Christian86 Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 blir nesten mer irriterende da....noe som har skjedd i det siste? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 Tja, bare at hun kom hjem igår etter å ha vært hos eksen i to uker. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) vel, nå er jo jeg blotta for muskler og da. Og jeg er ikke brei, men alt har lagt seg som en klump forran som gjør at jeg føler meg feit, og ALLE jeg gikk i klasse med var tynne og trente hele tia, noe som gjorde at jeg føler/følte meg feitere. føler meg ukomfertabel med å si ordet feit, kall meg lubben lol dude jeg begynte også med 34 nå For å være helt ærlig, jeg kunne ikke driti mer i det folk tror om min kropsform eller buksestørrelse. Jeg har fått en noe så fin ølmage, muskler og fett henger bare, og vet du hva? "CAREFACE" For å ta det hele med humor: mitt mål er å bli like stor som Jack Black og ta verden med storm med heftig rock ;D Ikke bry deg om hva folk syns om vekta di, det er din egen personlig ting. Herregud. Jeg f.eks skal flytte i ett hus nå, fra en leilighet, skal kjøpe meg boksesekk og skal slå i den par ti minutter hver kveld etter jobben Du får muskler av det, utrolig stresslindrende og det er gøy. Rock on, mate. Jeg er 1.82, 85kg, skostrl 46, buksestrl 34. Det meste går i Large. Seriøst. ikke bry deg om det. kjøp klær som passer DEG og som DU føler er komfortable og nyttige. Det er ikke vits å kle seg ut for noen andre Med mindre det er en jente, men det første steget jeg syns du skal ta, er å drite i hva folk syns om din vekt Om du får noen kommentarer, ignorer dette, siden det er så utrolig teit at du er for smart for det. Ignorer hele greia. Om du føler at du har lyst å slå ned ett par kilo, gjør det! Gjør uansett hva du syns er bra for deg uten at du skal føle at du ble fratatt noe. M.v.h. MrLeftfield. Edit: hater virkelig Mr.Leif :| Endret 8. juli 2005 av MrLeftfield Lenke til kommentar
Vain Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 hvis du mistenker at hun har gjort det, så sender du bare meldingen: hvis du ikke vil snakke med meg, så kan du heller si det. Det sparer oss begge for tid og stress. Jeg vet at hun har blokket meg på MSN, jeg vet at hun ikke tar telefonen når jeg ringer (snakket med søsteren hennes). Har sendt sikkert 10 meldinger / e-poster idag. Irriterende å ikke få noe svar. Tror ikke du burde mase så veldig mye. Hun blir sikkert bare mer sint.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 Vain, det gikk to uker og en dag uten ett ord. Nå gir jeg bare faen, orker ikke mer. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) Wow, så kult... Ringte nettop eks'en og sa at hun var glad i meg. Vet ikke om jeg skal le eller grine! EDIT: Full var hun. Endret 9. juli 2005 av ketchez Lenke til kommentar
howzer Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Det går an å være glad i noen uten at man vil ha dem som kjæreste. Mange par som går fra hverandre er fortsatt glad i hverandre, men de fungerer ikke som par. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) ok leiren var over som ikke det var nokk men der var det jegnte som var grei fin og likte meg(kødder ikke flere som jeg kjenner sa det) men hun ser jeg nok aldri igjenn hvis ikke jeg spørr vennina om mailen da. men neida hu gidder ikke å gi meg den og blokker meg og der sitter jeg og slår hodet i veggen og prøver å sove på tastaturet for å gjøre ting bede hvorfor spurte jeg ikke hu mens jeg kunne EDIT:Hvorfor kommer Leif når jeg furter Endret 9. juli 2005 av Little slask Lenke til kommentar
howzer Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Send mail til venninna og spør om jentas mailadresse. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Vain, det gikk to uker og en dag uten ett ord.Nå gir jeg bare faen, orker ikke mer. Nesten bedre å bare gjøre det....beklager å si det Wow, så kult... Ringte nettop eks'en og sa at hun var glad i meg. Vet ikke om jeg skal le eller grine! EDIT: Full var hun. Vokt deg for utsagn i fylla. Men som ble sagt tidligere, så kan man være glad i andre uten å ville ha dem som mer enn venn.... ok leiren var over som ikke det var nokk men der var det jegnte som var grei fin og likte meg(kødder ikke flere som jeg kjenner sa det) men hun ser jeg nok aldri igjenn hvis ikke jeg spørr vennina om mailen da. cry.gif men neida hu gidder ikke å gi meg den og blokker meg og der sitter jeg og slår hodet i veggen wallbash.gif og prøver å sove på tastaturet for å gjøre ting bede realmad.gif hvorfor spurte jeg ikke hu mens jeg kunne realmad.gif Hvordan vet du at hun blokket deg? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 Hehe, lurer på hva jeg har gjort galt jeg. Ei venninne kom nettopp hjem fra ferietur i Kroatia. Der klarte hun å forelske seg i en idiot derfra som 'brukte' henne noe (ikke sex, men roting etc.) og hun har begynt å røyke igjen. Så nå ringte hun og var temmelig lei seg for det. Det suger å høre sånt, nå som jeg har brukt ett år på å få henne til å slutte å røyke og er veldig glad i henne. Jaja. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Da har jeg bestemt meg, jeg ksla ikke finne tilbake til eks'en selv om hun vil. Jeg skal klare meg uten, kanskje til og med bedre. Dette klarte hun å få meg til, ved å ringe meg i fylla... Evig singel, here I come! Lenke til kommentar
howzer Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Ei venninne kom nettopp hjem fra ferietur i Kroatia.Der klarte hun å forelske seg i en idiot derfra som 'brukte' henne noe (ikke sex, men roting etc.) og hun har begynt å røyke igjen. Så nå ringte hun og var temmelig lei seg for det. Det suger å høre sånt, nå som jeg har brukt ett år på å få henne til å slutte å røyke og er veldig glad i henne. Hvis du vil ha deg noe, ikke vær en venn. Da får du bare byrden av alle frustrasjonene, men det blir ikke noe sex el.l. på deg. Du blir rett og slett en statue hun kan lene seg på, og du får ingenting igjen for det. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Ei venninne kom nettopp hjem fra ferietur i Kroatia.Der klarte hun å forelske seg i en idiot derfra som 'brukte' henne noe (ikke sex, men roting etc.) og hun har begynt å røyke igjen. Så nå ringte hun og var temmelig lei seg for det. Det suger å høre sånt, nå som jeg har brukt ett år på å få henne til å slutte å røyke og er veldig glad i henne. Hvis du vil ha deg noe, ikke vær en venn. Da får du bare byrden av alle frustrasjonene, men det blir ikke noe sex el.l. på deg. Du blir rett og slett en statue hun kan lene seg på, og du får ingenting igjen for det. Ja det stemmer ... og det er unødvendig!!!! Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Da har jeg bestemt meg, jeg ksla ikke finne tilbake til eks'en selv om hun vil. Jeg skal klare meg uten, kanskje til og med bedre. Dette klarte hun å få meg til, ved å ringe meg i fylla... Evig singel, here I come! That's the spirit. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Så gjenstår det å se hvorvidt du lurer deg selv nå, eller ikke Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Så gjenstår det å se hvorvidt du lurer deg selv nå, eller ikke Ikke gjør meg tvilende nå Nei, tror det er best sånn. Opplevd mye dritt, og orker ikke mer. Kroken på døra. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 Hvis du vil ha deg noe, ikke vær en venn. Da får du bare byrden av alle frustrasjonene, men det blir ikke noe sex el.l. på deg. Du blir rett og slett en statue hun kan lene seg på, og du får ingenting igjen for det. Hun er bare en venn, noe mer vil jeg egentlig ikke heller. Bare blir så lei meg for at hun hele tiden skal ødelegge for seg selv og alt blir kjipt etc. for henne. Lurer på om jeg likesågodt bare skal slutte å bry meg. Lenke til kommentar
Ligaya Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Helvetes badevann. Et hopp fra 3 meter skulle til! Har klart å få vann på innsiden av trommehinnene. På begge øra. Føles som om jeg har hodet nede i en bolle, det er sinnsykt ubehaglig, og jeg blir helt satt ut Dessuten takler jeg ikke lyder, da tilter hørselen og jeg hører knapt noe (trommehinnene tar ikke opp lyden riktig) Dunking og bass er et mareritt. Har vært slik i 10 timer nå, og iflg legevakta kan det ta opptil 2 uker å bli kvitt det. Urk. Musikk, film, tv, helt umulig, klarer såvidt å bruke pc. Jobbing er også ukaktuelt ...får bare håpe det forsvinner fort. Depp nå ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg