g@bb@ Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Mye problemer med følelser her ja... Har en kamerat som fortalte ei vennina at han var forelska i henne, dagen før han reise vekk i 1 måned, dumt? Kansje, men han fikk ihvertfall sagt hva han føler og det er viktigere enn å holde det inne, mener jeg ihvertfall. "To cut or not to cut" NOT CUT Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Rånetreff i byen og jeg glemte det Supra og rx7 Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 ommmm vanskelige valg du må ta her i livet Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Jah... Hvor skal jeg begynne? Jeg kan ikke slutte å se henne, det vil ødelegge meg totalt, jeg elsker henne for mye til å kutte henne ut fra livet hennes også. Dog det svir no jævlig. Hvis hun får følelser for meg igjen så er jeg der...kommer til å vente til jeg dør, med mindre noe annet skjer. Så...skal man spille på venne-delen totalt? Eller skal man prøve så smått og lure inn romanse-delen i det også? Er redd jeg kommer til å gjøre det siste. Skal i allefall fra i dag ikke krangle mere. Skal holde nordlendingen tilbake i meg og ikke irritere meg over alt mulig rart som jeg har gjort, noe som jeg tror drev henne fra meg. Lenke til kommentar
zarz Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Vanskelig å si. Jeg håper virkelig det ordner seg for deg, jeg vet hvor vanskelig det er. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Kutt all kontakt og all mulighet for kontakt. medmindre et lite håp finnes. spill ikke på naivitet og "dempende" faktorer som sms og "hei hvordan går det".. slutt er slutt.. Såret gror selv om det er vondt bare du ikke pirker i det Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Kjærlighet er no dritt. Vi menn kan klare oss selv. Hvis alle bare blir forskere så lærer vi oss å kontrollere denne dna behandlingen. Vi som sitter på godsakene vell? livmor kan vi sikkert lage.... Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Kjærlighet er no dritt.Vi menn kan klare oss selv. Hvis alle bare blir forskere så lærer vi oss å kontrollere denne dna behandlingen. Vi som sitter på godsakene vell? livmor kan vi sikkert lage.... haha, den bør du lese igjenn om 2år .. Lenke til kommentar
howzer Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Jeg kan ikke slutte å se henne, det vil ødelegge meg totalt, jeg elsker henne for mye til å kutte henne ut fra livet hennes også. Dog det svir no jævlig.Hvis hun får følelser for meg igjen så er jeg der...kommer til å vente til jeg dør, med mindre noe annet skjer. Slik har du det bare for øyeblikket. Hvis du kommer deg bort så går det over, og du finner noe annet. Milliarder har gått gjennom det samme før deg, og de finner alltid noen andre til slutt. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Kjærlighet er no dritt.Vi menn kan klare oss selv. Hvis alle bare blir forskere så lærer vi oss å kontrollere denne dna behandlingen. Vi som sitter på godsakene vell? livmor kan vi sikkert lage.... Sorry, men mennesker er randomly generated, det er det som holder oss gående. Det kan du ikke lage kunstig. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Jenter er avanserte. Helt utrolig at det er mulig og levere noe slikt uten hverken brukermanual, eller bruksanvisning..... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Jenter er avanserte. Helt utrolig at det er mulig og levere noe slikt uten hverken brukermanual, eller bruksanvisning..... Lær deg å lese dem. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Jenter er avanserte. Helt utrolig at det er mulig og levere noe slikt uten hverken brukermanual, eller bruksanvisning..... Lær deg å lese dem. Iq kor? De kommer jo med manual på cden. Sjekk i bunnen av pakken dere fikk de i Lenke til kommentar
cerion Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Masse rart jeg ikke visste På tide å ta en prat? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Katta er borte den forsvant i går kveld en annen katt jagde den rundt hjørnet og siden har vi ikke sett den :/ og for dere som tror det er normalt, den katta har vi hatt i 5 år, den er kastrert, og har ALDRI vært ute om natta før.. Lenke til kommentar
zarz Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Jeg kan ikke slutte å se henne, det vil ødelegge meg totalt, jeg elsker henne for mye til å kutte henne ut fra livet hennes også. Dog det svir no jævlig.Hvis hun får følelser for meg igjen så er jeg der...kommer til å vente til jeg dør, med mindre noe annet skjer. Slik har du det bare for øyeblikket. Hvis du kommer deg bort så går det over, og du finner noe annet. Milliarder har gått gjennom det samme før deg, og de finner alltid noen andre til slutt. Ikke sant. Ikke alle. Ikke alltid. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Jah...Hvor skal jeg begynne? Jeg kan ikke slutte å se henne, det vil ødelegge meg totalt, jeg elsker henne for mye til å kutte henne ut fra livet hennes også. Dog det svir no jævlig. Hvis hun får følelser for meg igjen så er jeg der...kommer til å vente til jeg dør, med mindre noe annet skjer. Så...skal man spille på venne-delen totalt? Eller skal man prøve så smått og lure inn romanse-delen i det også? Er redd jeg kommer til å gjøre det siste. Skal i allefall fra i dag ikke krangle mere. Skal holde nordlendingen tilbake i meg og ikke irritere meg over alt mulig rart som jeg har gjort, noe som jeg tror drev henne fra meg. Venner blir bare dumt, kunstig og anspent og funker ikke til slutt i de aller fleste tilfeller. Eneste grunnen til at du vil være venner er fordi du har følelser! Det er sikkert dempende og prate med henne etc, men det kommer en tid da hun finner en ny en vettu... Men for å være realistisk så nytter det ikke bryte kontakten totalt det er umulig. Var jeg deg ville jeg faktisk prøvd å få henne tilbake. Satset alt på dårlige kort, briste eller bære. Det er slvfølgelig ikke det beste å gjøre, men tror jeg ville gjort det selv...et det er umulig å kutte, alt ser jo håpløst ut og da er bitte lite håp gull verdt... Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Jeg kom ikke inn på førstevalget mitt på videregående..... *deppe* Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Jeg kom ikke inn på førstevalget mitt på videregående..... *deppe* Alltid folk som ikke møter opp/slutter osv. så gi ikke opp Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Jeg kom ikke inn på førstevalget mitt på videregående..... *deppe* Alltid folk som ikke møter opp/slutter osv. så gi ikke opp Ja. Går det ikke ann å sjekke hvor høyt man er oppe på ventelista? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg