sofarot Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Kjipt AimAr, godt noen har vet til å bruke sikkerthetsbelte. Crap. Sitter her og tenker på den jenta jeg. Var med henne så og si hele dagen i går, var faktisk ute til halv 5 i natt med henne. Hun er diggbar, men uoppnåelig.. Lenke til kommentar
XzYLsiT Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Det er jo bare å spørre vettu . Hvis du får nei så er det ikke verdens undergang. Det gjør selfølgelig inderlig vondt den første gangen, men det er alltid den første gangen som er verst når man spør. Man blir ikke like såret på det andre avslaget, men det gjør fortsatt litt vondt. Det er jo ikke usannsynlig at hu liker deg da . Men ikke gjør den feilen som jeg gjør så ofte, jeg spør ofte for tidlig. Og når jeg har destruert følelsene mine for dem etter avslaget så har de begynt å like meg igjen . Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Spørre? Galen...jeg er for sjenert. Men men, får begynne og tenke på noe annet, og håpe det går over... Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 ikke vær så kylling da Hvis du ikke prøver deg, kan du like så godt legge deg ned å dø, med mindre det er søstern din såklart. Hvis hun har type er det vel også litt bommert. men gjør henne obs på at du har lyst på henne Kan bare gå 2 veier, og om det går dårlig så er det bare å glemme det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 ketchez: Det er bare å prøve, men gjerne sleng ut noen clues om at du er interessert i forveien, før du braser ut med at du har lyst på henne. Tenk deg selv hvor bra du selv føler deg når du får komplementer vedrørende personligheten og utseende ditt. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) ketchez: Det er bare å prøve, men gjerne sleng ut noen clues om at du er interessert i forveien, før du braser ut med at du har lyst på henne. Tenk deg selv hvor bra du selv føler deg når du får komplementer vedrørende personligheten og utseende ditt. Vet ikke helt jeg. Jeg er på ferie, og hun skal på ferie. Begge kommer jo tilbake til Jelsa på søndag... Får nesten bare vente og se da. Se an situasjonen. Men men...uansett, hun er diggbar, men uoppnåelig! Endret 27. juli 2005 av ketchez Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 faen as, jeg forstår meg ikke på dama mi... hun har en venn i lillestrøm (langt unna der jeg bor) som hele tiden prøver å sjarmere henne til å komme seg vekk fra meg! Jeg ringte han forleden dag og truet han, men han slutter ikke, og han vet akkurat åssen han skal sjarmere henne. jeg er så dritredd nå. jeg er ingen dårlig kjærste, og jeg fortjener ikke å miste henne Jeg har lyst til å be henne velge mellom oss, men jeg leste en melding hun hadde skrevet til han forleden hvor det stod : "kjærster kommer og går, vennskap varer evig<3" Så jeg vet ikke om jeg tør å riske alt på den måten, men jeg vil ha han VEKK! Kan noen vær så snill gi meg et gjennomtenkt råd? jeg trenger virkelig noe å gå etter, for jeg er på villspor. james Lenke til kommentar
zarz Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 True noen for å få han bort? Du kan ikke tvinge noen bort fra henne. Etter han vil det alltids komme noen andre også, så du kan ikke gå å true enhver som kommer nær henne, da vil hun føle at du tvinger henne til å være sammen med deg på en måte. Jeg vet ikke helt hva du burde gjøre, prøv å gjør noe dere liker å gjøre sammen, få henne til å forstå at dere passer sammen, at hun har det bra sammen med deg. Få henne til å forstå dette via ting dere gjør sammen. Vet ikke om det er så gode tips, men det er iallefall noe Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 takk det hjelper jeg truet han foressten ikke, jeg bare sa at vi hadde det bra og at vi ikke trengte han til å ødelegge. han som truet med å slå meg ned hvis han møtte meg, hehe :!: men vi har det bra sammen, og hun har sagt at han ikke er et problem, men jeg tenker på fremtiden. hvis vi krangler en dag, går hun garantert til han og da blir det samme greia Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Gjør henne sjalu du også! Finn deg ei jente og send sånne meldinger så kjæresten ser de, da tenker jeg det blir andre boller Eller du kan jo konfrontere henne med det. Spør henne om hva hun mener med det. Lenke til kommentar
zarz Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Gjør henne sjalu du også! Finn deg ei jente og send sånne meldinger så kjæresten ser de, da tenker jeg det blir andre boller Eller du kan jo konfrontere henne med det. Spør henne om hva hun mener med det. Hmm.. Vet nå ikke helt, forskjellige reaksjoner på det område også tror jeg Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Onsdager bites the big one! føler meg elendig, deppa..i det hele tatt. Vet ikke ka eg skal gjøre for å få humøret tilbake !? På sånne dager har eg bare lyst å legge meg ned å dø..(har ikke tenkt d altså..mene) Lenke til kommentar
howzer Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) JamesT^, snakk med kjæresten din og si at du føler at det er ubehagelig. Den meldinga hun sendte hørtes ikke bra ut... Denne "vennen" sikler antakelig etter å komme ned i buksene på dama di. Det er slik gutter fungerer. http://www.intellectualwhores.com/masterladder.html Endret 28. juli 2005 av howzer Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 JamesT^, snakk med kjæresten din og si at du føler at det er ubehagelig. Den meldinga hun sendte hørtes ikke bra ut... Denne "vennen" sikler antakelig etter å komme ned i buksene på dama di. Det er slik gutter fungerer. http://www.intellectualwhores.com/masterladder.html oi, den linken stod det ganske mye spennende i. leste "virginia, they all want to fuck you" Og det er jo akkurat greia! det var noe broren min fortalte meg her forleden dag som jeg virkelig tenkte på. han sa at når du er i et forhold, er du mye mer tilgjengelig for andre, enn når du er singel, fordi da føler du deg mye bedre, både utseendemessig og personlighet. Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Er det ikke damer er det "venner" Jeg har nå sluttet å drikke alcohol, ihvertfall i større mengder drikker kun 1 til 2 øl vis jeg skal ut. Grunn er : Var ute for 3 helger siden, å jeg får såkalt "blackout" når jeg drikker sprit. Og da blir jeg tydelig vis amper. Vi var vel 5 "kompiser" som var ute, å tydelig vis hadde en av kompisene mine fått meg til å drikke sprit. Som de vet at jeg ikke tåler. Dermed sa alt pang, en fyr hadde kommet bort til meg å bort til meg å begynnt å bråke, det helle sluttet med at de var 4 stk mot 1, de såkalte "kompisene" stakk av, å en sto å så på. Endte med 2 brukkne ribben +div skrubb sår. Så nå sitter jeg uten kompiser og er helt a-sosial. De har prøvd å ringe meg men jeg vil ikke ta telefonen, de har til og med hvert på døren min hjemme. Men jeg lokket ikke opp. Vil bare være i lag med dama å sønnen min. Vil ikke ute å drikke lengere, er litt redd. . Jeg har et dårlig rykte på meg angående at jeg skal "banke" alle i fylla, men prøver å gjøre noe med det. Jeg har bare lyst til å forsvinne noen ganger. Bare langt bort fra alt. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Morfar synger på snart på siste verset. Men han kan bli bra igjen.. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Jaja, igår døde fars tante. Fikk hjerteinfarkt, var vel igrunn ventet, legen sa at det ikke kom som en overraskelse. -Er bekymra for søstera hennes, de var så avhengige av hverandre Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Også var det peset fra eksen som ble ille igjen etter han mista grantanta si ( eller bestetanta som han sier) jeg skulle så ønske at jeg takla chris, at jeg og du var beste venner, at lisa takla deg og chris, at jeg og du var bestevenner, at du tørte å komme hit, at jeg og du var bestevenner, at jeg hadde like store følelser for lisa som jeg hadde for deg, at jeg of du var bestevenner, at vi kunne finne på masse kult sammen, at vi var skikkelig kule, at jeg hadde en fremtid, at jeg og du var bestevenner.. Huff Lenke til kommentar
CMOTDibbler Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Hun jeg er forelsket i snakket i går om at hun hadde møtt en. Jeg begynte å føle meg veldig dårlig. Igjen. Min verden er bæsj akkurat nå. Etter alt det vonde jeg har vært gjennom, har jeg fått et syn på livet og døden som kan skremme de fleste. Lenke til kommentar
zarz Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Har du snakket med henne om det ? Venner ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg