Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har dessuten kjøpt henne ett smykke, som hun skal få. Syns hun er ei fantastisk jente..

Sendte faktisk smykket i posten, hun syns det var pent, og skrev at hun gikk med det..

Hun GÅR faktisk med det...har faktisk sjekka det!

Jeg har fri i morra, det gleder litt..

..men, savnet etter ex'en, det sitter.... :cry:

Lenke til kommentar
I tyrkia?!

Nei..

tenkte mer på i norge ;)

hvis du har det så grusomt når ungene til pappfaren din er der, kunne du være hos slektninger. var det jeg tenkte.

Trenger bare og låse kjellerdøra. Men likevel hører jeg tramping og skriking og hakking på døra hele tiden.

Anette_ pappfaren min og hun har delt foreldrerett. Og hun dama truer med og saksøke han hvis vi ikke andrer planene våres.. Vi hadde bestilt billeter osv. Men neeida.

Hakan hadde blitt glad og slippe ungene. Han bruker alltid la dem være inne og går ut og polerer bilen/vasker huset..(Synd han ikke tør og komme ned i kjellern :p )

Men han vil ikke miste foreldreretten helt. han er vel redd foreldrene og slektininger blir skuffa. Hun kjerringa har hindra han før i og reise FRA tyrkia. Dumt purken er lett bestikkelig der nede..

Og moren min er gjerrig så vi kan ikke avbestille og miste penger.

Derfor må drittungene reiser med oss.

Dumt de ikke har folkskikk! De for jo lov til og gjøre alt de vil/blir stengt inne på rommet av mora dems.

Hun kjerringa er ikke helt ok i hodet.

Lenke til kommentar
Bundy, meld dem med på nanny vakten eller det på tv3 (:p)

Hehe, har tekt på det. Men du vet noen tyrkere og stolthet..'

EDIT; det var ikke rasistisk. Men engang så jeg en tyrker slå en annen og alle begynte og dengeløs på hverandre på grønnland :p

Og hakan prater "Øye for øye tann for tann"..

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Lenge siden jeg har postet her nå...

Som vanlig er det jenter som er problemet. Jeg føler meg så grusomt tom innvendig siden jeg ikke har noen å dele sommeren med... Og på toppen av alt er midnattsola såklart fremme, noe som gjør meg utrolig romantisk, som igjen går over til å forsterke tomhetsfølelsen jeg har.

Jaja. :(

Lenke til kommentar
First they ignore you.

Then they laugh at you.

Then they fight you.

Bare for info, og for at du slipper å kjefte mer på moderatorer, avataren din er for stor, og kanskje grunnen til at den blir fjernet.

Så, her er en lovlig versjon. :)

post-63-1120345871_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Ketchez.. alle sår gror uansett hvor vonde de er... Savn er vondt

Supremex: Kjipt det der, men om man har noen å dele livet med har man kaskje ikke tommhetsfølelse menhar en "halvfølelse" man er ikke fir og må faktisk dele livet sitt med en annen på godt og vondt.. Tiden kommer før eller senere og man vil savne singel livet som ung..(tror jeg da)

Lenke til kommentar
Ketchez.. alle sår gror uansett hvor vonde de er... Savn er vondt

Det og måtte gjemme kjærligheten, få den bort for å innse at du har tapt, jeeez...sucks!

Jeg ELSKER den jenta...E L S K E R! :cry:

Hvordan i granskauen klarte jeg og miste henne?

I'm worlds biggest idiot.

Lenke til kommentar
Supremex: Kjipt det der, men om man har noen å dele livet med har man kaskje ikke tommhetsfølelse menhar en "halvfølelse" man er ikke fir og må faktisk dele livet sitt med en annen på godt og vondt.. Tiden kommer før eller senere og man vil savne singel livet som ung..(tror jeg da)

Uansett, det suger akkurat nå...

Lenke til kommentar

Uansett, det suger akkurat nå...

JEpp gjør det...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...