Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

vel, nå er jo jeg blotta for muskler og da. Og jeg er ikke brei, men alt har lagt seg som en klump forran som gjør at jeg føler meg feit, og ALLE jeg gikk i klasse med var tynne og trente hele tia, noe som gjorde at jeg føler/følte meg feitere.

føler meg ukomfertabel med å si ordet feit, kall meg lubben

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva faen skal jeg gjøre da joltaire, jeg er for tynn :/

Edit: :nei:

jeg også, altfor tynn. Kan telle ribbeina. I tilleg så hvis jeg bøyer meg, ser du alle knoklene i ryggen, ser nesten ut som en dinosaur. Jeg er vel 1,80 og veier ca 55kg :ermm:

Lenke til kommentar
vel, nå er jo jeg blotta for muskler og da. Og jeg er ikke brei, men alt har lagt seg som en klump forran som gjør at jeg føler meg feit, og ALLE jeg gikk i klasse med var tynne og trente hele tia, noe som gjorde at jeg føler/følte meg feitere.

føler meg ukomfertabel med å si ordet feit, kall meg lubben

NEI! Du er ikke lubben. Det er ikke mulig at du kan være det... Jeg veier såvidt mindre enn deg, er merkbart lavere enn deg, er også blottet for muskler og føler at det legger seg på magen i den grad noe det er noe "det"/fett. Jeg skal med andre ord være mer lubben enn deg. Alikevel anser meg ikke som lubben engang. Jeg har en helt normal vekt og bør ikke gå ned i vekt. Jeg bør heller gå opp i vekt ved å trene og dermed få muskler på kroppen. Hva du enn måtte tro så er du overhode ikke lubben. EOD :)

Lenke til kommentar
Hva faen skal jeg gjøre da joltaire, jeg er for tynn :/

Edit:  :nei:

jeg også, altfor tynn. Kan telle ribbeina. I tilleg så hvis jeg bøyer meg, ser du alle knoklene i ryggen, ser nesten ut som en dinosaur. Jeg er vel 1,80 og veier ca 55kg :ermm:

tja, har vel samme mål jeg men telle ribbein kan jeg ikke :S

*host* okei da, et par cm lavere :roll:

Endret av AmmO
Lenke til kommentar

Vel, så skal jeg ikke sitte her og synse på noe, men siden jeg ble referert til denne posten kan jeg jo si noen ord til deg, chokke.

Jeg har trent styrketrening ol i flere år nå, og har vært borti alt fra ideal til overvektige. Bare for å konstantere først så er du ikke overvektig, på langt nær. Å ha en sixpack er noe som er oppskrytt over alt, tro meg. De som tro at en sixpack er synonymt med godt trent kan ta seg en god, og lang diskusjon med eliteutøverne i norge.

Det at folk peker, ler og kommenterer er heller bevis på elendig oppdragelse, og totalt blottet for sosialkunskaper. De har ingen ide hva som er normalt, og de sitter med et bilde i hodet alle skal se ut som et modellideal. Når det er sagt er det jo normalt modellene lider av store problemer av underernæring ol.

Du må ihvertfall ikke bry deg om hva folk sier, tro meg. Ikke hør på dem.

Uansett, om du føler du har mer på magen enn du burde er det ikke værre enn å prøve å trene litt lett. Jeg tror personlig du har et feil selvbilde av din egen form. Ta en titt på http://www.treningsforum.no/ og se hvor mange forskjellige personer det faktisk er der, og de fleste her er faktisk godt trente. Bodybuildere i off-season har faktisk veldig stor mage, bare som det også er sagt.

btw. Om du bestemmer deg for å trene litt så ikke se negativt på at du går OPP i vekt. Det er helt normalt og er bare bra. Du legger fort på deg muskler som veier rundt 3ggr mer enn fett, og gjør at kroppsvekten går opp litt.

en ting til. er en på treninga som veier rundt 92kg og er 178 høy. Han har ikke sixpack, men er sterkere enn flerparten i hele treningssalen...

Endret av allyse
Lenke til kommentar

Yay, hun jeg liker altfor godt om dagen ignorerer meg til de grader.

Tar ikke telefon, blokker meg på msn etc.

Men angående greiene med at dere tror dere er så feite.

Ut i fra vekt/høyde tviler jeg på at det kan være så ille, først når man kommer opp i godt over 100kg er det virkelig ille.

Gi faen i hva alle sier, de er bare idioter, har sikkert opptil flere latterlige 'feil' selv.

Btw, jeg veier 92,74kg og er 180cm.

Feit, ja.

Lenke til kommentar
pfth, det er ingenting!  Jeg har trent i et år nå, og jeg har 2 bilringer selvom jeg IKKE puster inn!

du er sikker på at det ikke bare er litt ekstra hud? :ermm:

Helt sikker på at det ikke er det, garantert! Veier 100kg, men nå er ikke ALT dette fett da, mye heavy beinbygging, og litt muskler ;)

Btw: Den treningen jeg prata om er ikke trening med mål å gå ned i vekt, men å bygge muskler... :thumbup:

Lenke til kommentar

Men noe jeg virkelig kan annbefale er å begynne å trene! Gjerne styrktrening, det er overaskende hvor mye det hjelper på selvtiliten og humøret. Men man må ha lyst til det, og vær motivert, hvist ikke er det bortkastet.

Lenke til kommentar
Yay, hun jeg liker altfor godt om dagen ignorerer meg til de grader.

Tar ikke telefon, blokker meg på msn etc.

Men angående greiene med at dere tror dere er så feite.

Ut i fra vekt/høyde tviler jeg på at det kan være så ille, først når man kommer opp i godt over 100kg er det virkelig ille.

Gi faen i hva alle sier, de er bare idioter, har sikkert opptil flere latterlige 'feil' selv.

Btw, jeg veier 92,74kg og er 180cm.

Feit, ja.

hvis du mistenker at hun har gjort det, så sender du bare meldingen:

hvis du ikke vil snakke med meg, så kan du heller si det. Det sparer oss begge for tid og stress.

Brukte den på tre personer som var slik. Nå innrømte alle tre at det var noe galt også, men hun ene er enda venn fordi vi tok det opp.

Jeg er 180 og veier 74 kg. Nå løfter jeg vekter,sykler 2 mil annen hver dag osv så kanskje det ligger noe der...

Men det gjorde jeg ikke før, og det gir langt bedre resultat av å trene.

Lenke til kommentar

hvis du ikke vil snakke med meg, så kan du heller si det. Det sparer oss begge for tid og stress.

Jeg vet at hun har blokket meg på MSN, jeg vet at hun ikke tar telefonen når jeg ringer (snakket med søsteren hennes).

Har sendt sikkert 10 meldinger / e-poster idag.

Irriterende å ikke få noe svar.

Lenke til kommentar

Jeg vet at hun har blokket meg på MSN, jeg vet at hun ikke tar telefonen når jeg ringer (snakket med søsteren hennes).

Har sendt sikkert 10 meldinger / e-poster idag.

Irriterende å ikke få noe svar.

å jada, men hva sa søsteren da?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...