sofarot Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Jeg har møtt ei ny jente. Ei heeeeerlig jente Dumt hun bare er her på ferie... Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Dumt hun bare er her på ferie... Nei, ketchez, du har tråkka i salaten.... Er dumt det derre der med ferie gjester. Bor hun langt unna deg da? Er jo alltids mulighet til å holde kontakt via tlf, men pleier å rakne fort om man ikke ser hverandre på en lang stund... Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Dumt hun bare er her på ferie... Nei, ketchez, du har tråkka i salaten.... Er dumt det derre der med ferie gjester. Bor hun langt unna deg da? Er jo alltids mulighet til å holde kontakt via tlf, men pleier å rakne fort om man ikke ser hverandre på en lang stund... Tror ikke jeg prøver meg. Ikke det at jeg har sjans heller. Men men.... Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 oki... men er jo alltid morsomt å prøve seg da. Om du feiler eller driter deg ut så drar hun jo alike vell Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 oki... men er jo alltid morsomt å prøve seg da. Om du feiler eller driter deg ut så drar hun jo alike vell Har ikke lyst å drite meg ut! Hun er kjempe koslig! Lenke til kommentar
howzer Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Hva hjelper det at hun er koselig hvis hun bare drar og det ikke skjer noe mer? Du har ingenting å tape, har du vel? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Hva hjelper det at hun er koselig hvis hun bare drar og det ikke skjer noe mer? Det jeg er redd for. Jeg tror jeg er forelsket... Værste er jo at hun reiser.... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Definer "Reiser", for en uke, et år, langt unna? Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Hun er kjempe koslig! Det går jo ann å ha veninner også da... man MÅ ikke være forelsket selv om man møter en ny jente... Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Definer "Reiser", for en uke, et år, langt unna? Dvs, ser henne sikkert ikke før neste sommer. Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Nå er jeg deppa har akkurat vert med i bilulykke.... kom nettopp hjem fra legevakten. Kjørte i grøfta med et jævli smell, men heldigvis ingen personskade, bare bimma som ble most. Jeg satt i baksetet og ventet på at han skulle bremse, men han gjor det allt for sent. Tro meg, å stoppe på metern fra 70km/h SMELLER! Kids, ikke råkjør. Det er ganske jævlig når det smeller. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Huff det er ille å leve uten internett. Hadde aldri trodd det skulle være SÅ vanskelig. Hver gang det oppstår et problem så åpner jeg liksom Opera og skal til å taste inn google.no. Ja, også har jeg nå stort sett ingen sosial kontakt what so ever. Hva har skjedd? Jo, jeg har flytta og dit jeg flyttet er det ikke kommet opp en nettlinje enda. Jaja, life sucks. Dog har jeg hatt det verre. Akkurat nå hadde det vært godt med en god lang samtale med en jente. Gutter har åpenbart ikke de store mengdene med følelser. Det er et fåtall personer (2-3 stk) jeg kan snakke ut om ting. Alle andre er liksom "Slik er det", "Føler med deg" o.l. Greit nok, de føler ganske sikkert med meg, men JEG får ikke den følelsen. Legen spurte meg spesifikt hvordan det sto til på jentefronten. Begynner å innse hvorfor nå. Ei som har gått i stort sett samme klasse med meg hele livet (rart jeg ikke har blitt bedre kjent med henne egentlig) skal kanskje starte på høyskolen i Gjøvik. Hadde vært noe det. Hu er det nærmeste jeg kommer en venn på jente siden. Kanskje ikke så rart, hu er definitivt den mest hyggelige jenta jeg noen sinne har møtt. De gangene jeg har snakket med henne så føler jeg meg virkelig verdsatt på en måte. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Nå er jeg deppa har akkurat vert med i bilulykke.... kom nettopp hjem fra legevakten. Kjørte i grøfta med et jævli smell, men heldigvis ingen personskade, bare bimma som ble most. Jeg satt i baksetet og ventet på at han skulle bremse, men han gjor det allt for sent. Tro meg, å stoppe på metern fra 70km/h SMELLER! Kids, ikke råkjør. Det er ganske jævlig når det smeller. Bimma? Wtf is bimma? Uansett, hvordan gikk det med sjåføren og eventuelt andre passasjerer? Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Jeg har vondt i foten. Tråkka over i gymtimen på onsdag for en snau uke siden. Den er hoven og vond å bevege på enda. Har Schlatters hatt det siden jeg var 11 år (er 15 nå) Det har jeg også... har hatt det siden jeg var... ehh... er 15 nå jeg også. Ikke særig godt å bevege seg langt... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Nå er jeg deppa har akkurat vert med i bilulykke.... kom nettopp hjem fra legevakten. Kjørte i grøfta med et jævli smell, men heldigvis ingen personskade, bare bimma som ble most. Jeg satt i baksetet og ventet på at han skulle bremse, men han gjor det allt for sent. Tro meg, å stoppe på metern fra 70km/h SMELLER! Kids, ikke råkjør. Det er ganske jævlig når det smeller. Bimma? Wtf is bimma? Uansett, hvordan gikk det med sjåføren og eventuelt andre passasjerer? BMW, probably. Kjedelig AimAr, håper du kom fra det uten noen varige men. Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Tirsdags blues..sliten og deppa etter jobb. Kom hjem til krangling og skriking...sånn e det alltid! Kunne trengt kjæresten min no, men han bor seff langt vekke, og bestevenninen min e på på ferie Lyst å sove, men kan ikke fucke opp døgnrytmen fordi eg må på jobb. Tror eg har feber også..kvalm no .. Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Nå er jeg deppa har akkurat vert med i bilulykke.... kom nettopp hjem fra legevakten. Kjørte i grøfta med et jævli smell, men heldigvis ingen personskade, bare bimma som ble most. Jeg satt i baksetet og ventet på at han skulle bremse, men han gjor det allt for sent. Tro meg, å stoppe på metern fra 70km/h SMELLER! Kids, ikke råkjør. Det er ganske jævlig når det smeller. Bimma? Wtf is bimma? Uansett, hvordan gikk det med sjåføren og eventuelt andre passasjerer? BMW, probably. Kjedelig AimAr, håper du kom fra det uten noen varige men. BMW ja... Vi var veldig heldig, ingen personskade annet en litt blåkuler. Men alikavell var det ikke spesielt deilig, det smallt så jævlig. Er vannvittig glad for alle hadde på sikkerhetsbelte, uten det hadde det sikkert gått mye verre, har en rød/blå stripe over brystet der sikkerhetsbelte var Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Bra dere brukte sikkerhetsbelte. Skjønner ikke hvordan folk tør å la være å bruke belte, når man ser konsekvensen av et krasj uten belte... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Præv å kjør i 5-10 km i timen og bråstopp, merker det godt da også. Blir et skikkelig røkk ja. Bruttern sa at det var en som hadde stryki på oppkjøring fordi han hadde starta bilen uten å ta på seg beltet først? Høres litt søkt ut. Dette var riktignok noen år siden men alikevel. Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Præv å kjør i 5-10 km i timen og bråstopp, merker det godt da også. Blir et skikkelig røkk ja. Bruttern sa at det var en som hadde stryki på oppkjøring fordi han hadde starta bilen uten å ta på seg beltet først? Høres litt søkt ut. Dette var riktignok noen år siden men alikevel. Regner med det var starta å kjøre uten belte... Hadde jeg ikke brukt belte så hadde jeg sikkert lagt på sjukehuset, eller verre nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg