Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Ketchez.. alle sår gror uansett hvor vonde de er... Savn er vondt

Det og måtte gjemme kjærligheten, få den bort for å innse at du har tapt, jeeez...sucks!

Jeg ELSKER den jenta...E L S K E R! :cry:

Hvordan i granskauen klarte jeg og miste henne?

I'm worlds biggest idiot.

Hvor lenge var du sammen med mennesket?

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er dårlig gjort å bashe karen fordi han er ung, hvis han er deppa pga. han ikke får fasilitert kommunikasjon med et bestemt annet menneske kan dere respektere det, bare fordi ***** og ***** ikke var så smarte og dedikerte da de var 16 betyr ikke det at ikke ***** kan være det.

Lenke til kommentar
Hva er det med at mange mener at ikke mindreårige er i stand til å elske andre?

Faen er vel fult mulig det!

Finnes forskjellige grader og definisjoner av å elske. Mindreårige har etter min mening små forskjeller mellom begjær forelskelse og det å elske.. De kan elske noen med en gang osv...

Selvfølgelig er det mulig men... det er et misbrukt og vanskelig ord

Lenke til kommentar
Hva er det med at mange mener at ikke mindreårige er i stand til å elske andre?

Faen er vel fult mulig det!

Finnes forskjellige grader og definisjoner av å elske. Mindreårige har etter min mening små forskjeller mellom begjær forelskelse og det å elske.. De kan elske noen med en gang osv...

Selvfølgelig er det mulig men... det er et misbrukt og vanskelig ord

Det er sant, men man kan føle ''å elske'' når man er 15/16. Som f.eks kjæresten min og jeg. Vært veldig gode venner i 6-7 måneder, og så ble vi sammen. Var forelska i henne i ca 9-10 måneder før jeg fikk henne. Når jeg fikk henne, var jeg glad. Ettersom fordholdet ble bedre og bedre, ble jeg mer og mer glad i mennesket, ville ha mer og mer av henne. Ble rett og slett ''betatt'' av henne. Ville være sammen med henne hele tiden og være der for henne. Etter at vi var sammen i 2-2.5 måneder, følte jeg at følelsene ble ''større''. De vokste i det hele tatt hele tiden, men ekstra mye da. Da sa jeg det til henne, ''jeg elsker deg''. - Fikk samme svar tilbake, heldigvis.

Man kan elske ung, men tror det har endel med tid å gjøre.

Lenke til kommentar

jeg er redd for å ødelegge forholdet mellom meg og kjærsten min hvis vi gjør noe "forhastet". jeg føler at hun er for perfekt til å gjøre "forhastede" ting med en gang, da det kan gjøre rare ting med forholdet.

er jeg skrudd i hodet, eller har noen følt det samme før?

Lenke til kommentar
jeg er redd for å ødelegge forholdet mellom meg og kjærsten min hvis vi gjør noe "forhastet". jeg føler at hun er for perfekt til å gjøre "forhastede" ting med en gang, da det kan gjøre rare ting med forholdet.

er jeg skrudd i hodet, eller har noen følt det samme før?

Jeg tror ikke det er helt uvanlig når man virkelig virkelig er forelsket.

Lenke til kommentar

Fysj så lettende det var å komme til legen, ja og ikke minst svettende. Var dyvåt når jeg kom ut av legesenteret :ermm:

Anyway, han så litt skeptisk ut i starten, men bare problemet så litt lys var han straks med på notene. Han var til og med ikke overrasket. Han nesten sa jo at han hadde sett det for lenge siden, kunne forutse det, aka viste at jeg høyst sannsynligvis sleit med det! Jaja, samma det. Mølla er i gang i det minste og jeg får en time en eller annen gang.

Endret av Ernie.
Lenke til kommentar
Fysj så lettende det var å komme til legen, ja og ikke minst svettende. Var dyvåt når jeg kom ut av legesenteret :ermm:

Anyway, han så litt skeptisk ut i starten, men bare problemet så litt lys var han straks med på notene. Han var til og med ikke overrasket. Han nesten sa jo at han hadde sett det for lenge siden, kunne forutse det, aka viste at jeg høyst sannsynligvis sleit med det! Jaja, samma det. Mølla er i gang i det minste og jeg får en time en eller annen gang.

Fint å høre at du kan få behandling. :)

Og, det er MANGE som er redde for å gå til lege, så å være nervøs er helt naturlig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...