Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Metallica - The unforgiven

Får seriøst tårer i øynene av den sangen der! :cry:

.. kjenner meg litt igjen i sangen, igrunn... :\

Du er definetivt ikke alene der!

eg kjenner meg særlig igjen i denne delen

what I've felt

what I've known

never shined through in what I've shown

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Johnny Cash - Hurt

I hurt myself today,

to see if i still feel,

I focus on the pain,

the only thing thats real,

The needle tears a hole,

the old familiar sting,

try to kill it all away,

but I remember everything,

(Chorus)

what have I become,

my sweetest friend,

everyone i know,

goes away in the end,

and you could have it all,

my empire of dirt,

I will let you down,

I will make you hurt,

I wear this crown of thorns,

upon my liars chair,

full of broken thoughts,

I cannot repair,

beneath the stains of time,

the feelings dissapear,

you are someone else,

I am still right here,

What have I become,

my sweetest friend,

everyone I know,

goes away in the end,

and you could have it all,

my empire of dirt,

I will let you down,

I will make you hurt,

if I could start again,

a million miles away,

I will keep myself,

I would find a way

:(

Lenke til kommentar
SItter på Lan hvor X-en puler admin jeg... ikke artig det heller.

For å si det sånn Kjetil... Ekke min skyld at jeg kommer meg videre, jeg må få lov til å leve jeg å, eller vil du at jeg skal sitte singel hele livet fordi jeg en gang var exen din?Og ejg syns det er kjipt at du henger meg ut her :hrm: Du har deg med andre du å, er det bare du som skal få lov? :thumbdown:

Lenke til kommentar

For å si det sånn Kjetil... Ekke min skyld at jeg kommer meg videre, jeg må få lov til å leve jeg å, eller vil du at jeg skal sitte singel hele livet fordi jeg en gang var exen din?Og ejg syns det er kjipt at du henger meg ut her :hrm: Du har deg med andre du å, er det bare du som skal få lov? :thumbdown:

hmmm... har aldri sagt noe annet enn at det var kjipt.

Ser ikke noe sted at jeg henger DEG ut, jeg sier det er kjipt å være nerd på LAN hvor X-en puler admin. Betyr at man ikke akkurat har det gøy på lan det vett.

Jo for all del, kom deg videre i livet... Det må man. Men ikke be meg IKKE si at jeg ikke liker å miste deg, og at jeg ikke liker at du har finni deg en ny, og at jeg syntes ting er kjipt og at jeg blir deppa av det. Du bestemte over meg før, ikke nå lenger. Mine egne meninger må jeg få lov å ha og dele i en slik tråd som dette, når det tross alt er ting som gjør meg deppa.

Lenke til kommentar

hmmm... har aldri sagt noe annet enn at det var kjipt.

Ser ikke noe sted at jeg henger DEG ut, jeg sier det er kjipt å være nerd på LAN hvor X-en puler admin. Betyr at man ikke akkurat har det gøy på lan det vett.

Jo for all del, kom deg videre i livet... Det må man. Men ikke be meg IKKE si at jeg ikke liker å miste deg, og at jeg ikke liker at du har finni deg en ny, og at jeg syntes ting er kjipt og at jeg blir deppa av det. Du bestemte over meg før, ikke nå lenger. Mine egne meninger må jeg få lov å ha og dele i en slik tråd som dette, når det tross alt er ting som gjør meg deppa.

Har ikke sagt at du ikke skal deppe eller noe annet,e mn ejg liker å bli sett på som hu som dumpa typen sin for å pule på andre, og det virker litt sånn når du skriver det på den måten... jeg syns ikke at det er noe kult at du puler på andre heller, men jeg holdt da ihvertfall kjeft om det, og sutra ikke på nett om det for å få oppmerksomhet!!! :realmad:

Lenke til kommentar

denne tråden er for å få ut følelsene sine om hva som er kjipt da. Unskyld at jeg er til og, unskyld for at jeg elsket deg høyere en livet og at jeg ikke er så rask til å komme over deg som du er til å komme over meg. Jeg har ikke hengt ut deg, jeg har ikke nevnt navnet ditt der som du ser, og jeg har ikke tenkt til å gjøre det. Du er ei fantastisk jente, men det ser desverre alt for få innser akkurat dette. Du fortjener sikkert bedre enn meg, men jeg syntes virkelig det er kjipt det jeg sa. Og jeg syntes ikke jeg henger ut deg, jeg vil heller at folk skal føle sympati for meg. Tragisk kanskje, men det er aldri noe jeg har fått av deg, så noen måjeg få det av. Verden for meg falt sammen pga deg, plz fortsett å ødlegg den a.

Lenke til kommentar

bare som en sånn påminnelse de alle de som sitter her å er sinte og lei seg fordi dere har blirr dumpa: tenk litt på den andre parten å! jeg vet at det er jævlig å bli dumpa av en du virkelig er glad i, men jeg vet å at det er kjipt å være den som gjør det slutt. Man gjør det slutt av en grunn.. Ikke for å være drittlei ( Noen gjør sikkert det å, men disse menneskene er det ikke håp for!) men de som da har blitt dumpa sitter her på forum og sier at exen er dritt lei eller at de har ødelagt livet dems, tror dere at der er veldig kos å høre på for de som har gjort det slutt?? Vi er mennesker med følelser vi å, og før eller siden kommer de som har blitt dumpa her til å dumpe noen andre.. ikke døm de som finner ut at det ike fungerer med det forholdet de er i.De har da rett på å føle de å!

Lenke til kommentar

Ja, det har de... men jeg trur ikke noen har på tråden ikke forstår at det var vanskelig for den andre og, men mange savner den bedre parten sin og er lei seg pga av at det er slutt. Det er uansett værst for den som er forelska som blir dumpa, enn den som har mistet følelsene for personen som har det værst. Arf, jeg gidder ikke jeg... du kommer aldri til å forstå hvordan det var for meg, det har jeg gitt opp å forklare for deg. Du hører bare det som du selv vil. Men det er greit, jeg ville kanskje gjort det samme.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...