Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Helvetes badevann. Et hopp fra 3 meter skulle til! Har klart å få vann på innsiden av trommehinnene. På begge øra. Føles som om jeg har hodet nede i en bolle, det er sinnsykt ubehaglig, og jeg blir helt satt ut :( Dessuten takler jeg ikke lyder, da tilter hørselen og jeg hører knapt noe (trommehinnene tar ikke opp lyden riktig) Dunking og bass er et mareritt. Har vært slik i 10 timer nå, og iflg legevakta kan det ta opptil 2 uker å bli kvitt det. Urk. Musikk, film, tv, helt umulig, klarer såvidt å bruke pc. Jobbing er også ukaktuelt ...får bare håpe det forsvinner fort. Depp nå ja :(

Rist regelmessig på hodet, det forsvinner snart! (Hatt samma selv)

Prøv også litt med q-tipz, men ikke så langt inn at du ødelegger noe, da..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis du vil ha deg noe, ikke vær en venn. Da får du bare byrden av alle frustrasjonene, men det blir ikke noe sex el.l. på deg. Du blir rett og slett en statue hun kan lene seg på, og du får ingenting igjen for det.

Hun er bare en venn, noe mer vil jeg egentlig ikke heller.

Bare blir så lei meg for at hun hele tiden skal ødelegge for seg selv og alt blir kjipt etc. for henne. Lurer på om jeg likesågodt bare skal slutte å bry meg.

Gjør mot andre det du vil at andre skal gjøre mot deg. Kan hende at hun setter pris på det du gjør selv om hun ikke gir uttrykk for det. Hvis DU gjør det DU kan, så har du ihvertfall grunn til å være fornøyd med deg selv. Det burde være belønning nok.

Lenke til kommentar
Hvis du vil ha deg noe, ikke vær en venn. Da får du bare byrden av alle frustrasjonene, men det blir ikke noe sex el.l. på deg. Du blir rett og slett en statue hun kan lene seg på, og du får ingenting igjen for det.

Hun er bare en venn, noe mer vil jeg egentlig ikke heller.

Bare blir så lei meg for at hun hele tiden skal ødelegge for seg selv og alt blir kjipt etc. for henne. Lurer på om jeg likesågodt bare skal slutte å bry meg.

Hvis hun har vært venn med deg i flere år, og er hun glad i deg.

Eksempel: En venninne har vært kjempedeppa på grunn av en sak, og jeg har vært der for henne for å muntre henne opp og hjelpe henne med sorgene. Hun tok imot hjelp og det hjalp, men jeg fikk ikke positiv tilbake-melding i det hele tatt da. Du vil ikke få positiv tilbake-melding i det øyeblikket, men etter tid vil hun kanskje skjønne at du har faktisk hjulpet henne mye. Da vil hun bare bli mer glad i deg, og da er dere fremdeles venner. ;)

Lenke til kommentar
*snip*

Jeg vet det, er bare vanskelig til tider.

Tror ikke jeg klare slutte å bry meg heller, har jo kjent henne i 5-6 år og er veldig glad i henne. :)

Motivasjonen er aldri helt på topp, men tenk positivt, hun har det bedre når du er snill og positiv til henne enn at hun går å patter på en røyk. Ikke gi henne opp, da vil hun få det værre. Vær der for henne så og si hele tiden. Du har en god venn, de er ikke noe særlig å miste. :)

Lenke til kommentar
Gjør mot andre det du vil at andre skal gjøre mot deg. Kan hende at hun setter pris på det du gjør selv om hun ikke gir uttrykk for det. Hvis DU gjør det DU kan, så har du ihvertfall grunn til å være fornøyd med deg selv. Det burde være belønning nok.

Vær gjerne snill og hjelpsom, men ikke så du blir selvutslettende. "Vennskapsforhold" der den ene har følelser for den andre blir ofte selvutslettende for den parten som har de sterkeste følelsene.

Lenke til kommentar

Vær gjerne snill og hjelpsom, men ikke så du blir selvutslettende. "Vennskapsforhold" der den ene har følelser for den andre blir ofte selvutslettende for den parten som har de sterkeste følelsene.

Joa. Stemmer det. Kan jo ikke være så snill mot andre at det går utover din egen helse.

Lenke til kommentar
Idag er det om noen timer eksakt 7 år siden jeg mistet far :cry:

Uff det var trist å høre. Av og til ønsker jeg at faren min var død, men jeg vet jo innerst inne at jeg ikke vil dette. Jeg kan ikke engang forestille meg hvordan du føler deg i dag. Uansett, lykke til!

Lenke til kommentar

Takk alle sammen :)

oi :cry:

det gjorde intrykk på meg. etter jeg leste inleggene til ernie og sarion føler meg som en idiot som skulle til å poste om at jeg savner kjærsten min.

Pøh! Er da ikke idiotisk å savne kjæresten ;) Ikke det at jeg veit hvordan det er, men det er da sikkert ikke så deilig.
Lenke til kommentar

Akkurat nå sitter jeg her og nærmest hater meg selv. Jeg vil så intenst kvitte meg med isolasjonen, men gjør faen meg ikke en drit for å endre det. Siste 10 årene har jeg gått fra null til veldig isolert. Man kan begynne å lure på hva som har skjedd, hvorfor det har skjedd, men jeg aner rett og slett ikke. Alt er en stor grøt. Skal ikke være lett det her. Gode venner kan telles på en hånd, og inkluderer man de litt mindre gode vennene så kan det hende man trenger en hånd til. Legger man til personer utenom familie som jeg har kontakt med nå og da er man fortsatt på 2 hender. Det er nok litt overdrevet, men det er iallfall ikke så langt unna sanhenten slik jeg ser det.

Anyway: Jeg vil forbedre meg, rette meg selv opp, men skjer det noe? Nei. Gjør jeg faktisk noe med tingene? Nei. Jeg sitter for meg selv og ønsker endringer, og der stopper det... *Være irritert på seg selv*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...