:---{D Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Jeg vet ikke hva jeg kan si, men føler at jeg må si noe. Å si at du må prøve å slappe av hjelper vel ikke, men det er vel det eneste jeg kan. Ha tro på deg selv og tenke at livet faktisk ikke er så ille. Du må også huske på at leger har blitt veldig flinke og utlærte for tiden. Du må huske på at de prøver så absolutt godt de kan. Husk å kos deg så mye du kan de to neste årene. Oprasjonene blir jo sannsynlig velykkede! Flott at du orket å trykke svar. Vi er her for å hjelpe deg Endret 8. august 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
howzer Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Cluet er at jeg må spise sunt..dermed blir det ofte til at jeg ikke spiser. Det er bedre å spise noe, ellers setter kroppen i gang nødsystemet og sparer på så mye fett den bare klarer. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 uff en ubeskrivelig situasjon det der. Det er vel ironisk nok det mest beskrivende Vet ikke hva jeg skal si, men gjelder å holde seg sterk man er sterkere en man tror! Lykke til Aner ikke selv hvordan jeg skal motivere meg til det hele. Først en operasjon, så enda en et par måneder etterpå. Det beste er om jeg klarer å komme meg opp på beina raskt, men med sting på magen kan jo det bli en utfordring i seg selv. Aktiv blir jeg jo ikke. På toppen kommer selvsagt samme greia etter den neste og ikke minst må jeg jo tilpasse meg den nye situasjonen. Jeg vet ikke hva jeg kan si, men føler at jeg må si noe. Å si at du må prøve å slappe av hjelper vel ikke, men det er vel det eneste jeg kan. Å slappe av hjelper bare såvidt der og da dessverre. Ender liksom opp med å nesten gråte over situasjonen. Tror det å slappe av har blitt brukt opp for min del, eller hvis det var slappe av sammen med en eller annen så kanskje ... Ha tro på deg selv og tenke at livet faktisk ikke er så ille. Du må også huske på at leger har blitt veldig flinke og utlærte for tiden. Du må huske på at de prøver så absolutt godt de kan. Husk å kos deg så mye du kan de to neste årene. Oprasjonene blir jo sannsynlig velykkede! Joda, de blir vel det. Iallfall de to mest kritiske. Den siste er jeg dog veldig usikker på. Ikke akkurat livstruende saker, men det er 4. gang jeg blir operert for akkurat det samme og det er stort sett bare en lege igjen i Norge som tør å gjennomføre operasjonen. Selv ikke på det private markedet er det noen som tør. Hun er riktig nok i antatt verdensklasse så jeg er vel i gode hender. Downside er at jeg må vente ... lenge ... veldig lenge. Allerde sprengt ventelistegarantien med en mnd eller to. Forige gang gikk det 1 år og 9 mnd over garantien, og det nytter overhode ikke å klage. Det er som sagt bare en lege som tør å gjennomføre greia. Flott at du orket å trykke svar. Vi er her for å hjelpe deg Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Flott at du orket å trykke svar. Vi er her for å hjelpe deg Jeg tror foresten det er viktig å få ut hva du mener i stedet for å holde deg inne i deg. Så bare kom med mer hvis du vil! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Fant ut at foreldrene mine skulle flytte fra hverandre igår. Var ikke hyggelig i det hele tatt. Morra mi har funnet seg en leilighet litt unna der de bor nå og skal flytte om to uker. Hadde aldri trodd det om dem. De virket jo så glade. Har ikke bodd hjemme på noen mnd, men jeg hadde ingen anelse! hvordan kan de gjøre dette uten å gå til "forhandligstimer" eller noe. De har jo vært gift i evigheter! Jeg er jo 18 for hælvete! Jeg er så sinna. Er som ingen forstår meg. De bare smiler av det, fordi de er litt anderledes for foreldrene til vennene mine. Synes de bare kunne vært sammen jeg. Det virket jo som om det har gått bra hittills. Ha ikke sett de krangle èn gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Føler med både Ernie. og mushi. Ting ser litt lysere ut for meg om dagene. Men bare litt. Gruer meg til mandag for da får jeg helt sikkert vite at eks-en har hatt seg oppe i Bergen-by med all slags scum. Jaja, blir ingen vanskelig sak å ta hevn... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Fant ut at foreldrene mine skulle flytte fra hverandre igår. Var ikke hyggelig i det hele tatt. Morra mi har funnet seg en leilighet litt unna der de bor nå og skal flytte om to uker. Hadde aldri trodd det om dem. De virket jo så glade. Har ikke bodd hjemme på noen mnd, men jeg hadde ingen anelse! hvordan kan de gjøre dette uten å gå til "forhandligstimer" eller noe. De har jo vært gift i evigheter! Jeg er jo 18 for hælvete! Jeg er så sinna. Er som ingen forstår meg. De bare smiler av det, fordi de er litt anderledes for foreldrene til vennene mine. Synes de bare kunne vært sammen jeg. Det virket jo som om det har gått bra hittills. Ha ikke sett de krangle èn gang. Kjiper'n. Mine foreldre er også skilt. Den vesentlig forskjellen er vel at de ble skilt da jeg var 6 år. Det har vel gjordt at jeg har lært meg å leve med det. Allikevel hater jeg det. Kan nesten ikke huske at jeg har hatt et normalt mamma og pappa forhold. Men som en sa en gang: Et menneske er ikke laget for å leve med en annen person hele livet. En av to ekteskap går dørken. Det er bare å lære seg å leve med det. Forstår absolutt hva du føler. Men du kan ikke gjøre noe med det. Du får se på det sånn at de trolig har det bedre nå. Det virker jo ikke som om foreldrene dine hater hverandre eller noe, sånn som mine gjør. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 De virket utrolig lei seg. De var på gråten begge to. Leiligheten til morra mi er leid for 10mnd. Har to andre søstre og en bikkje som ser ut til å bli slengt litt rundt. Jeg bare håper det ordner seg etter en pause fra hverandre... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Jaja, blir ingen vanskelig sak å ta hevn... That's the spirit! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Nå begynner jeg å bli syk igjen. Provoserende dette her. Blir syk hele tiden. Jeg som er hypokonder i tillegg. Bare jeg får en forkjølelse tenker jeg at immunforsvaret er ødelagt av AIDS. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Jeg kom inn på linja men jeg ahr egentlig ombestemt meg.Linja har et miljø som ingen i verden kan godta. Hver dag er en kamp for å slippe å få bank omg! hvilken skole/linje er det? Det er den alle utlendingene går på, eller de som ikke ahr gode nok karakterer til almmenn o.l Skole for mekanisk,snekkerlinje osv. selv om jeg har tatt allmenn på denne skolen så er det fortsatt den enste skolen med disse linjene i byen Lenke til kommentar
zarz Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Føler med både Ernie. og mushi. Ting ser litt lysere ut for meg om dagene. Men bare litt. Gruer meg til mandag for da får jeg helt sikkert vite at eks-en har hatt seg oppe i Bergen-by med all slags scum. Jaja, blir ingen vanskelig sak å ta hevn... Hvordan skal du ta hevn? Hvorfor ikke bare prøve å glemme henne? (er vel mye vanskeligere å gjøre enn det er å si det) Lenke til kommentar
howzer Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Hvis eks-dama har hatt seg da du var hennes eks så er det vel ikke så mye å hevne seg for, er det vel? Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Er det mulig? Jenta sier at hun er lei av meningsløs sex og slikt, så vi blir sammen fordi vi liker hverandre og alt sånt, for en månede siden, så nå sier hun, "Nei, jeg er ikke en forholdsperson, ikke en en-manns-person", så da var det slutt. Omfgz0r, orker ikke mer av dette tullet. Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Nooo ! Migrenen er tilbake igjen Eg vet ikke ka eg skal gjøre. I morgen må eg på jobb, eg kan ikke ta fri. Har hatt migrene siden søndag ...muff ! Gått litt over no, men vet at den kommer tilbake neste morning. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Fant ut at foreldrene mine skulle flytte fra hverandre igår. Var ikke hyggelig i det hele tatt. Morra mi har funnet seg en leilighet litt unna der de bor nå og skal flytte om to uker. Hadde aldri trodd det om dem. De virket jo så glade. Har ikke bodd hjemme på noen mnd, men jeg hadde ingen anelse! hvordan kan de gjøre dette uten å gå til "forhandligstimer" eller noe. De har jo vært gift i evigheter! Jeg er jo 18 for hælvete! Jeg er så sinna. Er som ingen forstår meg. De bare smiler av det, fordi de er litt anderledes for foreldrene til vennene mine. Synes de bare kunne vært sammen jeg. Det virket jo som om det har gått bra hittills. Ha ikke sett de krangle èn gang. huff jeg føler med deg, jeg vet selv hvordan det er å ha skilte foreldre å det suger max spesielt når man får seg ste-foreldre Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Hvis eks-dama har hatt seg da du var hennes eks så er det vel ikke så mye å hevne seg for, er det vel? Er jo det. Gjør jo vondt selv om vi ikke er sammen. Nå ser det likevel ut til at begge to er ganske snille. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Fant ut at foreldrene mine skulle flytte fra hverandre igår. Var ikke hyggelig i det hele tatt. Morra mi har funnet seg en leilighet litt unna der de bor nå og skal flytte om to uker. Hadde aldri trodd det om dem. De virket jo så glade. Har ikke bodd hjemme på noen mnd, men jeg hadde ingen anelse! hvordan kan de gjøre dette uten å gå til "forhandligstimer" eller noe. De har jo vært gift i evigheter! Jeg er jo 18 for hælvete! Jeg er så sinna. Er som ingen forstår meg. De bare smiler av det, fordi de er litt anderledes for foreldrene til vennene mine. Synes de bare kunne vært sammen jeg. Det virket jo som om det har gått bra hittills. Ha ikke sett de krangle èn gang. Det er jo på en måte litt meningsløst å være gift med noen man ikke vil leve med når til og med du har flytta hjemmefra. Hvem vet, kanskje de har holdt sammen til du skygga banen, i så fall er de snille mot deg. Statiske liv er det som dreper, ser for eksempel at de fleste som depper i deppetråden klager over at de ikke kan komme seg ut av den situasjonen de er i. Lenke til kommentar
jebus2 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Huff, nå har jeg kranglet meningsløst mye med madammen. Dag på dag på dag. Ikke på naturlig vis. Nei - men over MSN. Alltid. Hun klager over at hun ikke vil krangle over MSN o.l. Men det er bare der hun/jeg klarer å starte det skikkelig. Hva kan gjøres? Hun har sagt selv hun tror forholdet går i dørken snart.. Selvom det var i sinne/frustrasjon. Hun kommer stadig med ting jeg må forandre. Som om hun ikke liker den jeg er - joda jeg er en sær person.. men hvorfor ble hun da sammen med meg.. og hvordan har hun holdt ut 6 måneder med meg.. *sukk* Lenke til kommentar
howzer Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Hvis eks-dama har hatt seg da du var hennes eks så er det vel ikke så mye å hevne seg for, er det vel? Er jo det. Gjør jo vondt selv om vi ikke er sammen. Nå ser det likevel ut til at begge to er ganske snille. Nå fikk jeg veldig lyst til å komme med en stygg kommentar om hvordan man kan skjønne hvorfor det ble slutt når du ser ut til å være en person som tydeligvis tror du har rett til å diktere andres liv, men i stedet skal jeg nøye meg med å anbefale deg å gå inn i deg selv og innse at du ikke har noe med andre individers liv å gjøre, og du har ingen rett til å hevne deg for noe som helst når to frie individer gjør noe sammen som ikke du har noe med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg