chokke Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Skaff noen nokså OK klær.. og hva mere? Være humoristisk og tulle mye.. Vet ikke helt jeg.. prøver på det iaffal jaja, vi har fått fatt i klær som er kule ifølge søstra mi som er litt populær, men humor ender opp i sarkasme Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Er kjempe forelska i en jente, har vært det i over 2år nå. Og hu er gla i meg og. Men jeg klarer ikke å gjøre noe fordi jeg har tvangstanker og sosial angst. Det knuser meg hver dag at hun ikke er min. Hun vet åssen jeg har det og sånn.... Huff... er vel lettest å si at du skal gi faen og bare kjøre på, men skjønner hvordan det er med sosial angst Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Er kjempe forelska i en jente, har vært det i over 2år nå. Og hu er gla i meg og. Men jeg klarer ikke å gjøre noe fordi jeg har tvangstanker og sosial angst. Det knuser meg hver dag at hun ikke er min. Hun vet åssen jeg har det og sånn.... Huff... er vel lettest å si at du skal gi faen og bare kjøre på, men skjønner hvordan det er med sosial angst Har gjort det, var på kino engang, og var samme hu på ballet. Når man kommer hjem så sitter man å leter etter feil man gjorde og alt blir plutselig negativt og galt og jævli. Er som å være i ett fengsel hvor alt du vil ha er utenfor veggene... Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Er kjempe forelska i en jente, har vært det i over 2år nå. Og hu er gla i meg og. Men jeg klarer ikke å gjøre noe fordi jeg har tvangstanker og sosial angst. Det knuser meg hver dag at hun ikke er min. Hun vet åssen jeg har det og sånn.... Huff... Veit godt hvordan det er å ha sosialfobi, sosial angst eller hva du måtte kalle det, men ærlig talt. Hvis du veit at hu liker deg så klarer jeg ikke helt se hva som skulle holde deg unna. Eller jo, det kan tyde i og for seg på at du ikke føler deg komfortabel med henne... Uannsett, eneste middel mot sosialfobi er bare å gi mildt sagt faen i det og bånne på, utfordre deg selv, dytt deg selv fremover. Du har absolutt ingenting å tape her. Å sitte og tenke på om man gjorde noe feil blir litt for dumt. Gjordt er gjordt og spist er spist. Liker hu deg virkelig så gjør ikke feil noe særlig. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Veit godt hvordan det er å ha sosialfobi, sosial angst eller hva du måtte kalle det, men ærlig talt. Hvis du veit at hu liker deg så klarer jeg ikke helt se hva som skulle holde deg unna. Eller jo, det kan tyde i og for seg på at du ikke føler deg komfortabel med henne... Uannsett, eneste middel mot sosialfobi er bare å gi mildt sagt faen i det og bånne på, utfordre deg selv, dytt deg selv fremover. Du har absolutt ingenting å tape her. Å sitte og tenke på om man gjorde noe feil blir litt for dumt. Gjordt er gjordt og spist er spist. Liker hu deg virkelig så gjør ikke feil noe særlig. Jeg har selvtillit på -19 da.. Og jeg leter ikke etter feil med vilje. Jeg prøver stadig vekk å endre på ting og få bedre selvtillit osv. Men så kommer det ting som dytter meg tilbake. En gang så hadde jeg det passe bra, hadde kommet ganske langt og sånn. så hørte jeg så lite som en uskyldig vits som var noe i nærheten av tvangstanken min og jeg var på steg 1 igjen. Sånn har det vært opp og ned i 5år, noen bedre perioder og men. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Veit godt hvordan det er å ha sosialfobi, sosial angst eller hva du måtte kalle det, men ærlig talt. Hvis du veit at hu liker deg så klarer jeg ikke helt se hva som skulle holde deg unna. Eller jo, det kan tyde i og for seg på at du ikke føler deg komfortabel med henne... Uannsett, eneste middel mot sosialfobi er bare å gi mildt sagt faen i det og bånne på, utfordre deg selv, dytt deg selv fremover. Du har absolutt ingenting å tape her. Å sitte og tenke på om man gjorde noe feil blir litt for dumt. Gjordt er gjordt og spist er spist. Liker hu deg virkelig så gjør ikke feil noe særlig. Jeg har selvtillit på -19 da.. Og jeg leter ikke etter feil med vilje. Jeg prøver stadig vekk å endre på ting og få bedre selvtillit osv. Men så kommer det ting som dytter meg tilbake. En gang så hadde jeg det passe bra, hadde kommet ganske langt og sånn. så hørte jeg så lite som en uskyldig vits som var noe i nærheten av tvangstanken min og jeg var på steg 1 igjen. Sånn har det vært opp og ned i 5år, noen bedre perioder og men. regner du da er en av oss, som ikke tør å ringe fremmede folk og spørre om spm i hverdagen, som tannlege osv. Er seriøst redd for å drite meg ut og at de ler og da tør jeg ihvertfall ikke gå dit lengre Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) regner du da er en av oss, som ikke tør å ringe fremmede folk og spørre om spm i hverdagen, som tannlege osv.Er seriøst redd for å drite meg ut og at de ler og da tør jeg ihvertfall ikke gå dit lengre Sjeldent jeg ringer goode venner... om jeg spør om vi kan finne på noe og de rett og slett ikke kan sånn så får jeg for meg at de rett og slett ikke bare vil og at de sier til seg selv når de legger på "hæhæ den stygge faens kukken trudde vi var venner og at jeg ville være samme han hahaha" edit; stokka orda litt Endret 1. juli 2005 av skate4life Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) regner du da er en av oss, som ikke tør å ringe fremmede folk og spørre om spm i hverdagen, som tannlege osv.Er seriøst redd for å drite meg ut og at de ler og da tør jeg ihvertfall ikke gå dit lengre Sjeldent jeg ringer goode venner... om jeg spør om vi kan finne på noe og de rett og slett ikke kan sånn så får jeg for meg at de rett og slett ikke bare vil og at de sier til seg selv når de legger på "hæhæ den stygge faens kukken trudde vi var venner og at jeg ville være samme han hahaha" edit; stokka orda litt samma, at de driter deg ut foran folk etter du har lagt på er selv vant til å bli avvist så jeg har droppa det helt og er sosialt innestengt Endret 1. juli 2005 av chokke Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Jeg er ikke ute etter sympati.. men tips.. har prøvd alt, hive meg ut i det, overse det, psykolog, bygge det opp gradvis. osv osv Lenke til kommentar
Canute Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Sjeldent jeg ringer goode venner... om jeg spør om vi kan finne på noe og de rett og slett ikke kan sånn så får jeg for meg at de rett og slett ikke bare vil og at de sier til seg selv når de legger på "hæhæ den stygge faens kukken trudde vi var venner og at jeg ville være samme han hahaha" Tydligvis ikke bare jeg som sliter med at når andre personer sier et eller annet som kanskje, bare kanskje, kunne ha inneholdt noe om meg, så tror jeg alltid det værste. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Veit godt hvordan det er å ha sosialfobi, sosial angst eller hva du måtte kalle det, men ærlig talt. Hvis du veit at hu liker deg så klarer jeg ikke helt se hva som skulle holde deg unna. Eller jo, det kan tyde i og for seg på at du ikke føler deg komfortabel med henne... Uannsett, eneste middel mot sosialfobi er bare å gi mildt sagt faen i det og bånne på, utfordre deg selv, dytt deg selv fremover. Du har absolutt ingenting å tape her. Å sitte og tenke på om man gjorde noe feil blir litt for dumt. Gjordt er gjordt og spist er spist. Liker hu deg virkelig så gjør ikke feil noe særlig. Jeg har selvtillit på -19 da.. Og jeg leter ikke etter feil med vilje. Jeg prøver stadig vekk å endre på ting og få bedre selvtillit osv. Men så kommer det ting som dytter meg tilbake. En gang så hadde jeg det passe bra, hadde kommet ganske langt og sånn. så hørte jeg så lite som en uskyldig vits som var noe i nærheten av tvangstanken min og jeg var på steg 1 igjen. Sånn har det vært opp og ned i 5år, noen bedre perioder og men. regner du da er en av oss, som ikke tør å ringe fremmede folk og spørre om spm i hverdagen, som tannlege osv. Er seriøst redd for å drite meg ut og at de ler og da tør jeg ihvertfall ikke gå dit lengre lol kjenner til den der ass uff, skjønner ikke at det skal være så utrolig vanskelig å gjøre en så liten ting, men herregud, greier det fortsatt ikke *le seg skakk* syns det er morsomt jeg btw, skulle ringe skattefolka igår......kom ikke så langt som å løfte av røret Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Eneste som dro meg ut av det hele igår var en uskyldig tanke. "Hva om det jeg tror skal skje er bare noe jeg innbiler meg?" Og det satte igang en lang tenkeprosess. Jeg kom frem til at når jeg "tror at det går dårlig når jeg drar til Hamar for å møte noen jenter", så er det noe jeg innbiler meg, helt falsk tanke. (btw jeg dro til hamar, og det gikk ikke dårlig, for å vise fremm ett eksempel her) Når du TROR at noe du skal gjøre/si kommer til å se ut/gå dårlig, kast den tanken fra deg. Det er mest sannsynlig fake. Lenke til kommentar
Canute Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Når du TROR at noe du skal gjøre/si kommer til å se ut/gå dårlig, kast den tanken fra deg. Det er mest sannsynlig fake. Det er jo nettop det som er problemet ja, at vi ikke får kastet vekk den tanken. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Når du TROR at noe du skal gjøre/si kommer til å se ut/gå dårlig, kast den tanken fra deg. Det er mest sannsynlig fake. Det er jo nettop det som er problemet ja, at vi ikke får kastet vekk den tanken. det er ikke noe verre en å bare si "NEI" til seg selv når en slik tanke forekommer. Jeg har gjort det, og fikk det til. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Veit godt hvordan det er å ha sosialfobi, sosial angst eller hva du måtte kalle det, men ærlig talt. Hvis du veit at hu liker deg så klarer jeg ikke helt se hva som skulle holde deg unna. Eller jo, det kan tyde i og for seg på at du ikke føler deg komfortabel med henne... Uannsett, eneste middel mot sosialfobi er bare å gi mildt sagt faen i det og bånne på, utfordre deg selv, dytt deg selv fremover. Du har absolutt ingenting å tape her. Å sitte og tenke på om man gjorde noe feil blir litt for dumt. Gjordt er gjordt og spist er spist. Liker hu deg virkelig så gjør ikke feil noe særlig. Jeg har selvtillit på -19 da.. Og jeg leter ikke etter feil med vilje. Jeg prøver stadig vekk å endre på ting og få bedre selvtillit osv. Men så kommer det ting som dytter meg tilbake. En gang så hadde jeg det passe bra, hadde kommet ganske langt og sånn. så hørte jeg så lite som en uskyldig vits som var noe i nærheten av tvangstanken min og jeg var på steg 1 igjen. Sånn har det vært opp og ned i 5år, noen bedre perioder og men. regner du da er en av oss, som ikke tør å ringe fremmede folk og spørre om spm i hverdagen, som tannlege osv. Er seriøst redd for å drite meg ut og at de ler og da tør jeg ihvertfall ikke gå dit lengre Wow, kjent problem, og det noe så til de grader, men igjen. Det er bare å utfordre seg selv. Drite i at man er nervøs. Svetter? Who cares. Skjelver litt? Pøh, det der er jo ingenting. Kort sagt er det bare å slappe mest mulig av og ikke tenke på greia. Det ER en hverdagslig ting, og så lenge du klarer å stokke ordene riktig og oppe virke supernervøs så er det ingen som kommer til å bry seg noe. Jeg har faktisk klart å bestille en legetime med hendvisning til psykolog skate4life: Mennesker er generellt ikke noen hyperslemme vesner som ønsker å ødelegge for flest mulige andre mennesker. Tro meg, sier de at det ikke passer, så er det ytterst sjeldent at det er en løgn. Å sitte og tenke at folk rundt deg ikke liker deg er rett og slett dumt. Det virker veldig logisk der og da, men i realiteten tar du grundig feil. Har selv gjordt tabben og selv innsett at det nok overhode ikke stemte. For å gi deg et godt tips, ikke sitt og tenk negative tanker. De kommer aldri til å hjelpe deg noen sinne. Du er nødt til å gå i deg selv og starte å tenke positivt på ting. Ja, jeg veit det ikke er enkelt og du føler deg sikkert litt rådvill når jeg sier det. Problemet er at du rett og slett må se lyset selv. Plutselig så innser du at positiv tenkning er vegen å gå. Vegen frem dit er det få som kan peile ut for deg dessverre. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Setter pris på svara. Jeg vet at vennene og sånn liker meg osv. for de kontakter jo meg og. Men det er bare sånn jeg får for meg, tanker som bare kommer. Jeg prøver og tenke positivt. Men så skjer det noe veldig negativt og da føler jeg at jeg ble lurt av meg selv osv. eller at hvis jeg hadde tenkt negativt (f.eks. til å dra ett sted) så ville jeg ikke dratt og det som skjedde der ville ikke skjedd osv. Og føler da at det er en litt sikkrere måte å være. Altså negativ. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Setter pris på svara. Jeg vet at vennene og sånn liker meg osv. for de kontakter jo meg og. Men det er bare sånn jeg får for meg, tanker som bare kommer. Ja, det er jo klart, men igjen Jeg prøver og tenke positivt. Men så skjer det noe veldig negativt og da føler jeg at jeg ble lurt av meg selv osv. eller at hvis jeg hadde tenkt negativt (f.eks. til å dra ett sted) så ville jeg ikke dratt og det som skjedde der ville ikke skjedd osv. Og føler da at det er en litt sikkrere måte å være. Altså negativ.Du må for all del ikke begynne å gå den vegen. Det er ikke bra for deg og ditt liv. Vil egentlig anbefale deg å gå til kvalifisert hjelp. Ubehandlet kan sosialfobi i det lange løp føre til betydelig dårligere livskvalitet. Dessto tidligere, dessto bedre. Det er faktisk svært mange som sliter med dette i Norge (man antar det er 10%) og hjelp finnes. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 har vært hos "kvalifisert hjelp". Men SKAL tenke positivt videre så det brenner. Syns det er litt ubehagelig og ha diverse ting her så skriv masse så det forsvinner. Takk for hjelp Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 I forigårs døde grandonkelen min (var han svært nær) I dag fikk jeg vite at AS Roma kanskje får 1 års utestengelse fra transfermarkedet. Lenke til kommentar
Vain Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 I forigårs døde grandonkelen min (var han svært nær) Kondolerer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg