MrLeftfield Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 (endret) Men, heldigvis, er det aller fleste en rop om hjelp, og akkurat i slike tilfeller er slike kommentarer som mrleftfield sin ganske farlige å spytte ut. hva er det jeg har sagt som ble oppfattet som farlig? edit: ren nysgjerrighet Endret 25. juni 2005 av MrLeftfield Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Jeg er lei meg let it all out. *trøste* Igår drakk jeg sammen med kompiser, han ene sleit med deppinga og. Etter å ha snakket ut om masse piss og kødda litt, våkna jeg idag med helt nytt syn på verden og det som var jævlig igår er ikke jævlig idag. Føler meg mildt sagt som ny. Moral: det hjelper å snakke ut om ting. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Moral: det hjelper å snakke ut om ting. Ja, derfor jeg "blåser ut" litt i deppetråden av og til. Og ja, det hjelper virkelig! Godt det går bedre da! Lenke til kommentar
lancaster Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Mrleftfield: "Bare så du skjønner at det er meningsløst å ta livet av seg selv." Når det gjelder selvmord, er det ingen som kan si hva personen burde gjøre, eller hva det er, det er en sak som personen selv må finne ut av, og ikke noe vi kan peke og skrike på desverre. Det eneste vi kan gjøre er å lytte, og kanskje få igang en dialog. Alt i alt, bunner det i hva personen selv bestemmer. Lenke til kommentar
howzer Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Husk at noen skal rydde opp sølet også. Lenke til kommentar
starfish Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 (endret) .. Endret 26. juni 2005 av starfish Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 On the road again..... Lenke til kommentar
Vain Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 On the road again..... Kom deg ut og finn på noe, nå som det er så fint vær og sånn. Blir bare værre av å sitte inne foran pcn hvis du ikke har noen å snakke med. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Nå tror jeg forholdet mitt til min madam er langt uti siste verset... ..og der var siste verset over.. Jeg er nå fri. Feels like shit! Lenke til kommentar
lancaster Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Howzer, tror du virkelig de som er så langt nede, at de ikke ser noen annen utvei, bryr seg om det? Det er pokker meg det minste problemet de har. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Nå tror jeg forholdet mitt til min madam er langt uti siste verset... ..og der var siste verset over.. Jeg er nå fri. Feels like shit! Hva er det som skjedde ketchez? Du som er så kjekk... Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 (endret) Nå tror jeg forholdet mitt til min madam er langt uti siste verset... ..og der var siste verset over.. Jeg er nå fri. Feels like shit! Hva er det som skjedde ketchez? Du som er så kjekk... Til slutt kjente jeg liksom ikke dama mi lenger..! Nye holdninger og personlighet osv.. Som hun sa, vi er visst litt forskjellige... Jeg drikker ikke, det gjør hun. Kom vell ikke over at hun kyssa med ex'en sin i fylla... Men, jeg lever vell.... EDIT: Det skal sies at jeg forventa det... Hun har vært svært avvisende i det siste. Derfor jeg har vært så deppa.. Men, pinglete gjort å slå opp på MSN... Endret 26. juni 2005 av ketchez Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Folk vokser fra hverandre. Slikt skjer veldig lett i ungdomsårene. Skjedde med eksen min og meg også. Trist der og da, men nå har jeg det faktisk kjempebra et år etter. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Ketchez, det er jo ikke som om du har utseendet mot deg. Du kan få hvilken dame du vil, men husk... ikke ta hva som helst. Vær kresen; en som deg har lov til å være det. Hun som har tapt på dette, ikke du. Med tiden vil du se det. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Hun som har tapt på dette, ikke du. Med tiden vil du se det. Vil egentlig damen alt vell, den "gamle" damen før hun ble så annerledes var ei fantastisk jente! Men men...things changes.. Vær kresen; en som deg har lov til å være det. Erhm, jeg vet nå ikke helt jeg... Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Vær kresen; en som deg har lov til å være det. Erhm, jeg vet nå ikke helt jeg... Åjoda, ikke vær blyg! Du finner snart ei ny ei, er jeg sikker på. Og da har du glemt x'en din Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Du finner snart ei ny ei, er jeg sikker på. Og da har du glemt x'en din Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Du finner snart ei ny ei, er jeg sikker på. Og da har du glemt x'en din Får håpe det.... Ikke så lett og glemme jenta, gode og vonde minner sitter med superlim elns! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Det er det du tenker nå. Et år etter har du glemt det meste, og forundrer deg over hvor dårlig du egentlig kjente henne, og hvor dårlig du kjenner henne senere. Faktisk så er det ikke sikkert du prater med henne selv om du ser henne logge på msn hver dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg