Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå klikker det snart for meg her!

Hverdagen er ødelagt. Spiste nettop mitt første måltid idag. Jeg har vært oppe siden kl.7 idag, og spiste ikke før nå. Har vært på jobb i hele dag også.., men jeg blir rett og slett ikke sulten...

Leger og sånnt drit here I come...

Lenke til kommentar

Hverdagen er ødelagt. Spiste nettop mitt første måltid idag. Jeg har vært oppe siden kl.7 idag, og spiste ikke før nå. Har vært på jobb i hele dag også.., men jeg blir rett og slett ikke sulten...

Uff, da! Dra på McDonalds og kjøp deg et par BigMac-menyer. Var der nå rett før dei stengte. Gikk bort og kjøpte en McFlurry i renget. K00z!

:love: McDonalds :love:

Lenke til kommentar

Uff, da! Dra på McDonalds og kjøp deg et par BigMac-menyer. Var der nå rett før dei stengte. Gikk bort og kjøpte en McFlurry i renget. K00z!

:love: McDonalds :love:

Cluet er at jeg må spise sunt..dermed blir det ofte til at jeg ikke spiser.

Lenke til kommentar

Da må du prøve å blande litt. Litt sunt og litt usunt. Du sa vel selv at du er tynn, så litt usunn mat gjør vel ikke så mye. ;)

Har begynt og legge litt på meg...liker det ikke.

Lenke til kommentar

Da må du prøve å blande litt. Litt sunt og litt usunt. Du sa vel selv at du er tynn, så litt usunn mat gjør vel ikke så mye. ;)

Har begynt og legge litt på meg...liker det ikke.

Bare du ikke blir helt JoachimR så.. ;)

Lenke til kommentar
Jeg spiser faktisk to små måltider om dagen.

Det er _lite_.

Jeg spiser en plass mellom 8- 12 små måltider om dagen, og jeg er slank. Grunnen til det er at når du spiser lite og ofte(!) og trener en del, så får man høyere forbrenning, og dermed holder du deg slank.

Lenke til kommentar

Kan godt hende, men det er nok neppe nok å spise 2 små måltider pr dag.

Litt kjipt hvis du går i dørken en dag fordi du ikke har fått i deg nødvendig næring.

At du trenger er en yoghurt, et eple eller noe sånt et par ganger om dagen. :) I tillegg til et par solide måltider om dagen, selvfølgelig.

Hmm... Fikk en sånn plutselig følelse av at jeg må ta ansvar...

Endret av SumSar
Lenke til kommentar
Er JoachimR liksom det verste man kan bli? Jeg spiser faktisk to små måltider om dagen. Vil ha vekk alt fettet på maven en gang for alle. Trener en del. Jeg tror ikke jeg er så syk som dere vil ha det til.

No offence men du er en blind slave til samfunnets idiotiske kultur og "idealer".

Litt flesk gjør ingenting, det er faktisk naturlig. Hvis du ikke har vaskebrett naturlig så ser jeg ingen grunn til å gjøre noe med det. Ikke alle har vaskebrett av natur...

Men for all del, do what you please..... :shrug:

Lenke til kommentar

Jeg hadde ei jente i den gamle klassen min som bare rett og slett knakk sammen når vi skulle ta klassebilde. Grunnen var at hun syntes hun var tykk, så hun hadde levd på ét måltid om dagen i nesten en måned, samtidig som hun hadde trent hver dag. Nesten en hel uke på overvåkning for henne etter den episoden.

Vil du slanke deg, noe jeg tviler _sterkt_ på at du trenger, siden "hvalpefett" er noe _alle_ har(unntak er jo personer med sykdommer som sørger for at de blir sykelig tynne), så bør du spise ofte, sunt og balansert, samtidig som du følger treningsrådene til de som jobber på treningssentret der du trener.

Lenke til kommentar

Veit ikke helt i hvilken ende jeg skal begynne. Veit strengt tatt ikke om jeg orker å trykke på "svar" når jeg har skrevet ferdig her.

Men altså: Fikk sånn helt plutselig et/en innfall/bekymring over noen visse operasjoner. Det er altså slik at det er planlagt 3 stk de neste 2 årene hvorav 2 av de er livsviktige og den siste strengt tatt er en liten kosmetisk, men dog nødvendig operasjon. I tillegg er det mulig jeg må igjennom enda en til av det siste slaget. Operasjoner i seg selv er vel ikke noe nytt for meg. Jeg har allerede vært igjennom 3 stk, hvorav alle var mindre, men nødvendige greier. Men for å komme til sakens kjerne: Om 2 år må jeg igjennom 2stk av mer kritisk grad. Alt for mye kan gå galt. Milten kan gå, infeksjoner av div. slag osv. I det heltatt kan jeg faktisk risikere å bli sengeliggende med smerter i ukesvis og få en jævlig re.hab.-periode hvor jeg må lære meg å gå på nytt, for ikke å snakke om stelle med sår o.l. Akkurat nå gleder jeg meg IKKE :no: Finner jeg ikke motivasjon innen 2 år er det stor fare for at jeg heller vil begå passivt selvmord. Plent nekte å bli operert og dø om.... ja, 30 år kanskje. Nei, det blir vel for dumt, men så var det det eneste andre alternativet da... 2 stk operasjoner med et koselig sår på magen en gooooood stund. På den positive siden har vi jo selvsagt det å kunne slappe mye mer av og ikke trenge å bekymre seg over tingene selv om jeg må inn til kontroll jevnlig.

Huff tror vi sier midlertidig stopp her jeg. *trykke forsiktig på 'Svar'*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...