Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Men, heldigvis, er det aller fleste en rop om hjelp, og akkurat i slike tilfeller er slike kommentarer som mrleftfield sin ganske farlige å spytte ut.

hva er det jeg har sagt som ble oppfattet som farlig?

edit: ren nysgjerrighet

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er lei meg

let it all out. *trøste*

Igår drakk jeg sammen med kompiser, han ene sleit med deppinga og. Etter å ha snakket ut om masse piss og kødda litt, våkna jeg idag med helt nytt syn på verden og det som var jævlig igår er ikke jævlig idag. Føler meg mildt sagt som ny.

Moral: det hjelper å snakke ut om ting.

Lenke til kommentar

Mrleftfield: "Bare så du skjønner at det er meningsløst å ta livet av seg selv."

Når det gjelder selvmord, er det ingen som kan si hva personen burde gjøre, eller hva det er, det er en sak som personen selv må finne ut av, og ikke noe vi kan peke og skrike på desverre. Det eneste vi kan gjøre er å lytte, og kanskje få igang en dialog. Alt i alt, bunner det i hva personen selv bestemmer.

Lenke til kommentar
Nå tror jeg forholdet mitt til min madam er langt uti siste verset...

..og der var siste verset over..

Jeg er nå fri. Feels like shit! :cry:

Hva er det som skjedde ketchez? Du som er så kjekk...

Til slutt kjente jeg liksom ikke dama mi lenger..! Nye holdninger og personlighet osv..

Som hun sa, vi er visst litt forskjellige...

Jeg drikker ikke, det gjør hun. Kom vell ikke over at hun kyssa med ex'en sin i fylla...

Men, jeg lever vell....

EDIT: Det skal sies at jeg forventa det... Hun har vært svært avvisende i det siste. Derfor jeg har vært så deppa..

Men, pinglete gjort å slå opp på MSN... :hrm:

Endret av ketchez
Lenke til kommentar

Hun som har tapt på dette, ikke du. Med tiden vil du se det.

:hm:

Vil egentlig damen alt vell, den "gamle" damen før hun ble så annerledes var ei fantastisk jente! :D

Men men...things changes.. :(

Vær kresen; en som deg har lov til å være det.

Erhm, jeg vet nå ikke helt jeg...

Lenke til kommentar

Det er det du tenker nå. Et år etter har du glemt det meste, og forundrer deg over hvor dårlig du egentlig kjente henne, og hvor dårlig du kjenner henne senere. Faktisk så er det ikke sikkert du prater med henne selv om du ser henne logge på msn hver dag.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...