igjen i går... har allerede fått MASSE lekser!!! :cry:

og læreren min er en jævla drittsekk...! : :hrm: ikke er han gammel heller, så jeg må slite med han i to år til...

...joho... lenge leve skolen...

man kan klage på lærern og si at du ikke får noe ut av timene, selv med stor innsats og mye selvstendighet hjemme.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Hadde nettopp en to timers samtale med eks-en over telefon. Vi diskuterte hvorvidt det var lurt av henne å komme hjem i helgen. Vi endte opp med nei. Faen. Jeg skal bli munk som lever i pur askese i de sveitsiske fjell.

Lenke til kommentar
Eg skal til tannlegen i morgen og eg gruer meg noe så sjuuukt! tannlegen min e fæl, mannen kan ikke jobben sin. Må sikkert borre :(

Snufs ..første gymtime i morgen også. Rett etter masse borring...Går rykter på skolen om kor sadistisk gym-læreren e :ohmy:

huff :( føler med deg, tannlegen er noe dirtt :ermm:

Lenke til kommentar

Jaja, tilbake til deppetråden igjen:(

Sitter her alene i mørket og feller en tåre...jeg føler alt raser sammen.

Jeg har absolutt ingen anelse hva jeg skal gjøre videre med livet mitt...Jeg begynnte ny jobb i dag, men tror jeg skal si opp den allerede i morgen...slik at jeg kan får noen tid for meg selv å finne ut hva jeg skal gjøre med resten av livet. Men på en måte blir de årene jeg har gått på skole bortkastet...

Livet kan være et stort møkka høl av og til :(

Go life :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...