Ernie Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) har vært hos "kvalifisert hjelp". Men SKAL tenke positivt videre så det brenner. Syns det er litt ubehagelig og ha diverse ting her så skriv masse så det forsvinner. Takk for hjelp Det finnes støttegrupper/selvhjelpsgrupper for det her også. Har ikke prøvd det selv, men det er sikkert veldig godt. Kunne velte ut om hvordan man har det og vite at alle rundt veit hva det er snakk om. Ting man trodde man var alene om finner man kanskje ut er ganske vanlig. Man skal vist nok også kunne trene på situasjoner man er usikker i. Et eksempel kan være det å være aktiv i en samtale. Arntfinn: Jeg ville vært forsiktig med å legge slikt ut her. Folk er faktisk ganske sårbare i denne tråden. Jeg_ruler: Kondolerer Endret 1. juli 2005 av Ernie. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Arntfinn sitt innlegg har blitt sletta då det var vel upassande i denne tråden. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Ok, Stefaren min har en jente på et år. Og en sønn på 4-5(vhusker ikke) og en jente på 7. Som vi har annehver helg eller noe. Og det er et ork. Så avlyser kjerringa(gamle dama hans) og at de skal bort OG VI SKAL TA UNGENE I 2 UKER! Og i den tyrkiske avtale skal vi ha dem i juli. Enda vi har en nyere Norsk. Kontrakt om når vi skal ha drittungene Og flyturen tar 7 timer til sammen.. Og vi skal bytte fly i instabul eller noe. Så jeg er forbanna. hakan er forbanna og moren min er forbanna. Vi hadde allerede bestilt billeter for oss 3. Men hun kjerringa utnytta det vel at hun slipper og betale(Fattig familie på fattigsted). Og gutten er hyper. Celine er stokk dum. Hun sitter og ser at jeg ser på tv i 5minutt før hun sier: Hva gjør du? Så jeg misliker allerede hakan og pakket hans. Og moren min. Så blir det ENDA verre. Jævlig? Ja! Og de ungene vaneligvis så får de lov og gjøre hva de vil: de hører ikke etter. Vi må true med og ikke dra til badeland for og få dem i seng. Jeg har også migrene hver jævla dag. Og etter en helg(enda jeg er borte eller oppbevarer meg på kjellern min) så er jeg utslitt... Jeg kan flere ganger ha vridd om nakken på de. Hadde jeg ikke hatt nok bråk fra før. Og Kjerringa truer med saksøking og tar fra han delt foreldre rett. Ikke at han hadde blitt lei seg men. Han vil vel ikke skuffe familien i tyrkia. Men i tyrkia er mopedene uplombert osv. Drar ferien litt opp da men.. Må kjøpe en "slim" zippo og en vanelig. Jeg skal sterilisere meg når jeg blir 21(man må være så gammel tror jeg). Så jeg slipper kondomer og unger! Ferie med unger som ikke er moren din sitt kan være et slit. Hakan er faen meg en tyrker som gjør en kvinne gravid og hopper vekk.. Er det skrivefeil her. Så driter jeg i det.. Moren min er også ganske forbannet. Kjerringa avlyser at vi må ta dem. Og det har vært trøbbel før sånn at vi er blitt "snytt". Så jeg resier faen meg opp til nord-norge når vi kommer hjem fra tyrkia. Enten låner jeg moped(haha. til nord-norge ) og kjører eller truer noen på livet for fly penger. Endret 1. juli 2005 av Bundy Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 *stil* Ikke for å være frekk eller noe slikt, men det der ble litt vanskelig å forstå. Mulig at det bare er meg...! Uansett, unger kan være ganske slitsomme ja Hang in there buddy... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 *stil* Ikke for å være frekk eller noe slikt, men det der ble litt vanskelig å forstå. Mulig at det bare er meg...! Uansett, unger kan være ganske slitsomme ja Hang in there buddy... Make a long story short. Vi hadde bestilt billeter og kjerringa ble ny forelksa i mannen så hun dumpa ungen på oss. Lettere sagt. Hakan måtte hente dem. De har ikke buss penger engang. Og en 7timers fly tur og 2 uker i tyrkia er ikke bra.. Begge har adhd. Vertfall gutten. Likevel skal de ha foreldre retten(Takk herren for det). jeg Hadde flytta ut hvis de skulle inn.. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Reiser bort noen dager...må få renska hjerne for alt dritet så har hendt meg.. bra! det hjelper alltid med litt "fritid" fra seg selv Da var jeg hjemme igjen.. Hatt noen FINE dager.. Men, eneste jeg har funnet ut, er at jeg faktisk elsker den jenta... Jeg, SAVNER DEG! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Hatt noen FINE dager.. bra til Bundy: du overlever nok. er det ikke noen slektninger i nærheten du kan bo hos? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Hatt noen FINE dager.. bra til Bundy: du overlever nok. er det ikke noen slektninger i nærheten du kan bo hos? I tyrkia?! Nei.. Men men. Reiser opp til nord-norge etter tyrkia! Kan jeg herje med traktor og firehjuling. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Veit ikke helt hva jeg skal si eller føle akkurat nå. Dum kanskje? Anyway, dette skjedde nettopp. Jeg trodde jenta jeg har snakket om en del ganger nå var på grillopplegget utenfor, og etter veldig mye om og men bestemmer jeg meg for å ta meg en "tilfeldig" tur ut. Er ganske kvalm, nervøs, i det heltatt føler jeg meg veldig ubehagelig over tanken på at hu kanskje er utenfor. Jeg bør egentlig ut og få litt frisk luft. "Greit, jeg stikker ut nå". Til min store lettelse konstanterer jeg at jeg tok feil. MEN dette kan ikke fortsette. Jeg kan ikke få fult utslag på sosialfobi hver eneste gang jeg tror hu er i nærheten. Det bare går ikke. At jeg ikke en gang klarer å huke tak i henne og iallfall gjøre et lite forsøk på å bli kjent med henne sier jo sitt. Dette her krever definitivt hjelp, og det akutt. Bra jeg skal til fastlegen på mandag. Får forsøke å snakke ut om det til han og se hva han har å si og foreslå. Dette kan bare ikke fortsette slik. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Bundy: Jeg blir skikkelig forvirret av historien. Hvem er foreldrene til helvettesungene? Hvem er fra tyrkia, hvem skal dit og hvem kjemper om foreldrerett? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Stefaren til Bundy er faren til drittungene. Han er fra Tyrkia. Moren til ungene er et hespetre og har foreldreretten. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Besøkte tanta mi på radiumhospitalet. Farmor inn på sykehus med slag. sliter sosialt. B|Real har tatt bildet mitt : Grunn ukjent. jaja...shit happens,deal with it Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 B|Real har tatt bildet ditt? Avataren? Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Ja...eller en administrator...for jeg kan ikke se det....og den var jo frekk,men ikke grunn nok til fjerning. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Åssen vet du at det er B|Real da? Hva slags bilde var det? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Nå drar jeg. Jeg ser dere vell igjen i natt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Jeg vil ha meg frabedt å komme med anklager på noe jeg ikke har gjort. Jeg har ikke fjernet avataren din. Hvis du ønsker å få vite hvem som har gjort det så ta kontakt med en admin så får han skjekke hvem som har fjernet avataren din. Videre diskusjon om akkurat dette stopper her. Forsett om det egentlige emne. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) I tyrkia?!Nei.. tenkte mer på i norge hvis du har det så grusomt når ungene til pappfaren din er der, kunne du være hos slektninger. var det jeg tenkte. ¤¤¤ Si meg, skjønte du ikke at du skulle la emnet være? B|Real ¤¤¤ Endret 2. juli 2005 av B|Real Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Ikke uten grunn jeg poster den her. Tror det sier litt om et par ting fra fortiden, ganske eksakt rundt 5 år siden. Maroon 5 - Tangled I am full of regrets For all the things that I've done and said And I don't know if it'll ever be ok to show My face around here Sometimes I wonder if I disappear Would you ever turn your head and look See if I'm gone Cause I fear There is nothing left to say to you That you wanna hear That you wanna know I think I should go The things I've done are way too shameful Your just an innocent Helpless victim of a spiders web And I’m an insect Going after anything that I can get So you better turn your head and run And don’t look back Cause I fear There is nothing left to say To you That you wanna hear That you wanna know I think I should go The things I've done are way too shameful oh And I've done you so wrong Treated you bad Strung you along Oh shame on myself I don't know how I got so tangled up ohhh ohhh ohhh yeah yeah yeah yeah You better turn your head and look See if I'm gone Cause I fear There is nothing left to say to you That you wanna hear That you wanna know I think I should go The things I've done are way too shameful And I've done you so wrong Treated you bad Strung you along Oh shame on myself I don't know how I got so tangled up Endret 2. juli 2005 av Ernie. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Hunden min ble avlivet i dag.... Han ble 11 år og 3 måneder gammel. Han var en god venn... Han var alltid glad når jeg kom, og lengtet etter meg når jeg gikk... Håper du kommer til et bedre sted! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg