hylo Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Ketchez.. alle sår gror uansett hvor vonde de er... Savn er vondt Det og måtte gjemme kjærligheten, få den bort for å innse at du har tapt, jeeez...sucks! Jeg ELSKER den jenta...E L S K E R! Hvordan i granskauen klarte jeg og miste henne? I'm worlds biggest idiot. Hvor lenge var du sammen med mennesket? Endret 2. juli 2005 av Hylo Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Det er dårlig gjort å bashe karen fordi han er ung, hvis han er deppa pga. han ikke får fasilitert kommunikasjon med et bestemt annet menneske kan dere respektere det, bare fordi ***** og ***** ikke var så smarte og dedikerte da de var 16 betyr ikke det at ikke ***** kan være det. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Hva er det med at mange mener at ikke mindreårige er i stand til å elske andre? Faen er vel fult mulig det! Finnes forskjellige grader og definisjoner av å elske. Mindreårige har etter min mening små forskjeller mellom begjær forelskelse og det å elske.. De kan elske noen med en gang osv... Selvfølgelig er det mulig men... det er et misbrukt og vanskelig ord Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Jesus(Misbruk av Hans Navn [TM]), må all emosjonell aktivitet i mennesker dreie seg om parringsskvensen og aktiviteten rundt denne? Jeg tror for eksempel at ganske mange elsker familien sin på en eller annen måte. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 Det finnes 16-åringer som har giftet seg og elsket hverandre gjennom hele livet. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Hva er det med at mange mener at ikke mindreårige er i stand til å elske andre? Faen er vel fult mulig det! Finnes forskjellige grader og definisjoner av å elske. Mindreårige har etter min mening små forskjeller mellom begjær forelskelse og det å elske.. De kan elske noen med en gang osv... Selvfølgelig er det mulig men... det er et misbrukt og vanskelig ord Det er sant, men man kan føle ''å elske'' når man er 15/16. Som f.eks kjæresten min og jeg. Vært veldig gode venner i 6-7 måneder, og så ble vi sammen. Var forelska i henne i ca 9-10 måneder før jeg fikk henne. Når jeg fikk henne, var jeg glad. Ettersom fordholdet ble bedre og bedre, ble jeg mer og mer glad i mennesket, ville ha mer og mer av henne. Ble rett og slett ''betatt'' av henne. Ville være sammen med henne hele tiden og være der for henne. Etter at vi var sammen i 2-2.5 måneder, følte jeg at følelsene ble ''større''. De vokste i det hele tatt hele tiden, men ekstra mye da. Da sa jeg det til henne, ''jeg elsker deg''. - Fikk samme svar tilbake, heldigvis. Man kan elske ung, men tror det har endel med tid å gjøre. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 heldig du hylo Jeg vet det, og er veldig takknemlig for det. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 "Godt" og se at det er lite aktivitet i Deppetråden... Skal komme meg bort noen dager til...tror jeg kan trenge det, ja! Hadebra, folkens.. Take care! Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 jeg er redd for å ødelegge forholdet mellom meg og kjærsten min hvis vi gjør noe "forhastet". jeg føler at hun er for perfekt til å gjøre "forhastede" ting med en gang, da det kan gjøre rare ting med forholdet. er jeg skrudd i hodet, eller har noen følt det samme før? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 jeg er redd for å ødelegge forholdet mellom meg og kjærsten min hvis vi gjør noe "forhastet". jeg føler at hun er for perfekt til å gjøre "forhastede" ting med en gang, da det kan gjøre rare ting med forholdet. er jeg skrudd i hodet, eller har noen følt det samme før? Jeg tror ikke det er helt uvanlig når man virkelig virkelig er forelsket. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Noe jeg kunne tenkt meg å blitt igjen Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Litt under 3 timer igjen til en viss legetime. Jeg er nervøs og jeg veit hva det betyr. Jeg er redd, men hvorfor? Hvorfor skal jeg være redd for å møte en lege? Endret 4. juli 2005 av Ernie. Lenke til kommentar
brd Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Du slepp å vere redd ta det med ro' heldig du Hylo om eit år kommer du å spøre om ho vil gifte seg med deg sånt eg gir dårlege råd Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Fysj så lettende det var å komme til legen, ja og ikke minst svettende. Var dyvåt når jeg kom ut av legesenteret Anyway, han så litt skeptisk ut i starten, men bare problemet så litt lys var han straks med på notene. Han var til og med ikke overrasket. Han nesten sa jo at han hadde sett det for lenge siden, kunne forutse det, aka viste at jeg høyst sannsynligvis sleit med det! Jaja, samma det. Mølla er i gang i det minste og jeg får en time en eller annen gang. Endret 4. juli 2005 av Ernie. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Hva var det du skulle til legen da, ernie? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Er et eller annet med leger ja, av en eller annen grunn klarer jeg ikke tanken på leger med div utstyr som de har på legekontoret, og går ikke "raskt" til legen hvis jeg blir syk.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Fysj så lettende det var å komme til legen, ja og ikke minst svettende. Var dyvåt når jeg kom ut av legesenteret Anyway, han så litt skeptisk ut i starten, men bare problemet så litt lys var han straks med på notene. Han var til og med ikke overrasket. Han nesten sa jo at han hadde sett det for lenge siden, kunne forutse det, aka viste at jeg høyst sannsynligvis sleit med det! Jaja, samma det. Mølla er i gang i det minste og jeg får en time en eller annen gang. Fint å høre at du kan få behandling. Og, det er MANGE som er redde for å gå til lege, så å være nervøs er helt naturlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg