Dassfokk Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) Ah, skitt skattepengene kommer i slutten av oktober. Kjiipe greier i og med at jeg sliter nok som det er. Første året som fast ansatt; Ingen feriepenger heller. Ergo, ingen penger til ferien. Endret 24. juni 2005 av Dassfokk Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Rxj0n, gjør meg og deg en tjeneste og hør denne ftp://ftp.rantradio.com/seankrants/Sean%2...2002%20Mix).mp3 still spørsmål om det er noe du lurer på Så du vil at jeg ikke skal ta livet av meg selv, men ta livet av andre,så meg selv? drete litt i selvmordstankene...har lyst å komme meg videre men vet ikke hvordan...jaja...får no se bra da er du forbi det! Ihvertfall forløbig! Men jeg anbefaler sterkt at du besøker en proffesjonell som kan hjelpe deg litt, og høre på deg! jeg har gjort det en gang, og det er herlig og få det ut! Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Rxj0n, gjør meg og deg en tjeneste og hør denne ftp://ftp.rantradio.com/seankrants/Sean%2...2002%20Mix).mp3 still spørsmål om det er noe du lurer på Så du vil at jeg ikke skal ta livet av meg selv, men ta livet av andre,så meg selv? drete litt i selvmordstankene...har lyst å komme meg videre men vet ikke hvordan...jaja...får no se bra da er du forbi det! Ihvertfall forløbig! Men jeg anbefaler sterkt at du besøker en proffesjonell som kan hjelpe deg litt, og høre på deg! jeg har gjort det en gang, og det er herlig og få det ut! Jeg setter grensen et sted, og den setter jeg ved profesjonell hjelp. Dette skal jeg klare selv Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Hvis jeg ikke tar feil så er det netopp det å hjelpe seg selv pyskologer holder på meg, og ikke gjøre "magic" med hodet slik som mange tror. Mener også selv at jeg skal klare dette selv, egentlig så er det den eneste muligheten. Så det er på sett og hvis bra at du har den "selv-hjelp"-attituden, det er DU selv som sitter med nøkkelen til hvordan du skal klare deg. Men det du kan få psykologer til er å hjelpe deg å finne denne. Skal til psykolog selv til høsten. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Får ikke sett jenta mi på over en måned Skulle aldri tro at en sommerferie kunne være kjip.... Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) Jeg setter grensen et sted, og den setter jeg ved profesjonell hjelp. Dette skal jeg klare selv Dessverre en dum holdning. Hvis du blant annet sitter med arvelig kreft i familien så bør du kort og greit gå til psykolog. Du kan gjerne sitte og forsøke å klare det selv, men du kommer til å trenge hjelp med det en eller annen gang. Det er simpelthen ikke noe du klarer å håndtere alene, og ved slikt gjelder det å skaffe seg psykologen FØR du virkelig går down under, ikke etterpå. Endret 24. juni 2005 av Ernie. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Bare så du skjønner at det er meningsløst å ta livet av seg selv. Hvis du har et jævlig liv? Ingenting og leve for? Psykolog hjelper ikke på meg. jeg bare sitter og lyver til han.(blir tvunget av 'loven'). Jeg synes det hjelper bedre og snakke med sånt med en god venn/vennine. Lenke til kommentar
lancaster Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Ble plutselig klart over en helt annen side av dette forumet... må vel nesten slenge inn noe, er jo ikke blank på dette området heller... Dette med å ta livet av seg, og spesielt å kunne si eller kommentere hva folk tenker om det er veldig vanskelig og ofte umulig. De som går i slike tanker er ofte så langt nede at man ikke ser noen annen utvei, eller som en enkel utvei. Men, heldigvis, er det aller fleste en rop om hjelp, og akkurat i slike tilfeller er slike kommentarer som mrleftfield sin ganske farlige å spytte ut. Er det ett rop om hjelp er det nok ikke alltid det hjelper no særlig å hjelpe, eller prøve å hjelpe, som oftest er personen så langt nede at han/hun vil avvise hjelp, eller på annen måte vise at det ikke er riktig vei...hvis man var helt seriøs på å ta livet sitt, og ikke ville at noen skulle bry seg, eller stå i veien, så hadde man jo aldri sagt noe... Er skummelt disse sakene, og skal ikke tas like lett på som om ei vifte har stoppa... Bundy; selv om det ikke hjelper, vil det vel ikke skade å si sannheten til han, i stede for å lyve? Seff, samma faen hvis du ikke bryr deg om hva han sier liksom, men kan jo hende at plutselig så sier han no du ikke har tenkt på? Ellers så kan det jo hende at dere har vært igjennom alt dette allerede siden jeg bare hoppet inn....orker liksom ikke å lese 116 forum sider... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Bundy; selv om det ikke hjelper, vil det vel ikke skade å si sannheten til han, i stede for å lyve? Seff, samma faen hvis du ikke bryr deg om hva han sier liksom, men kan jo hende at plutselig så sier han no du ikke har tenkt på? Vel, den ene psykologen jeg hadde begynte jeg og snakke til. Men hun ble flytta.. Og han andre "hører ikke etter". Og jeg er ikke typen som forteller ting til folk som later som de bryr seg,(eller under tvang) Hun jeg hadde før følte jeg hørte etter. Brydde seg. Ikke bare standard greiene. Og hvis jeg ikke sier noe så får jeg trøbbel igjen. Derfor forteller jeg ikke han nye noe ærligt. Ingen psykologer burde "late som de hører etter". Legge litt mer i det en at det er en jobb. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Får ikke sett jenta mi på over en måned Skulle aldri tro at en sommerferie kunne være kjip.... 7 uker her. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Får ikke sett jenta mi på over en måned Skulle aldri tro at en sommerferie kunne være kjip.... 7 uker her. Hele julimåned her Lenke til kommentar
ADT Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Har ikke jente i det hele tatt jeg, så slutt å syt Men er seriøst deppa over at jeg kommer til å tjene over 30k denne sommeren, men IKKE får lov til å bruke dem på "nødvendig" PC utstyr Lenke til kommentar
lancaster Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Huff, jeg tror jeg begynner å bli gammel. Jeg har ikke "ikke" fått lov til noe på 7-8 år jeg... Men syting over å ikke få sett dama si, det tar jeg avstand fra...dere har jo i alle fall damer å ikke se, er noe litt annet å ikke ha...men, som regel så føles det bedre, bortsett fra de helt syke som MÅ ha nærhet hele tiden, selv om det blir ensomt i perioder... Bundy; kjiipt at det skal være sånn, men jeg forstår jo godt at du ikke gidder å prøve når han er slik. Men i det minste er du klar over selv hva som er galt, hvorfor ikke ta det opp med han, eller en overordnet? Vil nå tro at slike ting blir tatt ganske seriøst? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 (endret) Har ikke jente i det hele tatt jeg, så slutt å syt Men er seriøst deppa over at jeg kommer til å tjene over 30k denne sommeren, men IKKE får lov til å bruke dem på "nødvendig" PC utstyr Pøh! Hvor gammel er du? 15 eller eldre? Isåfall er det dine penger som du har tjent og da har du lov til å bruke pengene til hva du. Dette er lovfestet og du trenger da med andre ord ikke spørre om lov til å bruke de, det har du allerede. Veldig fin lov som få mammaer og pappaer veit om Skal se om jeg til og med klarer å leite opp selve loven det står i Edit: Ahhh... der fant jeg den §33b i Vergemål for umyndige. Endret 25. juni 2005 av Ernie. Lenke til kommentar
ADT Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 (endret) Haha! Og ingen land skal behandle krigsfanger umennesklig, fin lov, men umulig å vedlikeholde. EDIT: Men takk for støtten Endret 25. juni 2005 av ADT Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Jeg skal IKKE gi opp. Jeg SKAL komme meg gjennom dette drittet, selv om det er tung! Life's a rough road! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Jeg skal IKKE gi opp. Jeg SKAL komme meg gjennom dette drittet, selv om det er tung! Life's a rough road! That's the spirit! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 http://www.stud.hio.no/tiger/tigerhist/endag.htm Jeg har det egentlig ganske så bra. Lenke til kommentar
ADT Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Det var en god novelle! Jeg har det nok ikke så ille heller Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Da ble en stykk trollepost om ungdom og selvmord samt svarene på denne fjernet. Vær vennlig å ikke svare på slike poster i tråden, rapporter dem heller til oss. Det er tildels alvorlige emner som tas opp i denne tråden, fleip og provokasjoner blir ikke godtatt! Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg