Daniel Skrevet 4. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 Bah... mobilen min har sluttet å virke... den kosta meg 3000 (mye penger for meg, en femtenåring uten noen form for fast inntekt), og jeg har ikke hatt den lengre enn siden juli! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 4. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 Ja, håper den dekker det. Den ble kjøpt ny... skal og høre med butikken i morgen. Lenke til kommentar
cerion Skrevet 5. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2004 Hvorfor rope når ingen hører? Jeg føler for å rope alt jeg er god for.. Jeg vasser i rare tanker og underlige impulser og jeg har problemer med å kontrollere meg. Jeg blir forvirret hele tiden, husker ikke lenger enn jeg ser. Jeg dissosierer (fjern, utavkroppen-opplevelse), gråter for ingenting, tenker på ting som aldri ble og plager meg selv. Ironisk nok lengter jeg tilbake til den dype depresjonen, når jeg er nede føler jeg virkelig. Nå føler jeg nesten ikke noe, bare savn. Hvis ingen hører meg, da er jeg ikke noe. Jeg vil skrive dikt, jeg vil bli hørt! Jeg vil bli forstått og elsket.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2004 http://www.poeten.no/Forum/topic.asp?TOPIC_ID=43058 Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Lånte scooteren til en kar. Den veltet pga mye vind. 3000 i egenandel. Han sier ikke at jeg skal betale for nå kommer vinteren uansett. men faen for en moral jeg har, jeg bare må betale. Driver å småsutrer litt og. Hvorfor? jo en jente såklart. Selv om det har gått omlag et halvt år. Hun var så perfekt for meg. Endret 6. oktober 2004 av Jan-Erik Lenke til kommentar
cerion Skrevet 6. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2004 Driver å småsutrer litt og. Hvorfor? jo en jente såklart. Selv om det har gått omlag et halvt år. Hun var så perfekt for meg. Jeg tenker enda på eksen. Ble slutt for 1 år siden og jeg er nyforelsket. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 6. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2004 [vil ha dame mode] [/vil ha dame mode] Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 6. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2004 Lånte scooteren til en kar. Den veltet pga mye vind. 3000k i egenandel. 3 millioner i egenandel? Billigere å kjøpe ny scooter til han da jo Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 6. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2004 Driver å småsutrer litt og. Hvorfor? jo en jente såklart. Selv om det har gått omlag et halvt år. Hun var så perfekt for meg. Jeg tenker enda på eksen. Ble slutt for 1 år siden og jeg er nyforelsket. Ja, det gjør jeg og. Kommer aldri til å bli ferdig med den eksen der tror jeg. Han forfølger meg i tankene selv om jeg har det kjempebra med typen akkurat nå. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 6. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2004 Eg føler litt det samme... vel, kom aldri ilag med henne da... (og så er eg ikke forelska) Men eg føler meg veldig holdt tilbake med tanke på andre jenter og sånt.... veldig plagsomt Dessuten så er eg lei av å tenke på 'a... rett og slett.. Lenke til kommentar
robB Skrevet 6. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2004 Mamma og pappa skal skilles Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 6. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2004 har nå fått den ypperste grunnen av alle til å være deppa. total harddisk krasj. 240GB som var nesten fyllt til randen, vekk. hvis jeg skriver alle banneordene som jeg har lyst til her, blir jeg permbannet fra nettet av telenor. Lenke til kommentar
consilium Skrevet 6. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2004 har nå fått den ypperste grunnen av alle til å være deppa. total harddisk krasj. 240GB som var nesten fyllt til randen, vekk. hvis jeg skriver alle banneordene som jeg har lyst til her, blir jeg permbannet fra nettet av telenor. Har ikke ord til deg...har aldri skjedd med meg; hadde det skjedd så...jeg vet ikke... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2004 Lånte scooteren til en kar. Den veltet pga mye vind. 3000k i egenandel. 3 millioner i egenandel? Billigere å kjøpe ny scooter til han da jo Ikke rart folk begynner å hate forumet. Er bare en stor konk om hvem som er mest kverulerende. Unødvendig på en slik tråd. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 6. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2004 Mamma og pappa skal skilles Alltid like kjipt.. Det suuuuuuuuger Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 6. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2004 Lånte scooteren til en kar. Den veltet pga mye vind. 3000k i egenandel. 3 millioner i egenandel? Billigere å kjøpe ny scooter til han da jo Ikke rart folk begynner å hate forumet. Er bare en stor konk om hvem som er mest kverulerende. Unødvendig på en slik tråd. Prøver bare å muntre opp folk her... alle er så lei seg. Du sprer bare dritt og uhygge med den posten din. Og DET er unødvendig. Har du mer å si, send meg PM, så det ikke utvikler seg til krangel i en slik tråd. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 6. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) har ingrodd negl.. først var det bare ene siden på storetåa, opererte 2 ganger men har ikke gått bort. nå har jeg på 3tær på venstre foten inkludert begge sider på storetåa, og 4 tær på høyrefoten.. blir i dårlig humør av å alltid få sinnsykt vondt hver gang jeg sparker borti ting.. og vanskelig når folk tråkker deg på tærne.. Endret 6. oktober 2004 av kverna Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2004 Metallica - The unforgiven New blood joins this earth and quickly he's subdued through constant pain disgrace the young boy learns their rules with time the child draws in this whipping boy done wrong deprived of all his thoughts the young man struggles on and on he's known a vow unto his own that never from this day his will they'll take away what I've felt what I've known never shined through in what I've shown never be never see won't see what might have been what I've felt what I've known never shined through in what I've shown never free never me so I dub thee unforgiven they dedicate their lives to running all of his he tries to please them all this bitter man he is throughout his life the same he's battled constantly this fight he cannot win a tired man they see no longer cares the old man then prepares to die regretfully that old man here is me what I've felt what I've known never shined through in what I've shown never be never see won't see what might have been what I've felt what I've known never shined through in what I've shown never free never me so I dub thee unforgiven you labeled me I'll label you so I dub thee unforgiven ..... Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 6. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2004 Hvorfor rope når ingen hører?Jeg føler for å rope alt jeg er god for.. Jeg vasser i rare tanker og underlige impulser og jeg har problemer med å kontrollere meg. Jeg blir forvirret hele tiden, husker ikke lenger enn jeg ser. Jeg dissosierer (fjern, utavkroppen-opplevelse), gråter for ingenting, tenker på ting som aldri ble og plager meg selv. Ironisk nok lengter jeg tilbake til den dype depresjonen, når jeg er nede føler jeg virkelig. Nå føler jeg nesten ikke noe, bare savn. Hvis ingen hører meg, da er jeg ikke noe. Jeg vil skrive dikt, jeg vil bli hørt! Jeg vil bli forstått og elsket.. Jeg har det AKKURAT slik! Kunne det ha blitt en bedre forklaring en det der! Snodig! Det høres akkuratt ut som meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg