Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Litt tid fra hverandre skader sikkert ikke :) Dere har jo fått en temmlig solid grunnmur når dere har vært sammen såpass lenge.

Godt poeng darkness| .. :) Får bare se det positive i hele greia: Jeg trenger ikke ta hensyn til noen andre enn meg selv, og jeg kan gjøre akkurat det jeg vil når jeg vil det. Tror liksom det er det jeg har savna mest med å ikke være i et forhold..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Litt tid fra hverandre skader sikkert ikke :) Dere har jo fått en temmlig solid grunnmur når dere har vært sammen såpass lenge.

Godt poeng darkness| .. :) Får bare se det positive i hele greia: Jeg trenger ikke ta hensyn til noen andre enn meg selv, og jeg kan gjøre akkurat det jeg vil når jeg vil det. Tror liksom det er det jeg har savna mest med å ikke være i et forhold..

Bare egil band - gal av lengsel.

det er vel omtrent det nærmeste man kommer :!:

Lenke til kommentar

kan noen vær så snill fortelle meg hvorfor det er så sinnsykt vanskelig å si til en person av motsatt kjønn at en liker dem mer enn som en venn? god damn it. jeg holder på å bli gærn. jeg takler det rett og slett ikke mer. får seriøst ikke skrevet mer om det fordi det blir bare khaos. Hjernen min funker ikke lenger.

Lenke til kommentar
Jeg er i helt oppløsning. Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg, hva jeg skal gjøre. Tårene triller og radiohead får følelsene mine bare til å spre seg utover rommet.

Jeg trodde vi var lykkelig sammen.

usj da... finnes ingen trøstens ord.. Men dog fint å snakke om å få ut. eneste jeg kan si er. 1: er det et håp om gjennforening spill på det håpet godt og gjennomtenkt

2.hvis ikke: Slett msn mobil alt

slutt er slutt. Lukten av mat er drepen da man sulter.

Hadde man ikke hatt følelser kunne man bare gått i moduset "JEg kommer ti lå finne en annen" Men tanken er naiv og falsk selv om den stemmer, er det lite trøst.

Uansett lykke til hva en som måtte skje

Lenke til kommentar
Hadde man ikke hatt følelser kunne man bare gått i moduset "JEg kommer ti lå finne en annen" Men tanken er naiv og falsk selv om den stemmer, er det lite trøst.

Man finner alltid en annen, spm er om hun/han noen gang kommer til å bli like bra.

Lenke til kommentar

Man finner alltid en annen, spm er om hun/han noen gang kommer til å bli like bra.

Så klart... Er vanskelig å måle slikt ang hva som er best for følelser forsvinner. Og har man sterke følelser for en så er det i de fleste tilfeller bra

Lenke til kommentar

Jeg har det, men er i tvil om det er bra eller ikke. Så du har rett i at det ikke alltid trenger å være bra, jeg har også merket at det er vanskelig å fastslå om det er bra eller dårlig før etter det er slutt og følelsene begynner å komme bort. Hvis man ikke har så sterke følelser at de ikke kommer bort.

Lenke til kommentar

When I was a little boy I used to wonder

Just how old you'd have to be to feel good

Now I've seen a thousand girls but I still wonder

Cause they just don't make sense to me

God knows I've tried

I've tried to be the unpredictable one

I've tried to be the friend that they could rely on

I've still got none

Got nothing at all

And so I fall into the open

Just singing out your name

And when I'm done, crashed and maimed

I hope that's where you'll find me

You know that if it's up to me I'll still be holding

My own hand the day I die

So please release me now

I've tried to be the mean mysterious one

I've tried to be the sweetest candy you'd suck on

I've still got none

Got nothing at all

And it's a good day for being found

Just crawling in the dirt with my head underground

And it's a good day for you to come

Collecting all the pieces of the damage done

And after all the bandages are gone

I hope you'll find a favorite part you can work on

Cause I've got none

Got nothing at all

Lenke til kommentar
kan noen vær så snill fortelle meg hvorfor det er så sinnsykt vanskelig å si til en person av motsatt kjønn at en liker dem mer enn som en venn? god damn it. jeg holder på å bli gærn. jeg takler det rett og slett ikke mer. får seriøst ikke skrevet mer om det fordi det blir bare khaos. Hjernen min funker ikke lenger.

Godt spørsmål... lurt på det selv. Kanskje det er slik at det man ønsker mest er vanskeligst å få tak i? (Sånn er det jo med en del andre ting)

Uansett: Gå bort til henne og si "Jeg liker deg." Just get it done liksom, du har jo ingenting å tape. ;)

(ok, klar over at dette er SINNSVAKT vanskelig å gjøre i virkeligheten. Men det er trossalt bedre enn å dvele i uvitenhet... )

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Flere har sagt det før, men du må nesten si det en gang. du trenger da ikke si det rett ut, gi noen små hint om at du liker henne..(som venn)

Edit: ble retta på ;)

Endret av mR_cRaZy
Lenke til kommentar

Flere har sagt det før, men du må nesten si det en gang. du trenger da ikke si det rett ut, gi noen små hint om at du liker henne..

som venn....

Lenke til kommentar

Og spørsmålet besvares alltid med: Nei!

Men når man finner en ny, så tenker man ikke på den gamle (i like stor grad).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...