darkness| Skrevet 8. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2004 Selvfølgelig har de rett å føle, men Kjetil har ikke sagt noe slemt om deg. Jeg har selv gjort det slutt med kjæresten min over nesten 3 år, og vet hvor kjipt det kan være å få slengt i trynet at den andre personen har det vondt pga deg - men jeg har full forståelse for at den andre personen trenger å finne trøst et sted. Senest for et par sider siden i denne tråden var det en som sa at han aldri skulle bli sammen med noen igjen pga meg - og det var kjipt å høre, fordi jeg følte ikke at det var rettferdig å legge skylden på meg. Kjetil derimot sier ikke noe slikt - men søker trøst og medfølelse. Innerst inne tror jeg du forstår at folk takler sorg på forskjellig måter, og at det må man få lov til uten at du skal ta det personlig. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 8. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2004 Herregud da.Ta dette på telefon, i senga, på fylla eller hvorsomhelst bortsett fra her... Take a chillpill. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2004 Noen ganger tror jeg dog det faktisk er vanskeligere å være den som slår opp enn den som blir dumpet. Av og til så er man utrolig glad i den andre personen, men innser at det bare ikke funker lenger. Den som blir dumpet har all grunn til å bli såret, lei seg og sint - og får derav mye trøst. Den som slår opp sitter derimot igjen uten å ha noe "ordentlig" grunn for å søke trøst. Jeg var knust de 3 første dagene etter det siste bruddet mitt. Jeg elsket ham virkelig - men det funket ikke. Jeg slo ikke opp fordi jeg ville pule rundt eller være singel, men fordi jeg følte det var det eneste riktige. Å gå i et forhold som ikke fungerer er ikke sunt. Kan man ikke fikse det, så er eneste løsningen å bryte ut. Å være drittsekken er ikke noe kos. Noen ganger tror jeg at det er lettere å takle hjertesorg alene enn både hjertesorg og dårlig samvittighet. Folk graver og spør, og ingen har forståelse for at det gjør vondt for deg også. Har du blitt dumpet så kan du i det minste gråte ut i en venns armkrok og si slemme ting om den andre personen. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 8. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2004 Kine, det er så leit å være en vanlig gutt på 18 år med modderat innsikt i kjærlighets forhold når du overkjører oss totalt med din allviten Det du sier er kanskje sant, jeg har desverre aldri vært den parten som slo opp. Men jeg er lei av at folk sier "er du ikke over henne ENNÅ?" Nei, og det skjer ikke på lenge... Følelser har man ikke kontroll over vett. At parten som har blitt slått opp med er den som slenger dritt, ja det kan godt være men man skal vel helst ikke slenge dritt om personen man er forelsket i da. Mange bra poenger igjen darkness| Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2004 Jeg er deprimert fordi oyvind_dahle ikke får de nye skjermene fra NEC til test før om en uke. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 8. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2004 Jeg er deprimert fordi oyvind_dahle ikke får de nye skjermene fra NEC til test før om en uke. dakkar. *gi skulder å gråte på* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Også er jeg deprimert fordi jeg aldri kan få noen jenter til å være mer enn gode veninner, ofte for gode veninner. Jeg er ensom. np: Bryan Adams - I Will Be Right Here Waiting For You Endret 8. oktober 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 8. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2004 Huff, her sitter jeg på forumet på en fredagskveld. Ikke det at jeg har noe imot forumet, tvert imot, men det er liksom nå jeg skulle vært ute og festet med venner... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2004 Huff, her sitter jeg på forumet på en fredagskveld. Ikke det at jeg har noe imot forumet, tvert imot, men det er liksom nå jeg skulle vært ute og festet med venner... Jupp, satt og tenkte på det samme... Her sitter jeg uten ei jente, uten venner. Bare meg, pilsa og forumet... alle vennene er nå på byen å har det gøy.... Spurte de om jeg ville være med? NEI! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Huff, her sitter jeg på forumet på en fredagskveld. Ikke det at jeg har noe imot forumet, tvert imot, men det er liksom nå jeg skulle vært ute og festet med venner... Argh! NÅ synes eg du var frekk her! Hva er bedre enn å hygge seg på forumet? haddis: mange av de såkalt venne mine spør meg aldri om eg vil bli med på noe, men hvis eg skal brenne noe til dem, skaffe noe til dem... ja DA kontakter de meg! Endret 8. oktober 2004 av TLZ Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 8. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2004 Huff, her sitter jeg på forumet på en fredagskveld. Ikke det at jeg har noe imot forumet, tvert imot, men det er liksom nå jeg skulle vært ute og festet med venner... Jupp, satt og tenkte på det samme... Her sitter jeg uten ei jente, uten venner. Bare meg, pilsa og forumet... alle vennene er nå på byen å har det gøy.... Spurte de om jeg ville være med? NEI! Føler det samme som deg. De spør meg ikke fordi de tror jeg ikke vil, jo selvsagt hvis gratis og de ikke drikker seg drit full at jeg kjeder meg. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2004 Det at dem drikker er ikke problemet...for drikker gjør jeg selv... Men syntes vertfall vist dem skal på byen at vertfall EN spørr om jeg skal være med....... Har aldri vært noe problem før, men i det siste så har det vært noe rart med dem Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2004 Her sitter jeg uten ei jente, uten venner. Neimen jøsses, det er jo akkurat det jeg har gjort i sånn ca. ett år nå. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2004 Her sitter jeg uten ei jente, uten venner. Neimen jøsses, det er jo akkurat det jeg har gjort i sånn ca. ett år nå. Hvorfor 1 år? om jeg tørr og spørre Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2004 Fordi jeg er paranoid, asoisial og sånn ca. ganske ustabil ellers. Mer enn et år faktisk. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2004 Fordi jeg er paranoid, asoisial og sånn ca. ganske ustabil ellers.Mer enn et år faktisk. I see.... Sliter med det og kunne være frempå... Paranoid <---that's me Etter det ble slutt med dama pleier jeg som regel bare og sitter på rommet forann pc'en med snusen...helt til jeg legger meg... Tar meg en tur ut på byen for og hilse på venner...(uhm) En shopping tur for og få opp selvtiliten... (som kunne vært bedre) Lenke til kommentar
rlz Skrevet 8. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2004 *kose med haddis* Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2004 Fordi jeg er paranoid, asoisial og sånn ca. ganske ustabil ellers.Mer enn et år faktisk. min grunn også vil eg si... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2004 Heh, dumt at mange her på forumet bor så spredt, vi kunne jo vært en lykkelig vennegjeng. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 8. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Eg følar meg forresten betre. *stikke ut og være sosial* Edit: Skrivefeil frå Ivar Aasen si side Endret 8. oktober 2004 av Earendil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg