Ueland Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Er særemne en fast sak for VKII Norsk, eller er det kun "vanlig" allmen som skal ha det? Skal i gang med det samme selv ... Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Er særemne en fast sak for VKII Norsk, eller er det kun "vanlig" allmen som skal ha det? Skal i gang med det samme selv ... Tror det er noe alle som har VKII norsk må igjennom. Pensum, tar jeg ikke feil(noe som er mye mulig.) Lenke til kommentar
Vain Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Er særemne en fast sak for VKII Norsk, eller er det kun "vanlig" allmen som skal ha det? Skal i gang med det samme selv ... Alle som har allmennfag eller påbygning må ha særemne. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 særemne er ikke så ille som folk skal ha det til.. jeg skrev mitt på en kveld... leste en bok (den jeg fordypet) og de to andre var sammendrag fra nettet.. fikk 4 Lenke til kommentar
co2 Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 På VK1, kommer man opp i noe uansett? Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 nei, men kanskje forflytte skoleprat til skole delen av forumet slik at vi ungår sinte moderatorer Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 På VK1, kommer man opp i noe uansett? Yes indeed. Enten muntlig eller skriftlig. Og ingen, jeg gjentar, ingen, slipper unna. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 På VK1, kommer man opp i noe uansett? Yes indeed. Enten muntlig eller skriftlig. Og ingen, jeg gjentar, ingen, slipper unna. NEI vk2 er det garantert.. Hvis det er allmenn det er snakk om Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 okey skal ikke stå for allt for hardt på det, men mener ganske så sikkert huske vi ikke måtte opp i 2klasse... Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Du er gammel. Neida, men seriøst, reglene har blitt sånn. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 nei er ikke gammel 83... Har de blitt endret eller er det jeg som husker feil? Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 nei er ikke gammel 83... Har de blitt endret eller er det jeg som husker feil? Det har blitt endret. Før (da du gikk på skolen) var det slik at man kunne komme helt opp i tredje klasse uten å ha kommet opp i ett eneste fag. Dette likte tydeligvis ikke politikerne våre, og de endra en smule på reglene. Så nå slipper ingen unna på hverken VK1 eller VK2 Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Slutt å whine. Joda, eksamen er kanskje litt dritt, men den er der for en grunn... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 På VK1, kommer man opp i noe uansett? Yes indeed. Enten muntlig eller skriftlig. Og ingen, jeg gjentar, ingen, slipper unna. Alle kommer jo opp i studieretningsfagene, men det er da ikke sikkert at man kommer opp i allmenne fag da. (for yrkesfag)? Lenke til kommentar
jebus2 Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Krangling er sunt med måte, kan ikke holde det inni seg og bygge seg opp som en tikkende bombe... Men av og til vinner man krangelen ved å heve seg over det og den andre parten vil kanskje sitte igjen med dårlig samvittighet Ganske bra sagt i grunn. Men ja, som nevnt før har jeg faktisk prøvd å venne meg av programmet. Men det er greit å ha når man sitter hjemme noen kvelder og ikke har stort annet å ta seg til. Blir vel litt opptatt nå som jeg skal på vgs også... Men men, vi får se.... Lenke til kommentar
Peprepupp Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Uff... Føler at jeg sitter så jævlig fast. Er en del folk jeg kjenner sånn halvveis, men alle de har liksom sin vennegjeng rundt seg selv. Folk de finner på ting med og sånt, mens jeg snakker bare med halvvennene mine på skolen og tusler hjem på egenhånd. Kommer til å si hei stadiet, men ikke videre.. Irreterende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg