Bleelekwwl Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 ja, det kommer seg nok, det bare svir jævlig. Den eneste fisken jeg vil ha er hun, men jeg har vel sagt dette før. Følelser er rare. Lenke til kommentar
lancaster Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) ernie: Tilslutt, for meg, så blir det bare noe jeg gjør uten å tenke over det...gjør det nå også, men nå gjør jeg det ikke fordi det er vondt, eller noe slikt, bare fordi jeg finner masse slike sanger når jeg driver og leter...men det er nok delvis fordi jeg også liker litt sånne sanger fra før av da...heh, ikke si det til noen... Too late ja...men pokker skal man gå igjennom livet ved å tenke sånn så blir man gal tilslutt, og går nok glipp av ganske mye etterhvert. Noenganer kan man kanskje gjøre noe med det? Mange fisk i sjøen, største tullet jeg har vært borti egentlig. Funker dårlig når det er bare den ene under brygga ved siden av sivet der, akkurat der hvor alle fluene samler seg man vil ha...og du trenger ei flue for å fange a, men selsagt tok du bare med mark og dupp... Stikker og løper en tur, gjør sinnsykt underverker for huet! Endret 27. juni 2005 av lancaster Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Mange fisk i sjøen, største tullet jeg har vært borti egentlig. Funker dårlig når det er bare den ene under brygga ved siden av sivet der, akkurat der hvor alle fluene samler seg man vil ha...og du trenger ei flue for å fange a, men selsagt tok du bare med mark og dupp... Nettopp! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 ja, det kommer seg nok, det bare svir jævlig. Den eneste fisken jeg vil ha er hun, men jeg har vel sagt dette før. Følelser er rare. Veit! Det som var jenta mi var fantastisk!..savner hun noe som i granskauen! Jeg vil ha AKKURAT hun! Lenke til kommentar
lancaster Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Det høres nesten ut som om det skulle bli sagt på film eller no. Men jeg er jo veldig glad for at hun er funnet noen da, det er ikke sånn at jeg vil ikke at hun skal være med noen hvis det ikke er med meg, bare hadde vært fint om hu kunne ha funnet ut om det funka med meg eller ikke. Men, cheerio, cheerio, bye bye, just a memory remains as time goes bye. ketchez; been there, veit det ikke er no fett... Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Reiser bort noen dager...må få renska hjerne for alt dritet så har hendt meg.. Inntil da; Take care, hang in there! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Reiser bort noen dager...må få renska hjerne for alt dritet så har hendt meg.. bra! det hjelper alltid med litt "fritid" fra seg selv Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Pantera - This love If ever words were spoken Painful and untrue I said I loved but I lied In my life All I wanted Was the keeping Of someone like you As it turns out Deeper within me Love was twisted and pointed at you Never ending pain, quickly ending life -- you keep this love, thing, child, toy You keep this love, fist, scar, break You keep this love I’d been the tempting one Stole her from herself This gift in pain Her pain was life And sometimes I feel so sorry I regret this the hurting of you But you make me so unhappy I’d take my life and leave love with you I’d kill myself for you, I’d kill you for myself Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Sonata Arctica - Tallulah Tallulah, Its easier to live alone than fear the time its over Tallulah, find the words and talk to me ,oh, Tallulah, This could be... heaven I see you walking hand in hand with long-haired drummer of the band In love with her or so it seems, hes dancing with my beauty queen Dont even dare to say you hi, still swallowing the goodbye But I know the feelings still alive- still alive ... kunne ikke passa mer med meg og eksen Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) Faen som jeg hater å drømme av og til. Våknet nå nettopp av noe som være en av den mest irriterende drømmen jeg noen sinne har hatt. Jeg har altså for en gangsskyld klart å starte en ordentlig samtale med "hu", rettere sagt hu har starta den Det går litt frem og tilbake, men tar tilslutt en perfekt vendning. Hu ser at jeg sliter med livet, og vel, hu vil forsøke å rette meg opp (endelig skjer det noe Endelig har jeg "girl of my dreams" (ganske ironisk, hva?) forran meg og hu praktisk talt erkjenner at følelsene er gjensidige). Vi må finne på noe, leie en film kanskje? (Åja ) og så våknet jeg opp.... Akk hadde det bare skjedd i virkeligheten også Endret 29. juni 2005 av Ernie. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Det verste med å bli dumpa er å våkne midt på natta og snu seg og oppdage at det ikke ligger noen andre ved siden av seg... Lenke til kommentar
Farnell Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Alle hør på denne sangen: Louis Armstrong - What a wonderful world, mens dere tenker over alle depresjonene deres. godt råd Kan ikke forklare med ord hva som gjør meg depresiv akkurat nå..... Lenke til kommentar
Canute Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Det nærmeste jeg har komt med en jente i løpet av mine 17 (og et halvt, yikes) er en klem jeg fikk fordi jeg fant ringen hun hadde mistet. *deppa* Endret 30. juni 2005 av Zevz0r Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Det nærmeste jeg har komt med en jente i løpet av mine 17 (og et halvt, yikes) er en klem jeg fikk fordi jeg fant ringen hun hadde mistet. *deppa* Har fått kun to sosial klem når 2-3 andre fikk klem så var hun nødt til å klemme meg.... Den andre var på klassetur hvor alle hadde løpt rundt i 16 timer og klemte alle, men det var MER fordi jeg er meg klem... Åh gud jeg har lyst på dame.... Lenke til kommentar
Canute Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Til dere over her som har blitt dumpa: It's better to have loved and lost, then to never have loved at all. (går den ikke noe sånt?) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Til dere over her som har blitt dumpa: It's better to have loved and lost, then to never have loved at all. (går den ikke noe sånt?) second that.... Hørt om mange som har vært deprimerte som har fått seg kjæreste... noe jeg ikke skjønner Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Jeg er deppa fordi jeg ikke har dame.. Det er liksom en ting som mangler her.. Arbeider sakte men sikkert om saken! Har ikke hatt dame før.. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Jeg er deppa fordi jeg ikke har dame.. Det er liksom en ting som mangler her.. Arbeider sakte men sikkert om saken! Har ikke hatt dame før.. same thing, synd jeg ikke begynner på elvebakken/etterstad så kunne vi jobba sammen kødda... Har litt problemer med hvordan jeg skal te meg, hva skal jeg si osv? Ikke si: vær deg selv, meg selv er en som snakker om data og er ikke akkurat sexy... Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Skaff noen nokså OK klær.. og hva mere? Være humoristisk og tulle mye.. Vet ikke helt jeg.. prøver på det iaffal Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Er kjempe forelska i en jente, har vært det i over 2år nå. Og hu er gla i meg og. Men jeg klarer ikke å gjøre noe fordi jeg har tvangstanker og sosial angst. Det knuser meg hver dag at hun ikke er min. Hun vet åssen jeg har det og sånn.... Huff... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg